Indlæser...
Sortering
Hund død efter at have spist alger Hund død efter at have spist alger Om morgenen lå Shiva og rystede i sin kurv. Dens ejer, Eva Olsen, ilede stra...
Off Topic
Oprettet:
17. aug 2006
Visninger:
604
Boxere er gode Hunde. Ikke en kamphund Jeg er den lykkelige ejer af Bastian. Han er en Meget stor boxer (71 i stang + 43 kg.), han er tigerstribet med lyst br...
Generel diskussion
Oprettet:
14. aug 2006
Visninger:
672
Hjælp... Jeg er en dårlig hunde ejer.. Jamen ved slet ikke hvordan jeg skal starte.. Men hmm Balou er nu omkring 8 mdr. og opfører sig som en blanding at en n...
Generel diskussion
Oprettet:
14. aug 2006
Visninger:
1.168
Vedr. De 11 hvalpe.... FRA DKK! Efterlysning af 11 rottweilerhvalpe og deres mor! 11 rottweilerhvalpe på 5 uger og deres mor er tirsdag d...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug 2006
Visninger:
749
Forsvarelse af ejer. Idag da jeg var nede ved vandet og sole mig mens Louie lå i skyggen under et træ, kommer der et par hen til os og snakk...
Generel diskussion
Oprettet:
5. aug 2006
Visninger:
529
Hunde og deres kødben... Jeg har her den sidste time ligget på gulvet og leget med Vuck... Hver gang jeg lægger mig på gulvet kommer Vuck flyven...
Off Topic
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
411
jeres yndlings hund tænkte på om der var nogle der havde lagt mærke til en eller flere hunde herinde som i synes er søde? jeg har lidt vend...
Off Topic
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
366
Sørgelig historie Ja som i nok ved havde jeg en labrador gul/hvid til salg her på hundegalleriet for en veninde, han fik også hvad jeg tr...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul 2006
Visninger:
861
Levende dyr, som foder ? Jeg har til dato, endnu ikke oplevet et mere VEDERSTYGGELIGT emne herinde ! Hvad det VIRKELIG rystede mig var, at det ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2006
Visninger:
1.612
En værre dag har jeg aldrig haft! :o( Ud over vores hunde, så har vi 9 flotte maine coon katte, men har mistanke om katte clamydia i vores bestand, så i mand...
Off Topic
Oprettet:
12. jul 2006
Visninger:
815
internat hunde 2 Der var igår et indlæg pom hvor synd det er for de hunde der ender på internater... http://www.hundegalleri.dk/html/for...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul 2006
Visninger:
634
Ønskehund Hvis man nu ikke lige har den hund med den tavle man ønsker sig, så kan man jo altid digte noget op, og snuppe nogle na...
Off Topic
Oprettet:
10. jul 2006
Visninger:
567
Forstår ikke nogle hundeejer jeg forstår simpelhen ikke nogle hunde ejer. Idag da Tasha og jeg var på vej ud for at bade, støde vi på en blandings ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jul 2006
Visninger:
371
Til Amstaff ejere, og venner af disse. Udtalelse fra præsidenten fra den franske avls-klub: I denne før-valg periode giver de seneste tragiske tilfælde af ...
Off Topic
Oprettet:
4. jul 2006
Visninger:
782
græske hunde jeg skriver her på vegne af en af mine venner. Min ven skal have en hund og har i den forbindelse overvejet at få en h...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jun 2006
Visninger:
942
hunde loven ja nu har jeg jo i flere tråde om ulovlige hunde set at folk bla siger at amstaffen vil blive ulovlig pga at folk har p...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
840
Hurtig hjælp ønskes Har en veninde der står med et problem hun købte for 1 år en hund, dvs kæresten betalte de 5000kr den kostede og hun st...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
393
Ustyrlige hunde Var som mange andre ude og se bål igår, hvor jeg også havde min lille amstaff på 10 uger med. Der oplevede jeg noget, s...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jun 2006
Visninger:
416
den værste dag i mit liv hejsa, jeg oplevede noget her til atften som jeg altid har frygtet ville ske.. jeg var ude og lufte begge mine hu...
Off Topic
Oprettet:
22. jun 2006
Visninger:
586
udstilling? Hej. Jeg er den glade ejer af en hvid schæfer og vil meget gerne på udstilling med ham, men jeg kan ikke finde rundt i...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
573

Annonce