{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Mænd! :-( {{forumTopicSubject}}

Kæft jeg er træt af manden i huset i dag! smiley

Han er stresset og træt og trænger til et par dages fri, så jeg overlever (Læs: Jeg hader hader hader når han lukker sig inde i sig selv og jeg ikke ved hvad der går ham på...) med at han er lidt mut og tvær og svær at have med at gøre og prøver at muntre ham op med massage og lidt hyggen omkring ham.

Oveni så siger jeg lige for lidt siden, at nu skal vi lige finde en dag så vi kan komme ind og se Iron Man 3. Har aldrig set filmene før, så har troligt set de to første film så vi kunne få en hyggelig date ud af at se den sidste i biografen - og også fordi han mener det er mangel i min opdragelse at jeg ikke har så alle marvels film.

Tror i så for helvede ikke at han siger at han har snakket om at han skal ind og se den med to kammerater/kollegaer?!! smiley Øv hvor er jeg sur og skuffet og ked af det smiley har ikke nogen veninder jeg kan få med ind og se den, så må vel pænt tage af sted alene eller lade være med at se den... -.-

Nu kan vi så ikke engang lave en aftale og holde den åbenbart...

Andre der er trætte af deres mandlige halvdel i hytten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd! :-(
  • #1   1. maj 2013 Hvorfor kan i ikke alle 4 se den sammen evt ? smiley

    Måske han ikke har opfattet at det var en "kæreste" ting, og måske han har brug for at komme ud og opleve noget med nogle andre også ?

    Kender godt det med at manden bliver lidt mut og indelukket - det tager lidt tålmodighed og lidt god chokolade at overkomme det når man er en følsom kvinde smiley


  • #2   1. maj 2013 Da min mand idag sagde "du siger godt nok mange ord" tænkte jeg bare ....idiot! Men elsker ham inderst inde ...shhhh

  • #3   1. maj 2013 Jeg er ikke særlig god til at håndtere når folk de er tavse smiley de må sku hellere åbne munden og sige hvad der er galt. Er med en del prikken nået frem til at han vist bare er lidt depri og træt.

    Er i forvejen tyndhudet efter min mor døde sidste sommer og der er mindehøjtidighed på hospice i morgen aften, som hele familien forventer at jeg møder op til. Har bare ikke lyst og lunten har da også været kortere hos mig i de sidste par uger. Så jeg kan godt mærke at jeg bare ikke har det godt med at han så også trækker sig væk nu.

    Han har da sikkert behov for at komme ud med lidt andre. Bliver bare enormt skuffet og rigtig ked af det også kan jeg mærke, når nu vi har snakket i flere dage om at vi to skulle ind og se den smiley

    Ved sku ikke om jeg er inviteret med. Det lød i mine ører ikke sådan. Og ærlig talt så er det lige før jeg ikke har lyst. Kender dem ikke engang (har samlet dem op én gang da de skulle til julefrokost i firmaet og det er det).

    Men uhh hvor har jeg bare lyst til at sætte mig til at tude over ham for tiden T.T


  • #4   1. maj 2013 Har netop også sagt undskyld til ham mange gange over jeg er kommet til at snerpe af ham smiley det er ikke ham det skal gå ud over der.

    Jeg er også fløjtende ligeglad med at han hænger ud med nogle venner en aften. For min skyld må han hellere end gerne det. Så kan jeg nemlig sætte en af mine tøsefilm på projektoren hjemme i stuen og stjæle tæppet og have en vovse på maven smiley

    Jeg er bare så skuffet og ked af det fordi jeg ikke har set Iron Man filmene før han kom i tanke om at vi skulle ind og se treeren og fik mig til at se de to første film (som jeg elskede by the way). Så jeg havde faktisk glædet mig til at vi skulle ud og se den i stedet for altid at sidde herhjemme...


  • #5   1. maj 2013 årh kender det alt for godt -.-'

    Har en kæreste som er virkelig ringe til at tale om følelser og hvad der går ham på, så han lukker sig os inde, og med min laave selvværd i perioder så bliver jeg nææsten sikker på det er min skyld -.-'

    Dog har vi heldigvis fundet ud af tingene hver gang, jeg forsøger bare på bedste vis at give ham noget plads, også snakke stille med ham om tingene når jeg føler tiden er til det smiley

    Det med biffen forstår jeg godt du bliver ked af, det kan min kæreste os finde på ind i mellem. F.eks. havde vi for et stykke tid siden aftalt at tage ud og spise på bones, og lige pludselig skulle hans bedste kammerat med -.-' Jesus altså.

