4.920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 146 Svar

Mænd skal man holde sig fra!!! Mænd skal man holde sig fra!!!

Min kæreste og jeg har været sammen de sidste 7 år og nu venter jeg vores fælles barn.
I dag blev jeg så ringet op af en madamme der skulle fortælle mig at han altså var hendes kæreste så jeg skulle holde mig fra ham.
Jeg vækkede ham og han benægtede ikke det hun sagde.
Senere skrev hun at hun ikke ønskede at ødelægge noget mellem os. (hvilket er lidt for sent nu)
Han fik besked på da han tog på arbejde i morges at han skulle tænke sig rigtig godt om før han kom hjem igen.
For jeg vil på ingen måde være til grin, hvis han ikke har fået tænkt sig om så skal han ikke komme hjem.

Undskyld min frustration lige går ud over jer...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænd skal man holde sig fra!!!
  • #1   6. aug 2013 Puha det lyder ikke rart, kan godt forstå du har sagt han ikke skal komme hjem igen hvis han ikke har tænkt sig godt om, og beundre du ku nøjes med det jegvar nok sprunget helt i luften,
    Kæmpe kram til dig herfra

• #2   6. aug 2013 Åh, det er jeg rigtig ked af at høre. Et kæmpestort kram til dig herfra.

• #3   6. aug 2013 smiley
    Det lyder som et rent mareridt :-S
    Hvad dælen sker der?
    Tror min mand på trods af 9 år og to børn havde fået et spark i røven. Og så skulle han prise sig lykkelig over at han løber hurtigere end mig!

Kram herfra.

• #4   6. aug 2013 Han blev på det nærmeste smidt på arbejde.
    For jeg har ikke lyst til at se eller høre på ham lige nu.

• #5   6. aug 2013 stort kram herfra smiley
    Sikke en grim oplevelse, og så lige fra morgenen af.

• #6   6. aug 2013 Puha sikke noget smiley kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra.

Jeg må også sige at jeg beundrer måden du tager det på. Jeg havde personligt flået ham levende og derefter smidt ham og hans ting ud.

Men hun lyder ski da lidt underlig hende der har skrevet. Først beder hun dig om at fucke af og bagefter ønsker hun ikke at ødelægge noget imellem jer...??

• #7   6. aug 2013 Jeg syntes du skal finde ud af hvor længe han ligesom har kørt på to heste - også skal du gøre op med dig selv, om du vil finde dig i den behandling.

Held og lykke med det :-/.

• #8   6. aug 2013 Forstår slet ikke han får muligheden for at komme hjem. Det havde han ikke fået her..

• #9   6. aug 2013 Syntes du har taget det flot når man tænker på at du egentlig havde ret til at flippe fuldstændig skråt .

• #10   6. aug 2013 Bare det at fæhovedet ikke en gang benægter at kende madammen.
    Det satte mit pis endnu mere i kog.
    Hvis han så forfanden i det mindste bliv chokeret....

• #11   6. aug 2013 Hvad er det helt seriøst du vil have ham til at tænke over????

I har været sammen i 7 år, og han har en anden dame også (gad vide hvor længe han har været hendes "kæreste" også)

Det er jo ikke sådan at han er kommet til at hutellihutte udenom i en salig brandert vel? Han har haft en anden kvinde som han har ladet tro at de havde et fast forhold...

Smid ham ud på røv og albuer, og pris dig lykkelig for at "damen" ringede til dig, så du kunne få sandheden om din dreng (jeg nægter at kalde ham en mand) at vide....

• #12   6. aug 2013 Jeg har hørt om utroskab, men ligefrem at have en kæreste ved siden af, det er jo vildt smiley

• #13   6. aug 2013 Wow... Sikke en idiot smiley Her havde han heller ikke fået muligheden for at komme hjem igen.

• #14   6. aug 2013 Hold da op en ro du udviser... Flot smiley

Jeg havde smidt ham ud lige på stedet!

• #16   6. aug 2013 3 ruller store sorte sække....pakket godt med alle hans ting / tøj....... stillet uden for døren..... ny lås på.....

Det syn ville han møde , når han kom hjem fra arbejde..... hvis det var MIN mand.. smiley

• #17   6. aug 2013 Han får muligheden for og forklare sig (tror jeg nok)
    og kan han ikke det så tror jeg nok at han skal samles op med en fejebakke bagefter.

• #19   6. aug 2013 Synes faktisk du håndtere det flot TS, at du siger han skal tænke sig godt om og lader ham forklare sig (og håber på en god en!)
    Havde det været mig havde han fået at vide han havde 5 min til at pakke og komme afsted, det han ikke nåede at få pakket kan han samle op på vejen,eftersom det bare ville ryge ud af vinduet. Der ville nok gå en uges tid også kunne han få lov at forklare sig, men tage ham tilbage det gjorde jeg ikke!
    Hold kæft jeg føler med dig! Det var dog fuldstændig absurd man kan få sig selv til det!

• #20   6. aug 2013 Hvis det var min kæreste, var han blevet smidt ud med det samme, med de grimmeste ord jeg overhovedet kunne komme i tanke om, og samtlige af hans ting incl hans fine dyre computer, var blevet SMIDT ud af vinduet (vi bor på 1 sal) uden så meget som at blinke. så kunne han lærer det smiley
    Og så skulle han virkelig til at løbe stærkt. smiley

• #21   6. aug 2013 Jeg er ikke kun nød til at tænke på mig selv.
    Jeg ville helst at vores barn kunne få et sundt forhold til sin far stadigvæk.
    Så jeg er næsten nød til og prøve og lade ham forklare sig.
    Det er en forbandelse og gå i uvished.
    Men ris til egen røv i sidste ende.
    Jeg vil godt høre hans side af historie, før jeg for alvor smider ham af helvede til.

• #22   6. aug 2013 Han havde ikke fået lov at komme hjem, og jeg havde flået ham levende hvis det var min kæreste. Forfærdelig ting fra morgenstunden smiley

• #23   6. aug 2013 Puha... min verden havde set ud som NITTIB´s!

Hvilken en forklaring er acceptabel i sådan en situation?

• #24   6. aug 2013 kan godt forstå dig mette. Men dit barn kan jo godt få det godt med sin far, selvom i ikke bor sammen. Men det kunne godt lyde som om, din plan er at i bare skal kunne snakke sammen for barnets skyld, men ikke være sammen?

Håber virkelig det bedste for dig. Hold op hvor er det en forfærdelig sitiuation. Især når du venter jeres barn, det må være svært når du bliver nødtil at tænke længere ud i fremtiden, end kun lige dig selv og din lykke smiley

• #25   6. aug 2013 En acceptabel forklaring ville være at det ikke er noget han kender til og det indkludere beviser.
    Har han ikke det så får han en time til og finde et andet sted og bo.

