529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Forsvarelse af ejer. Forsvarelse af ejer.

Idag da jeg var nede ved vandet og sole mig mens Louie lå i skyggen under et træ, kommer der et par hen til os og snakker med ham og mig. De har to hunde med som ligger et godt stykke væk (en labrador og en amstaff) og de er løse. De kommer self løbende hen til os og vil hilse på Louie og han tar det stille og roligt, men han ligger med sin bold ved siden af sig, og den prøver amsaff'en at tage og så begynder Louie at gø og knurrer og ejeren skubber hunden væk. Den kommer så over til mig for at hilse og så springer Louie op og gør og knurrer af den og kommer helt hen til mig og nærmest forsvarer/passer på mig.
Mit sprøgsmål er nu- tror han at han er over mig siden han skal passe på mig? Og er det helt normalt for en hvalp på 11uger at reagere så'n?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvarelse af ejer.
  • #1   5. aug 2006 jalousi måske???

• #2   5. aug 2006 Ja jeg tror ikke han helt har forstået rangfordelingen endnu. Han tror det er ham der er i lederollen og derfor ham der skal beskytte jer.

Mit gæt på det, selv om han er så lille som han er.

• #3   5. aug 2006 Der er bare det at når vi normalt møder hunde som han ikk er tryg ved, så gemmer han sig bag mig, så det er mig der skal tage stilling til om den er farlig eller ej.
    Sys nu det var lidt kært at han syntes at han sku passe på mig.

• #4   5. aug 2006 Det har noget at gøre med, at din hund ikke ønsker at den fremmede hund skal tage kontakt til dig.

Det samme billede udviser babett og alle de andre hunde jeg har haft, kommer der en fremmed hund - bliver den sat på plads.. "det er min mor" hold dig væk....

• #5   5. aug 2006 Så det har ikk noget at gøre med at han synes at han skal passe på mig- han passer bare på hans ejendom?

• #6   5. aug 2006 Sådan kan du godt udlægge det, den er jo jalous på at du bedre kan li den anden hund ...

Og den største synd er, at nogle hundeejer skal klappe andres hunde, selv om dere ejen står lige ved siden af, og her kan der opstå problem, evt. et hundeslagsmål..

• #7   5. aug 2006 min hund passer også enormt meget på mig men han ved stadig hvor hans plads er og det mig der bestemmer men tror også det kan være jalousi det har morgan også lidt problemer med når der er andre dyr ikke at han blir vred men han masser sig bare ind i foran... hmm det kan være mange ting men det er jo fint nok han passer på dig hvis bare han kender sin plads... allerede som helt lille var morgan på vagt om natten... min bror havde lidt problemer med ham når jeg sov og han gik ind gemmen min have... såh har altid været vandt til min var lidt vagthund nyd det så længe det ikke tager overhånd

• #8   5. aug 2006 Tak for svarene alle sammen.
    Han ved godt at jeg er lederen, eller ihvertfald beskytteren for som sagt gemmer han sig altid bag mig eller mellem mine ben hvis der kommer en stor hund (okay bare større end Louie) eller bare hvis han ikk er tryg ved den.

Kommentér på:
Forsvarelse af ejer.

Annonce