586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

den værste dag i mit liv den værste dag i mit liv

hejsa,

jeg oplevede noget her til atften som jeg altid har frygtet ville ske..

jeg var ude og lufte begge mine hunde som jeg plejer og går forbi en have som ligger på vejen, der bor to små hunde som mine normalt ikke plejer at tage sig synderligt af, men i dag gik det galt..

begge de to smu hunde kommer ud gennem et hul i deres hegn og ryger lige i hovedt på mine noget betydlige større hunde,
som jo bider igen. det var så uheldigt at de valgte at bide i den samme hund.. jeg stod helt alene med mine hunde som var i snor, og som havde den lille stakkels hund i munden smiley

jeg gåbte så højt jeg kunne og til alt held kom min kæreste løbene til hjælp sammen med nogen af vores naboer.. vi for skildt hundene af og ser at de utroligt nok ikke har bidt hul på den lille pus..

jeg har snakket med dem der ejer hunden og de siger at der intet jeg kunne have gjort for at det ikke skete,
men jeg har bare så dårlig samvittighed over for dem..

jeg har sagt at de må tage en tur til dyrlægen med den i morgen for at lige være sikker på at der ikke er sket noget med den..

jeg er så ked af det, især fordi jeg har to amstaff som jo ikke har det bedste ry i forvejen ;-(

nu må vi se hvad de siger imorgen når de har været ved dyrlægen..

håber jeres aften har været lidt bedre!

Hilsen en meget trist merlina

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den værste dag i mit liv
  • #1   22. jun 2006 undskyld alle stave fejlene

• #2   22. jun 2006 Øv øv er sku uheldigt

• #3   22. jun 2006 øv en grim historie, men der var jo ikke noget andet du kunne have gjort, kan godt forstå at du har det dårligt med det, men det var jo de andre hunde som gik til angreb, dine hunde forsvarrede sig jo bare.. håber ikke at det var alt for slemt..

• #4   22. jun 2006 M P - Vil også mene ejeren af de små hunde , har ansvaret for at deres hunde bliver inde... Men utrolig grim oplevelse...

• #5   22. jun 2006 Det er IKKE din skyld- men hold da op et chok jeg også ville ha' fået!

• #6   22. jun 2006 tak,
    det sagde de folk der kom løbene også..

men tænker stadig over den lille stakkel..
    det er det største chok jeg har fået mig..

• #7   22. jun 2006 neeej hvor skrækeligt!!!
    men du kunne jo ikke have gjort mere end det du gjorde... for det er jo ikke dit ansvar at holde de fremmede hunde inde i deres haver

• #8   22. jun 2006 det værste er at de engang imellem er stukket af fra deres have før, hvor vi har sagt til dem at det er vigtigt at de for lavet det.. netop så sådan noget her ikke kunne ske..

og så skete det alligevel for mig..

det er bare så typisk

• #9   22. jun 2006 En skrækkelig oplevelse, men du har absolut ingen andel af skyld i det her, du skal heller ikke tilbyde nogen former for økonomisk støtte!! Dine er i snor og bliver angrebet - det er lig med nødværge!Hvis du som menneske bliver overfaldet må du godt slå igen, dine hunde er i en svag position i og med de er i snor...Så må de fandme hegne haven ind.....

• #10   22. jun 2006 det er bare så¨træls at det sker for en, når man elles har fortalt dem, at de har et problem i hækken..

• #12   22. jun 2006 den har fået nogen buler i nakken som jeg syntes de skulle tage til dr. dyr med for den pev hver gang man prøvede at kigge på det.
    men den blødte ikke så jeg ved ikke om det "bare" er af ømhed den piver..

jeg vil bare være sikker på at den er okay..

• #14   22. jun 2006 Du står ved dit ansvar, og det synes jeg er meget flot. Men ja, som de andre sagde, lyder det ikke som om der var ret meget du kunne gøre.

• #16   22. jun 2006 det er et ældre ægtepar der har hundene og her hvor vi bor er vores race ikke så super populære i forvejen, så hvis der er nogen der har haft et ondt øje til dem før, de har fået det meget værre nu..

jeg ved inderst inde godt at der ikke var noget jeg kunne gøre, jeg er bare så super ærgelig over at det skete netop fprdi vi har sagt til dem før at de skulle se at få deres hegn lavet..

havde bare brug for at komme ud med det.. for det er det mest skrækelige syn at se sine ellers to s søde hunde stå der med en lille hund i munden

• #18   22. jun 2006 okay, jeg sagde også til dem at det sikkert var en blodansamling den havde fået.

• #19   22. jun 2006 mange tak eva *ss*

har været forbi dine for længe siden..

nå nu vil jeg smutte i seng skal tidligt op..

mange tak for jeres søde ord..
    er glad for at høre jeg handlede som jeg burdte gøre

Hilsen merlina

• #20   22. jun 2006 nu tør de slet ikke have deres hunde ude i haven, men det kan så både være en god og dårlig ting..

de var ikke så gode til at lufte hundene andet en i haven..

så der er da kommet det ud af det at de stakkels små hunde kommer noget mere ud og opleve verdenen

jeg er ved at komme mig oven på det her, og mine hunde har taget det stille og rolig lige siden vi kom hjem..

• #21   22. jun 2006 Tænk lige over hvad dine hunde kunne have gjort ved den lille hund, hvis de havde haft det i sig. Har set hvad et enkelt bid fra en GD, gjorde ved en silkepudel. GD har næppe så kraftigt et bid som dine. 4 brækkede riben og en punkteret lunge !! Når udbryderhunden slap med våd pels og "blå mærker" kan du godt være stolt af dine hunde !!!

Kommentér på:
den værste dag i mit liv

Annonce