• #26   6. aug 2013 Jeg synes det er rigtig flot at du giver dig selv en lille tænkepause mens han er på arbejde. Har selv stået i samme situation og ved at man føler sig fuldstændig slået ud og der farer en million tanker rundt i hovedet på en.

• #27   6. aug 2013 Lille fisens mor:
    Jeg vil have utroligt svært ved og stole på ham igen.
    Men for barnets skyld er vi nød til i det mindste og kunne snakke sammen.
    Og det er jeg ikke helt sikker på at jeg kan, ikke lige nu i hvert fald.
    Men kan han ligge en utrolig god forklaring så kan vi snakke om og bevare venskabet.
    Hvorfor jeg ikke smed ham a h til i morges ved jeg ikke. Måske for og give ham dårlig samvittighed.
    Men min bedste tanke til morgen var at det her skal han komme til og fortryde.

• #28   6. aug 2013 Men Mette du skriver jo at han ikke benægtede det? og at han ikke engang virkede chokeret? eller har jeg misforstået det?

Det må være helt forfærdeligt for dig smiley

• #29   6. aug 2013 Maria : jeg tror nok jeg håber på at det er i samme overraskelse som den jeg fik at han har reageret som han gjorde.

• #31   6. aug 2013 Ulla: jeg kan godt forstå den tanke og følelse, men det der er faktisk både ulovligt og egoistisk. Barnet har ret til at kende sine forældre. Hvad stodderen har gjort er jo ikke barnets skyld.

• #32   6. aug 2013 Jeg havde smidt ham ud, sammen med en masse grimme ord. Og jeg kan ellers tilgive meget. En ting er et enkelt sidespring, men ligefrem at have en kæreste ved siden af - Det er alt for meget. Hos mig ville han ikke engang få chancen for at forklare sig, for der ville ikke findes nogle forklaringer der var gode nok.

Jeg håber du er okay, og det hele løser sig.

• #33   6. aug 2013 Hold da op en klaphat. Det er simpelthen noget af det laveste og mest krænkende man kan udsætte andre mennesker for, og så oven i købet en man har svoret at man elskede og som man venter barn med. Så bliver man vist ikke en større idiot. Føj!

Kæmpe trøstekram fra mig, og jeg håber virkelig det bedste for dig og dit barn Mette. Du lyder til at være en rigtig stærk kvinde og det er noget der kan komme dit barn til gode, - og ikke sådan en drengerøv.

• #35   6. aug 2013 Jeg havde bedt ham flytte og han ville ikke være min kæreste mere. For barnets skyld ville jeg gøre meget for at forblive på venskabelig fod med ham og ville involvere ham i barnets liv så meget som muligt. Et barn har krav på at kende begge sine forældre!

• #36   6. aug 2013 Vi kan godt blive enige om at han er et fjols. Og ja der har også været tider hvor jeg ønskede, mine børne fædre ville rejse hen hvor pebret gror. Specielt den yngst's far.

Men derfor er det altså stadig ulovligt. Og det er stadig ikke barnets skyld. Barnet skal ikke straffes for sin fars dumhedder.

• #37   6. aug 2013 Jeg sidder med en masse hvad nu hvis tanker.
    Altså
    hvad nu hvis hende kosten lyver
    hvad nu hvis han ikke har gjort noget
    hvad nu hvis hun taler sandt
    hvad nu hvis han har flere kærester end lige os.
    OSV.
    Jeg ville helst kunne høre fra ham at han aldrig har set eller snakket med hende.
    Men tvivler på jeg vil kunne stole på ham igen...
    Arrrh det er svært.

• #38   6. aug 2013 Førhen havde faderen til barnet ikke samkvemsret til barnet, hvis forældrene var gået fra hinanden før fødslen, men jeg ved ikke, om det er lavet om indenfor de sidste år..

TS.. Jeg synes, du har klaret det utrolig flot her til morgen, men jeg undrer mig over, hvordan hun kan bede dig om at holde dig fra hendes kæreste, når du har været sammen med ham i 7 år..?? Der er jo ligesom noget, der ikke hænger sammen i hendes opfattelse af virkeligheden smiley
    Tænk dig rigtig godt om, før du accepterer hans forklaring.... for han har jo hele dagen til at gå og udtænke den bedste for sig selv....
    Trøstekram sendt til dig..

• #39   6. aug 2013 Mette kan forøvrigt straffes med bøde, og tvinges til at tilbage betale de børnepenge, hun evt måtte have fået udbetalt fra staten på grunde af ukendt far, hvis det senere kommer frem at hun har løjet.
    Uff den frygt tror jeg, jeg ville have svært ved at leve med.
    Også derfor syndes jeg, det er et rigtigt skidt råd at komme med.

• #40   6. aug 2013 Linda.
    Jeg skal have et fyldigt referart (næsten)
    Det skal forklares hvad hun er for en kost, hvor hun kendee ham fra og hvor længe de har kendt hinanden.
    Han skal bare spørges nok gange om det samme hvis det er løgn så vil forklaringen langsomt ændre sig.

• #42   6. aug 2013 Mit barn skal heller ikke vokse op med en ukendt far.
    Det går ikke i min verden.
    Mit barn skal vokse om og danne sit eget indtryk af far.
    Mit forhold andspændt eller ej skal ikke gå hen og indvirke på forholdet mellem barn og far.

• #43   6. aug 2013 Enig med Ulla. Hun (hende den anden) har jo sagt hun ikke ville ødelægge noget, så kan hun jo passende komme med en forklaring.
    Men synes faktisk ikke du skal være sur på hende, for når hun ringer til dig på den måde (som jeg opfatter hun hargjort) har hun jo åbenbart heller ikke vidst noget om dig. Men tilgengæld skal du være motherfuckerrockersur på ham!

• #44   6. aug 2013 Jeg vil sige det samme som Ulla M, ring til kosten og spørg hende efter de ting du vil vide - så kan du se om det stemmer overens med det din mand kommer hjem og fortæller efter arbejde.

• #45   6. aug 2013 Ulla jeg har tænkt tanken men har skyndt mig at lægge tanken fra mig igen da hele min verden er tæt på og brase sammen når jeg sidder med telefonen i hånden.

• #46   6. aug 2013 Jeg havde personligt snakket med hende om hendes version, hun sidder sikkert og er lige så ked af det som du er, hun anede jo heller ikke at du eksisterede tænker jeg?

Istedet for at kalde hende kost osv, så har hun altså også lige i dag fundet ud af at hendes kæreste, HAR en kæreste som han i øvrigt venter barn med.

Jeg ville være sur på HAM, og ikke hende...

• #47   6. aug 2013 synes det lyder frygteligt.. jeg ved ikke helt hvad jeg havde gjort i situationen.. jeg havde nok givet ham sparket med det samme, men synes at måden du takler det på er bedre..

håber kun det bedste for dig senere..

• #48   6. aug 2013 Hvis du kun snakker om hende.... som " madammen "....og ..." kosten"

Så skulle du måske sige " Lorten " om ham......Det er trods alt HAM , der er i et langvarigt forhold ... og venter barn.

Det er jo slet ikke sikkert han har fortalt hende om barnet..... og han har måske også lovet HENDE en masse.

• #49   6. aug 2013 Tror rigtig mange ikke kan forholde sig til det når ikke de står i situationen!
    Jeg sagde også at ser vil jeg ikke finde mig i, men sådan blev der ikke! Og et har og er stadig til tider pisse hårdt at kæmpe sig igennem sådan noget...

Ts- tag dig den tid DU har brug for. En gang utro altid utro- den holder bare ikke altid nogen gange lære man af sine fejl!

• #50   6. aug 2013 Tag telefonen op til øret og hør sandheden - tror du vil få det langt bedre derefter når du ved hvad der foregår.

• #51   6. aug 2013 Jeg havde smidt ham for porten med det samme. Ikke om jeg vil være offer for utroskab igen, og da slet ikke følelsesmæssig utroskab!

Derudover kan jeg godt se hvad - Maria - mener.

• #52   6. aug 2013 Jeg prøver og ringer til hende.
    I har jo et eller andet sted ret.
    Hvis hun bekræfter at de er sammen en gang til så må hun få ham.
    Så er hen helt sikker på han ikke kommer ind mere.

• #53   6. aug 2013 Go' ide..

Hør hendes version af det hele, lad hende fortælle hvor længe der har stået på, osv.
    Når du så har hørt hendes version, så tag en snak med 'lorten' når han kommer hjem, for han skal selvfølgelig også have lov at komme med hans version - tænk hvis hun lyver omkring nogen ting..

• #56   6. aug 2013 Jeg synes som flere andre, du skal få en snak med hende, hvis du kan gøre det stille og roligt.
    For hun kan jo, som der bliver nævnt, være totalt uvidende om at du eksisterede.
    Og når din kæreste kommer hjem, så tager du en snak, så rolig som den nu kan være, og forsøger at finde ud af, hvad der er sandt, og hvad der ikke er

håber du har nogle veninder eller familie der kan hjælpe dig med at holde humøret oppe midt i alt det her.

• #58   6. aug 2013 Ja man er nødt til at have i mente, at der findes meeget syge mennesker.

Min svigerinde har to gange beskyldt min kæreste og den ene gang også hans en kammerat for at voldtage hende !
    Begge gange var der ikke hold i hendes historier, og begge fyre havde vandtætte alibier! Hun gør ALT for opmærksomhed.

Når ens søster kan beskylde en for sådan noget, så kan alt ske!

Hvis man forresten kendte min kæreste og svigerinde, så ville man ikke have været i tvivl om at det var løgn!

Moralen: Beslut dig ikke alene på baggrund af hendes udsagn!

• Muffin
    Muffin Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 38
    #59   6. aug 2013 Sender dig et stort kram. Hvor må du have frygtelig ondt.

Håber også du har et godt bagland som kan støtte dig.

• #61   6. aug 2013 birgitta

om hun har opdaget det ved et tilfælde, eller været klar over Ts og dennes kærestes forhold, da hun indledte et forhold med manden, ved vi jo ikke.

som nogen nævner, kan det være hun ikke har et forhold til manden, og er syg, eller så er der måske noget om det. Det kan være manden, kvinden eller begge der er skyldige og burde skamme sig, som jeg ser det.

Manden, hvis han har indledt et forhold til to kvinder, uden at fortælle nogen af dem om den anden
    kvinden, hvis hun ikke har et forhold til manden
    dem begge, hvis hun indgik i et forhol velvidende at han havde en anden

• #62   6. aug 2013 Birgitta - Og hvad basere du det på? Hende den anden kan da ligeså godt have fået afvide af en ven/veninde at de har set kæresten med en anden tøs, som de måske kendte eller måske har hun rodet igennem nogle af hans ting og fundet noget?

Du kan ikke sidde at sige at du må have vidst det når du ikke kender den anden side af historien?

• #64   6. aug 2013 Lyder godt nok ubehageligt. smiley

• #66   6. aug 2013 NOAH.... årrrh ja.....er i ikke lidt voldelige .....manden braser døren ind..... og du knalder ham i hovedet med et strygejern, så han ender på hospitalet......

Jeg er ikke sikker på det kan anbefales....

• #67   6. aug 2013 Lyder godt nok underligt politiet ikke ville tage en anmeldelse for vold, hvis der er hul i hovedet, hjernerystelse og hospitaltsbehandling....

Uanset om de har haft "sympati" for din handling, så skal de optage en anmeldelse på det.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #68   6. aug 2013 Overdrivelse fremmer forståelsen i tilfældet NOAH - er jeg sikker på smiley

• #69   6. aug 2013 Puh en grim oplevelse fra morgenstunden! Der er ikke noget som utroskab (eller mistanke derom) der kan ødelægge et forhold, det skaber så meget mistillid og man føler sig så uendeligt dum og 'trådt på'..

Jeg ved nu ikke ligefrem om jeg vil opfordre til at blive fysisk, jeg har aldrig synes at vold løser særligt meget, selvom jeg udemærket kan forstå, at man i arrigskab og raseri kan te sig sådan...

Jeg tror du har ret i, at det er en god ting at få snakket det ud, så du kan høre fra han egen mund, hvad det er for en ballade.. Jeg ville have svært ved at tilgive at min mand havde et decideret kæresteforhold ved siden at vores ægteskab, men som du selv siger, er det fornuftigt at kunne holde sig på talefod for barnets skyld! I den forbindelse - hatten af for at du kan se bort fra dit eget behov for at såre ham, og tænke på, at barnet skal se sin far! Sikke et overskud i sådan en rodet situation...

Jeg håber det bedste for dig og baby, om det bliver med eller uden barnets far.. Stor kram til dig!

• #70   6. aug 2013 Mette, har han haft tid til at være sammen med en anden kvinde? jeg mener I bor jo sammen, prøv at lur tilbage...
    *Krammer*

• #71   6. aug 2013 Hvis TS kæreste har ført hende bag lyset kan han også meget vel have ført den "anden" bag lyset .... og måske den anden for nylig har fået af vide at TS også var kæreste med manden ... måske har manden sagt til den anden at det ville blive dem, og så finder den anden ud af at han nu venter barn med TS ... osv

Jeg synes ikke den anden er en kost, jeg synes til gengæld manden er et sølle skrog af et hankøn, og jeg tvivler på at der ikke er noget om snakken, for så ville han da ved gud have gjort alt for at blive hjemme og bevise at "kosten" lyver .....

Jeg håber ved gud at begge kvinder smider fjolset af H til ...

• #74   6. aug 2013 Noah: efter min ærlige mening var det noget af en overreaktion.

• #75   6. aug 2013 Britta, det er jo det, ikke til at sige hvorfor han reagerede sådan når man ikke kender ham, men TS burde kunne hitte svaret inden i sig selv ved at lure tilbage i tiden, har der været ændringer - f.eks. arbejde - flere og flere overnatninger hos venner osv.....

Er han en af dem der har svært ved at fortælle om sine følelser osv. så ville jeg tage en snak med ham og se hvad han sagde, ville nok også tage fat i hende "madammen" hvis jeg var det mindste i tvivl....

Tilføjer: situationen i morges kan havde rystet ham, om den er sand eller ikke....

Igen en tilføjelse: kan godt følge TS ikke har lyst til han skal blive boende hvis det har noget på sig, tror i sådan situation man bør slutte hurtigt af, så man ikke går og snerre ad hinanden og gør ting endnu værre, både af hensyn til sig selv, men også den anden samt det ufødte barn....

• #76   6. aug 2013 Og.... til overskriften ;o) Nej man kan ikke skære alle mænd over en kam ;o)

• #77   6. aug 2013 Birgitta: Jeg kan helt ærligt sige at i de første 5-6 år med min eks havde jeg absolut ingen anelse om at han hoppede på alt hvad der gad have ham - og han havde også en kæreste ved siden af. Hun vidste det så godt, men det gjorde hendes familie ikke.

Og mon ikke jeg følte mig som en lille dum gås bagefter, når jeg tænker tilbage på de gange vi havde siddet og diskuteret utroskab med vennerne og jeg troede den hellig grav var velforvaret.

Der kom så et tidspunkt hvor jeg var ude for noget af det samme som Mette N (elskerinden fortalte det så bare til mig da vi stødte på hinanden nede i Føtex). Min tillid til ham var dog så stor at jeg valgte at tro på ham, men ja... der blev mistilliden sået og det gik langsomt op for mig at hun havde talt sandt og så var det endegyldigt slut. Bagefter fandt jeg så ud af at hun laaaaaangt fra havde været hverken den første eller den sidste og at han også havde haft en kæreste ved siden af (hun vidste så godt at jeg eksisterede).

• #78   6. aug 2013 Søde TS.

Hvor er det ubehageligt for dig. Jeg håber du får fat på "madammen" og hører hendes version og holder den op mod hans.

Ikke lang tid efter jeg lærte min forlovede at kende fik jeg en besked på face fra en pige, der bare lige ville fortælle at min kæreste var sammen med os begge, og havde været det siden xx dato. Det gav ingen mening i mit hovede. Jeg havde godt set han havde fået beskeder fra en af samme navn som hende da vi begyndte at ses, men de var stoppet igen. Og han var ikke sart over sin Tlf på nogen måde. Der var mange ting der ikke hang sammen med at de skulle have datet også.

Det viste sig så, at han sås lidt med hende da han mødte mig, og han droppede hende. Det var hun meget utilfreds med, og twistede historien for gøre mig ked af det. Så husk det vigtigt at få begge sider af historien!

• #79   6. aug 2013 Jeg er imponerende over mennesker kan have tid til utroskab.

Når det så er sagt, så ville jeg nok slutte forholdet. Tilliden er brudt, og der har været et kæmpe svigt. Så må i jo tage det med barnet hen ad vejen.

Men et kæmpe kram til dig

• #84   6. aug 2013 Puuuh det var da frygteligt at finde ud af smiley

Kæmpe kæmpe krammer til dig TS, jeg håber i får snakket om det og finder en løsning, om det bliver med eller uden ham hos dig og baby.

• #85   6. aug 2013 smiley Må være forfærdeligt at finde ud af.. Er det virkelig sandt, at han har haft en kæreste ved siden af dig også, så er der kun én vej, og det er ud!

Håber det bedste for dig og baby smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#86   6. aug 2013 Hvor bliver TS af?

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#87   6. aug 2013 Sidde på en stol? smiley

• #88   6. aug 2013 Havde det været et ups-utro kunne man snakke om det... Det har jeg selv stået i med min forlovede..Den dag i dag har vi det skønt sammen på 6 år..( vi havde så 7 mdr hvor jeg flyttede ud med sønnen og bearbejdede det hele begge 2)

Havde han haft en kæreste ved siden af som her.... Var han røget ud på røv og albuer med det samme. Uden en ny chance.

• #90   6. aug 2013 Stakkels dig TS! smiley
    Utroskab er det værste der findes, angående forhold...
    Men samtidig skal du vide, at du virkelig har min respekt over, at du formår at fokusere så meget på fremtiden for dit barn, og formår at holde hovedet koldt. Jeg havde nok som mange andre, råbt hele nabolaget op og hylet personens ejendele ud af vinduet :k

• #91   6. aug 2013 Jeg har snakket med fjolset.
    Han indrømmer de havde noget kørene men det er slut.
    Det var nok for mig jeg gav ham en time til og fjerne sine ting.
    Han har hentet de fleste og næste gang han.kommer her er det for og møde sin søn/datter.

Omkring mit barn, er det ikke dens skyld så den bliver hvor den er.
    Selvom ham er faren er drt stadig MIT barn smiley

• #92   6. aug 2013 Han var da en tumpe, men god beslutning du tog... Han fortjener da absolut ikke dig....

Det bliver drønhårdt den næste tid, men som skrevet tidligere, ønsker jeg dig og baby al mulig held, lykke og masser af kærlighed.. smiley

• #93   6. aug 2013 Du er både stærk og sej ... ønsker dig alt mulig held og lykke i den fremtid der nok ikke bliver lige som du drømte om ...

Jeg havde gjort nøjagtigt det samme !

• #94   6. aug 2013 Det lyder som den helt rigtige beslutning, du der kom frem til, og jeg er sikker på, at du nok skal klare fremtiden i flot stil smiley
    Du får alligevel et kram herfra, for det har været en skrækkelig dag for dig...

• #95   6. aug 2013 Holy crap en kæmpe nar smiley Stort kram herfra det har du garanteret brug for.

Og så vil jeg lige tilføje noget knapt så lækkert. Men sørg for din læge får dig testet for diverse kønssygdomme der kan overføres til dit barn. smiley Øv en lortesituation. smiley

• #96   6. aug 2013 Hvis du orker det, burde du læse denne tråd fra heste-nettet ( meeeeeeget lang) men meget kort fortalt handler det om en kvinde der finder ud af, at hendes mand har haft et forhold til en ung kvinde, som bliver gravid,og da han bliver konfronteret med sandheden, er hans forslag, at han da kan bo hos dem på skift smiley

Men anyways, tråden kører frem og tilbage om diverse overvejelser og tanker, som jeg tænker du måske kan relatere til netop nu.... Håber linket virker, har ikke prøvet at sætte link ind før..

Ønsker dig ( og baby) alt godt fremover.
    http://www.heste-nettet.dk/forum/25/478628/478628/

• #98   6. aug 2013 Tumpe er han.
    Du har helt ret det er bestemt ikke dit helt sikkert dejlige barns skyld.
    Knus og al mulig held og lykke til dig og den lille.

• #99   6. aug 2013 Synes det er flot taklet ts! Sikke en taber! Tænk man kan gøre det mod sin samlever igennem så mange år!
    Ønsker dig og dit barn alt held og lykke fremover! Det fortjener I TO !

• #100   6. aug 2013 Jeg har tænkt tanken.
    Men jeg blev allerede tjekket for div. kønssygdomme da baby blev opdaget også af hensyn til baby.
    Men det skal helt sikkert tjekkes igen. Hvis nu...

Han havde fortalt (ja hun hedder madammen) at vi var ved at gå fra hinanden..
    Hvis ikke jeg allerede var hissig så blev jeg det der.
    For lige DEN nyhed ville jeg da godt have kendt før vi satte børn til.

• #101   6. aug 2013 godt at du har tænkt tanken. smiley

igen Holy moly en nar!

• #102   7. aug 2013 Hold da op for en idiot!

Jeg har selv et forhold tæt inde på livet, hvor jeg ved, han er utro og utallige gange har været det i løbet af deres mangeårige forhold. Han opfører sig som single og er desperat for kvindelig opmærksomhed og for at 'få noget', når han er i byen med drengene, og hun ikke er med. De er forlovet med planlagt bryllup og har hus - de venter dog ikke barn.

Jeg bliver virkelig harm og får helt ondt i maven af at læse dit indlæg! Men du er bedre værd, der er ingen, der er tjent med sådan en fyr. Du har nok at se til, når du skal have et barn. Det er en god beslutning, du har taget. Bare få idioten ud i en helvedes fart! Jeg tror, det bliver en lettelse for dig, at du har valgt at lade ham gå, især når du skal have et barn. Så kan du holde fokus på den lille ny i stedet for at tænke de 117 tanker, du naturligt vil have fisende rundt i hovedet, hvis I havde fortsat forholdet.

Jeg håber, det trods alt bliver et dejligt forløb med graviditeten, og at du kommer godt videre. Husk, at det er dig selv, der er vigtigst!

Mange kram herfra

• #104   7. aug 2013 Mette N Har læst tråden og kan ikke sende dig nok medfølelse! Sikke en situation og hvor har du bare håndteret det hele fantastisk! Dit barn kan være stolt af at få så stærk en mor!!

Som flere andre i denne tråd har jeg også oplevet utroskab, men det har været med mænd so jeg ikke har set mere end 3 måneder. At blive svigtet så groft af en kæreste gennem 7 år, kan jeg slet ikke sætte mig ind i.. pyha...

Selvom det selvfølgelig er helt frygteligt at stå i lige nu kan jeg ikke andet end tænke at det var godt du lærte den side af ham at kende NU og ikke når du først står med dit lille barn.

Mange kram herfra!

• #105   7. aug 2013 Flot beslutning og du er altså stærk!

Jeg håber at du, trods alt, får en god graviditet. Du skal nok komme videre - husk at gør en masse gode ting for dig selv, for som Christina skriver, så er det dig selv og dit barn der er vigtigst smiley

• #106   7. aug 2013 Håber for resten på en lille opdatering, når du orker det.
    Hvis du har brug for at komme væk eller ja, bare være et andet sted lidt, har jeg et stort hus med have. To søde hunde. Dog i Jylland, men hvis du mangler en at læsse af på og en seng at sove i, der ikke er i nærheden af idioten eller området, så er du velkommen her. smiley

• #107   7. aug 2013 Tak alle sammen.
    Jeg har vist mig fra den pæne side han har fået en uge til og fjerne sine ting.
    Og efter den uge smadres de.
    Han er vist nok flyttet ned til sine forældre.
    De skulle heller ikke være så stolte af hans opførsel.
    Lige da han gik havde jeg aller mest lyst til at flyve i flæsket på ham og tæske ham.
    Men jeg gjorde dog det ikke.

• #108   7. aug 2013 Tak for det christina smiley
    Jeg er dog en lille smulle ekstra bundet nu da jeg selv har dyr jeg nu er alene om og passe.
    Ellers tusind tak for tilbudet.
    Jeg har dig i alt fald i baghovedet smiley

• #109   7. aug 2013 Det forstår jeg virkelig godt du havde lyst til. Kæmpe respekt for at du kunne lade være - jeg tror ikke, jeg kunne holde mit temperament nede.

Du er simpelthen så sej. Ringede du egentlig til "madammen"?

• #110   7. aug 2013 Nej jeg fik aldrig ringet til hende sendte hende dog en sms at hun godt måtte få ham nu jeg ikke skulle bruge ham til mere men om hun var klar til at blive stedmor.

• #111   7. aug 2013 Så han havde faktisk løjet overfor både dig og madammen ....

Klaptorsk .... Har tit tænkt på hvorfor man altid først bliver så vred på den anden kvinde, man aner rent faktisk ikke fra start af hvad fjolset har bildt hende ind .....

• #112   7. aug 2013 Fordi det er det mest nærliggende

• #113   7. aug 2013 Tja, ved snart ikke, synes efterhånden man har hørt så mange tilfælde om løgnagtige mænd .....

Men derudover synes jeg du er sej ...

• #114   7. aug 2013 Ulla m : mærkelig? Nææ det synes jeg ikke.

Jeg synes der blir tænkt en masse tanker, og givet nogle gode råd, der er lidt mere velovervejede end blot , at hun skal kyle ham ad H til..

Ved godt at TS i den anden tråd , har 2 børn i forvejen , der jo komplicerer det hele meget, men følelserne af vrede , den brudte tillid, chok osv er jo sikkert i bund og grund de samme.

Derfor linkede jeg til den tråd. Om trådstarter kan bruge den til noget eller ej, må jo være op til hende at vurdere.

• #115   7. aug 2013 Hold da op en idiot du har været så uheldig at finde. Han skulle have sig sådan en røvfuld. Hvor er det flot at du kan tage det på den måde du gør, og at du har overskudet til at tænke på dit barns bedste selv i en situation der er så rodet som denne. Hvis du mangler nogen at snakke med, må du endelig sige til.

• #116   7. aug 2013 Puha godt for dig du er stærk:) hatten af for det.

• #117   7. aug 2013 Sabrine : hvis jeg stresser op over det så ved jeg med. 90% sikkerhed at min krop også bliver så stresset at den frastøder barnet.
    Det har jeg desværre erfaringer med.
    Og derfor er jeg lidt tvunget til og tage det med så meget sindsro som overhovedet er muligt.
    Havde jeg ikke skulle tænke på mit barn så havde jeg nok næsten smadret ham til ukendelighed

• #118   7. aug 2013 Kan godt forstå at du havde lyst til at flyve i flæsket på ham, har selv været der, jeg kunne bare ikke styre mig så jeg begyndte at slå løs og da jeg var for mig selv endte jeg med at stille en knytnæve igennem en lille glasrude. Fatter slet ikke at du kan styre dig men hatten af for at du er stærk og håber du holder ved din beslutning. Det er mega hårdt når først baby er der og man ser faren med sit barn.

Jeg fortryder ikke jeg stadig er sammen med min kæreste men det er meget hårdt!

• #119   7. aug 2013 Mette: Hold da op hvor havde jeg også bare haft lyst til at flå ham levende hvis det havde været mig i din situation. Sikke en idiot. Det er jo så vildt at man kan behandle andre mennesker sådan. Håber dælme han har en virkelig dårlig smag i munden den klaphat. Igen. Flot at du tænker på dit barn, og at du gør hvad du kan for at give det de bedste forudsætninger. Det har jeg virkelig stor respekt for.

• #122   7. aug 2013 Hvor er du bare utrolig stærk og sej!

• #123   7. aug 2013 Mette N........du skal ikke begynde at smadre hans ting , når uge-fristen er udløbet.. det får du intet ud af.......
    Hvis du skal afreagere så kan du smadre nogen af dine egne tallerkener...... men IKKE hans.

Tag alle hans ting..... prop det ned i store sorte sække..... stil det uden for døren, så kan han hente det der................ du skal være den voksne her......det vil gøre ham endnu mere flov..... end hvis du ødelægger hans ting ( det kommer der ikke noget godt ud af ).......................Og sæt så lige en ny lås på døren.....så han ikke bare kan komme ind , hvis det passer ham........

Pas på dig selv........ du kan sagtens klare det her...... smiley smiley

• #124   7. aug 2013 Karin
    ja den var planlagt eller den var 4 uger foran voran vores planlægning smiley
    Jeg er 9+2 nu smiley

Jamen det er da sjovere at ødelægge hans ting smiley
    Men jeg kommer nok heller ikke til at ødelægge det for han har skrevet han henter resten på fredag.
    Så må jeg håbe han lader Cosmo blive her smiley

• #125   7. aug 2013 Lad os håbe, du beholder hunden!
    Men du var selvfølgelig velkommen inklusiv hund.
    Mine kan eventuelt passes hos en veninde
    Da det for et par år siden var min tur, flygtede jeg til den anden ende af landet for at få lidt luft fra det hele, og det hjalp faktisk.

Bare smid alle hans ting i sække og ud med det! Eventuelt kan du jo - hvis du vil lave lidt uskyldig ravage - stille en seks-syv sække op og fordele tingene lidt tilfældigt deri - hvem siger, at du havde tid og overskud til at putte tingene i sække sorteret? smiley
    En bluse, lidt bestik, en sko... Det hjalp for mig, at jeg kunne få lov at føle mig lidt ovenpå, velvidende at når han pakkede det ud, havde han ikke blot mistet mig, men han skulle også lede alle sine sække igennem efter makkeren til sin sko.

Kan sagtens følge dig i, at man har lyst til at ødelægge og brænde alle hans ting eller at slå ham i hovedet med noget tungt... men det hjælper desværre ikke! smiley
    Du er den voksne og fornuftige af jer, så bliv endelig ved med at være det.
    Og det er også meget sjovere om et par måneder, når du er kommet lidt ovenpå igen, at du har bevaret fatningen og at han ikke har noget som helst på dig!

Synes ligesom NTTIB, at du bare skal sætte hans ting ud og få skiftet eller omkodet døren. Når nu han alligevel skal ud, gør det jo ikke noget, at han får det på den meget hårde måde, så der er lukket for dag 1. Hvis du er konsekvent fra starten, bliver det også meget nemmere for dig at fastholde det.

• #126   7. aug 2013 Jeg er helt afklaret med at det eneste vi har til fælles er vores barn og intet andet.
    Christina, vi har jo to hunde smiley
    Min lille Vaks og Cosmo han fik med hjem fra arbejde for snart 3 uger siden.
    Om jeg kan komme afsted afhænger af at der er nogle til og passe kanin høns ænder og heste smiley

• #127   7. aug 2013 Haha! Hold da op for en bondegård, du har dig. Men hundene er selvfølgelig velkomne. Og dejligt at se, du er ved godt mod og i ok humør.

• #129   7. aug 2013 De er nogle Caroline de tør ikke sige det som det er!

Går den så går den!

• #130   7. aug 2013 Haha det der med at skrive fra iPhone det går bare super godt!

Der sku stå vatpikke ikke caroline

• #132   7. aug 2013 Stakkels Caroline at blive sat i bås på iPhone med vatpikke?!

Nå ikke mere om det...

Ts fat mod nyd din frihed og elsk dit barn<3 held og lykke

• #133   7. aug 2013 Jeg er ikke selv sikker på om jeg faktisk har det godt med det der er sket elller om jeg prøver og overbevise mig selv om at jeg har det godt med det.
    Men reaktionen skal nok komme lige pluselig.
    Lige nu holder jeg fast i at han kan komme han ikke inden for mine fire vægge uden det er for og se sit barn.
    Og det håber jeg virkelig på at jeg også kan holde fast i.

• #134   7. aug 2013 Mette- det er også HELT nyt, og forståeligt.

Men ja må nok være enige i at reaktionen kommer senere og så er spørgsmålet om du er lige så stærk som nu...

det er ikke sikkert, men det er også okay at savne!

• #137   7. aug 2013 Jeg må os erklære mig enig med Karin.

Jeg er selv 23 og kender godt følelsen af at ville have et barn og være en familie, men man er ung når man er 23 og du har massere af tid til at få drømmebarnet med en ordentlig fyr.

• #138   7. aug 2013 Jeg synes det er lidt hårdt at "rådgive" om hvorvidt man havde beholdt barnet eller ikke!

Det er noget ts i sidste ende udelukkende selv kan tage en beslutning om og hun har ind til videre ikke spurgt om vores mening. Jeg kan godt se det er en naturlig drejning for tråden at tage alligevel synes jeg det er et lidt upassende og meget følsomt emne at komme ind på..

Forstået ud fra ts andre tråde skal man også huske på at det jo har været et ønskebarn, der sikkert allerede er MANGE følelser for allerede!

• #139   7. aug 2013 Det er altså ikke bare at få en abort, der er så mange ting der kan gå galt.. Derudover kan det smadre en så psykisk, og nogen fortryder det hele deres liv.

Det er også for nogen som at slå et menneske ihjel. Mig og min kæreste har besluttet at vi ikke vil have børn nogensinde, selvom vi kun er 18 og 23 år. Men hvis jeg alligevel på et tidspunkt skulle blive gravid ved et uheld, så ville jeg højstsandsynligt ikke få en abort. Jeg ville føle at jeg slog en baby ihjel, for det er det det er for mig, uanset hvor lille den er.

Ts kan sagtens få et barn og være alene mor, og barnet skal da nok se sin far. Man behøver altså ikke være en lille kernefamilie for at barnet har det godt. Jeg har en niece som ikke kan huske at hendes forældre har været sammen, og hun ELSKER at have 2 familier, det er også svært fordi hun savner sin mor når hun er hos sin far og omvendt, men så ringer hun hjem til den hun savner og snakker lidt, og så er hun glad igen. Hun får dobbelt så meget kærlighed, fordi min bror har fundet en ny kæreste, som har taget hende til sig, og hendes familie forguder min niece. Den pige mangler ingenting, og har det mindst ligeså godt som en pige der bor i en kernefamilie.
    Jeg har selv prøvet begge dele, indtil jeg var 10 boede mine forældre sammen. Det var skide hårdt da de blev skilt, men hold op hvor er det rart med to glade forældre. De gik fra hinanden efter 21 år, så uanset hvor perfekt en drømmefyr ts finder engang, kan de risikere at gå fra hinanden.
    Og vil ærligt indrømme at jeg synes det er bedre for barnet at vokse op med en mor og en far der ikke er sammen, end at bo i en kernefamilie som pludselig bliver splittet til atomer, hvor mor og far pludselig ikke kan snakke sammen osv.

• #140   7. aug 2013 Lille fisens mor - Jeg har selv fået en abort, og der er faktisk ikke særlig meget der kan gå galt i dag. Ja det kan smadre en psykisk. Det var også hårdt psykisk for mig. Men det kan også smadre en psykisk at få et ønskebarn som ikke rigtig er et ønskebarn mere. Og ærligt så synes jeg selvom han har været et svin at han har noget at sige også, for det er ham der ellers skal betale i 18 år for et barn.

Og ja at være "skilsmissebarn" kan være ganske udemærket. Men i mine øjne er det ret egoistisk at bringe et barn ind i den situation. Du skal tænke på at han har gjort noget meget ondt og de SKAL kunne snakke sammen ORDENTLIGT i 18 år for det fortjener barnet!

• #141   7. aug 2013 Hvem siger moren ikke kan det? Jeg ved godt han har gjort noget som var virkelig dumt og selvfølgelig har smadret deres forhold og såret hende, men derfor kan han jo godt være en god far, han er altså ikke morder.

Og jo man kan faktisk stadig risikere ikke at kunne få børn senere hen.. Det er sjælendt men det sker.
    Og bare fordi du kan klare at få en abort, behøver andre altså ikke at kunne.

Nu kan det barn jo godt stadig være et ønskebarn bare fordi de ikke er sammen mere.

Som jeg sagde, ville jeg ikke bare kunne få en abort, for det ville jeg simpelthen ikke have psyke eller samvigtighed til, pga mine holdninger til at det er et lille barn man slår ihjel. Sådan er det ikke alle der har det, men sådan har jeg det. Og hvis det betød at min kæreste ikke ville være med, så måtte jeg bare klare det alene.

• #142   7. aug 2013 Anya&Meeko

HAN skal da overhovedet ikke have noget at sige???? DE planlagde jo begge to barnet sammen! Så måtte han have taget med i overvejelserne at der nok var en risiko for at hun ville forlade ham og han må betale børnepenge i stedet når han vælger at være utro.

Han har haft valget dengang de begyndte på projekt baby!

Det behøver heller ikke komme i klemme igennem dårlig stemning, jeg synes da ts har vist sig fornuftig og samlet igennem hele tråden og netop tænker på det bedste for barnet

• #143   7. aug 2013 Du har ret ! Mænd skal man holde sig fra ! I hvert fald i en periode ! Er selv blevet forladt igår !

Vi må lave en SINGLE KLUB !!

• #144   7. aug 2013 *klik* (til katja)

• #146   8. aug 2013 Jeg havr allerede haft det med i overvejelsen allerede da vi påbegyndte projekt baby.
    Baby er ikke mindre ønsket nu fordi vi ikke er sammen mere.
    Vi har valgt og lave det her barn trods risikoen for og gå fra hinanden som så også skette.
    Men det er ikke babys skyld at far ikke kan holde sig på måtten.
    Og i det vi har startet projektet sammen så skal vi også være voksne nok til at kunne gennemføre det sammen.

• #148   8. aug 2013 Mette: Jeg ønsker dig held og lykke med det - det kan være utrolig svært at samarbejde, selv når man er "vokset fra hinanden". Det er især svært, når aftaler svigtes, og det sker desværre ofte. Jeg har set de konsekvenser, Karin taler om - desværre på mine egne børn. Der er nok ikke noget, der gør mere ondt end det. Specielt når man er helt magtesløs og intet kan gøre for at forbedre situationen. Når der så kommer en ny kvinde ind i billedet, så kan tingene blive endnu mere formudrede. Særligt hvis det er en kvinde, der ikke rigtig kan tackle, at manden har haft et tidligere liv, der indbefattede børn. Og tro mig, det er hårdt at være enlig mor. Så jeg håber virkelig, du går ind i det med åbne øjne og er velovervejet.

• #149   8. aug 2013 Jeg vil også ønske dig alt muligt held og lykke ... Og ja der er mange udfordringer i livet som enlig mor, og med at få alt til at gå op mellem far og mor når de ikke er sammen længere ...

Men med det antal skilsmisser der er i DK, så må der nu være en del der får det til at fungere .... det er ikke alle delebørn der oplever kaos, og det er ikke alle forældre der ikke kan få en fornuftig ordning der fungerer...

• #152   9. aug 2013 Christian :
    Hovedet er altid op smiley
    Men det er noget af en omvæltning når man er vant til og være to, men det er et spørgsmål om en ny rytme tror jeg smiley

• #153   9. aug 2013 puha, sikke en omgang. Synes det er rigtig godt klaret at du holder hovedet oppe. HATTEN AF!!! Beholder du hunden? eller gør han? Håber sørme du gør, hvis du selvfølgelig selv vil smiley
    Sender KÆMPE krammer til dig, og al held og lykke med den nye rutine...
    du skal OVERHOVEDET ikke undskylde over for os med din frustration. det er jo det vi er her for smiley

• #155   9. aug 2013 Cecilie :
    Vi har to smiley
    Vaks også Cosmo at han fik med hjem for en 2 ugers tid siden snart.
    Men tager han Cosmo er han nød til og have vaks med også.
    Jeg vil ikke skille de to ad nu de har fået det så godt sammen.

Christian :
    Der er jo ingen vej tilbage og har sagt til mig selv hver dag siden 'at han er ikke det værd' for hver gang jeg siger det så tror jeg mere og mere på det.

• #156   10. aug 2013 Har først lige læst tråden nu, og har helt ondt i maven, når jeg tænker på det, du må stå igennem. Hold nu fast, hvor er du bare stærk. Stort skulderklap herfra.

• #157   10. aug 2013 Hva med cosmo bor den stadig hos dig ? <33

• #158   10. aug 2013 Ja cosmo bor stadig hos mig smiley

• #159   10. aug 2013 Godt smiley jeg er ked af at høre det lort din ex har lavet smiley krammer til dig

• #160   10. aug 2013 Havde han taget Cosmo med havde jeg forlangt at han tog Vaks med også.
    De skal ikke skilles ad nu.

• #161   11. aug 2013 Det kunne de nu godt Mette, det er jo ikke 1/2 år eller længere de har været sammen ;o) så det vil jeg mene at de godt kan overleve ;o) det ville lette det meget for dig.... tænk frem.... baby også 2 hunden hvoraf den store vist kræver en del så vidt jeg har forstået? (vælter børn) jeg havde givet ham den store hund med.

• #162   11. aug 2013 Aino :
    Vaks og Cosmo har det super godt sammen.
    Og skal jeg vælge efter hvilken af dem der ikke ville vælte børn.
    Ville jeg nok vælge Cosmo frem for Vaks sorry to say.
    Vaks er en levene hoppebold hvorimod Cosmo en mere stille trods han aldrig er blevet opdraget.
    Og selv hvis jeg sendte Cosmo med min ex så ville den jo være der istedet for hos mig.
    Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det.

• #163   11. aug 2013 Håber du får en dejlig dag!
    Sender dig lige en stor portion håb, optimisme, overskud og positiv energi!

• #164   11. aug 2013 Vaks er jo også bare en hvalp endnu, så vidt jeg lige kan se, og der kommer jo meget mere ro på ham i løbet af det næste års tid, så når du nu har mod på at have 2 hunde og en baby, så gør da det - 2 hunde har meget glæde af hinanden, og det kan aflaste dig lidt..... men det kræver altså træning at lære dem at gå pænt ved siden af barnevognen. Vi kan så sige, at det er lidt heldigt, at du har god tid til at træne... og når du vil, så kan du også smiley

• #166   11. aug 2013 Det jeg tænker er, man kan ikke sige nøjagtigt hvor meget man tager på, hvor godt gående man er til den tid, om man får bækkenløsning osv.... efter fødslen sker der også en del inden i, muligvis det bliver for stor en mundfuld hvor det så hurtigt kan gå galt... du havde også andre dyr at se til ik?
    Men vil ønske dig held og lykke lige meget hvad du vælger :o)

• #168   12. aug 2013 Ulla, det er også det jeg er lidt bekymret for.... det kan gå godt, men kan også hurtigt gå skidt, især hvis man er alene... Men ønsker det bedste for Mette :o)

• #169   13. aug 2013 Hvorfor vil I tage modet og optimismen fra Mette nu?
    Hvis hun finder ud af, at det bliver for meget, så finder hun nok en fornuftig løsning på det hele, men der er ingen grund til at presse mere ned over hovedet på hende nu, for hun har jo allerede mistet så meget på kun en enkelt dag...

• #170   13. aug 2013 Puha... har været der, "bare" kun 6 år... håber du træffer den beslutning der i fremtiden kommer til at føles rigtig for dig.. JEG tog den beslutning jeg i dag (det er 7 år siden) har det super godt med og jeg har aldrig fortrudt, men puha.. jeg ved nøjagtig hvad du skal igennem. For mig var det ikke svært, eller jeg fik nærmest ikke noget valg;) go dag til dig og kæmpe kram.

• #173   31. okt 2013 En opdatering:
    Exen har allerede været hende utro, vi har kunne støtte os til hinanden og er blevet rigtig gode veninder efterhånden.
    Cosmo blev aflivet for 3 uger siden pga en hjerneblødning. Og Vaks bor pt ved min lillebror.
    (Vaks har seperationsangst og i øjeblikket har jeg en masse overarbejde der gør jeg er væk hjemmefra omkring 10 timer om dagen) så alene hjemme skal han ikke være.
    Baby ligger stadig trygt hvor h*n hele tiden har været smiley En opdatering:
    Exen har allerede været hende utro, vi har kunne støtte os til hinanden og er blevet rigtig gode veninder efterhånden.
    Cosmo blev aflivet for 3 uger siden pga en hjerneblødning. Og Vaks bor pt ved min lillebror.
    (Vaks har seperationsangst og i øjeblikket har jeg en masse overarbejde der gør jeg er væk hjemmefra omkring 10 timer om dagen) så alene hjemme skal han ikke være.
    Baby ligger stadig trygt hvor h*n hele tiden har været smiley

• #174   31. okt 2013 Hov.
    Det står 2 gange smiley

• #176   31. okt 2013 Jeg vil bare lige sige, at jeg synes du er sej smiley

• #177   31. okt 2013 Det lyder til du har det godt, og det er det vigtigste ....

Får sådan tanken om at han skulle udsættes for sammen behandling som Samantha i SATC gav Richard, der var utro, billede på og tekst og på i byens lygtepæle smiley til advarsel for alle andre der kunne finde på at falde for ham ...

men som hende den "anden" har erfaret, og sikkert mange flere kommer til :

" Kan han gøre det med dig, kan han gøre det mod dig ! "

• #178   31. okt 2013 Jeg kan sætte mig ned og tude sorgerne væk eller jeg kan fortsætte og få en bedre tilværelse uden ham smiley

Hanne : Jeg tror ikke jeg har set den film/serie smiley

• #179   31. okt 2013 SATC = Sex and the city smiley

• #180   31. okt 2013 Nix, den har jeg ikke set smiley

• #181   31. okt 2013 godt at høre , at du har det godt, og det virker til du er godt videre. tak for opdateringen, altid dejligt når man har fulgt med "på sidelinjen" smiley

• #182   31. okt 2013 Lyder så godt du forsøger at få en god tilværelse smiley dejligt du pt. kan ha Vaks ved din bror, synes det lyder som en god løsning du har fundet der smiley

Kommentér på:
Mænd skal man holde sig fra!!!

Annonce