    Nogle gange tænker jeg bare "MÆND!" xD


  • #6   1. maj 2013 Uh, mænd er trælse... Vi har et stort diskussionsemne herhjemme for tiden, fordi vi skulle giftes næste sommer, men han VIL have sin x-kæreste med... Og det vil jeg bestemt ikke... :s

  • #7   1. maj 2013 Hvad filen skal kammerater også med på en restaurent besøg for?

    Og ekser til bryllup? Jeg havde sku også sagt nej :-s

    Jeg har ski også spekuleret på om det var mig han var gal på - eller endnu være om han ikke ville mig mere (det er jeg sku langt nok nede pt. til at jeg kan få bildt mig selv ind). Især når han oveni at han er mut eller ikke rigtig har taget intertiv til kys eller kram siden i søndags rigtig - det er i hvert fald mig noget ala 80 % af tiden.

    Men må jo stole på at det bare er som han siger, at han er mut og træt og ikke helt ved hvorfor.


  • #9   1. maj 2013 bider mærke i at du skriver du har sagt udskyld til ham MANGE gange ....

    når mænd har det sådan det, hvornår lærer kvinder så at det SIDSTE de gider er snak, snak, snak ..... holde jeres mund, kvinder ... gå tur med hunden, find en veninde ... lad ham være til han tør op og kommer selv ... det har helt sikkert 99% af gangene intet med jer at gøre ...de trænger bare til fred ....

    det er som at spørge en mut teenager 1000 gange "er du sur" .... nej det er de ikke, det er en sindstilstand og de har det bedst ved selv at finde vej ud af den når tid er ....


  • #10   1. maj 2013 Mænd er fantastiske, for de går ikke op i detaljer.<3

    Men så kan det også være, at han har brug for en "kærestefri dag". Jeg tro ikke det har noget med filmen at gøre, men at han måske føler sig omklamret.
    Når mænd er lidt indebrændte, gider de som regel ikke massage og ynk. Lad ham være - lad ham tage en tur med vennerne - og så har han sikkert overskukd til dig bagefter smiley - Relax - Stay cool smiley Det skal nok gå


  • #11   1. maj 2013 Laika - uhm undskyld, men hvorfor SKAL hun med? og har han aldrig hørt at det bringer uheld at have ekser med? Kan dælme godt forstå du ikke vil.

  • #12   1. maj 2013 Ja min har lige haft 2 sådan dage... og han er ALDRIG sådan normalt, men der har været sket nogle ting som jeg tænkte måske var derfor...

    min reaktion først var.. hvad helvede har jeg gjort dig ?! og han var bare et råddent løg... nåh men fint nok.. så lod jeg ham helt være... tog ud på besøg osv.

    og PLINK.. nu er han normal igen..

    Har en mistanke om at vi kvinder kan være MEGET mere irriterende, end vi selv opfatter..*GG*

    vi har været sammen i 11 år, det er man ikke hvis man ikke kan give plads smiley


  • #15   1. maj 2013 Hahahaha søren

  • #16   1. maj 2013 mmm hvis jeg en dag skal (for)giftes,,så skal min ene eks også med !!
    han er min ven og betyder meget for mig !

    kan ikke se problemet... og så tvivler jeg på at kæresten her kan - det er jo ligesom ham jeg har valgt at være sammen med og stifte familie med smiley
    han er også velkommen til at inviterer han ekser med, hvis altså de betød noget for hinanden stadig smiley


  • #17   1. maj 2013 Ja jeg er os røv træt af ham!


    Vent, jeg er jo single smiley


  • #18   1. maj 2013 Nu som
    Ahahaha:-)


  • #19   1. maj 2013 Min er et fjols i dag.... igen i dag...

    Det var han da jeg mødte ham. Og stadig da jeg giftede mig med ham...Det er han sikkert os i morgen og dagen efter...

    (må hellere lige tilføje en smiley :-))



  • #20   2. maj 2013 Mænd skal, som Søren siger, have plads til at få lov at pisse i hækken, skifte dæk og tage ud med gutterne. Have lov til at være stille, når de er i det hjørne. Hvis man så tilføjer lidt god mad og sex, så gider de sørme også lytte til én, når vi trænger til at ævle løs smiley
    I øvrigt hvis jeg tumler med noget, så bliver jeg også stille og går og vender det i hovedet. Det er sjældent, jeg umiddelbart fortæller, hvad der plager mig. Og i de situationer vil jeg også gerne bare have lov til at være uden at blive udspurgt. Og det kan en mand rent faktisk respektere - i modsætning til mange kvinder smiley

    Jeg har ofte brugt (ift kæreste og søn) at sige, at jeg kan mærke, der er noget, og de kan komme og snakke om det, når/hvis de har lyst. Det har de altid gjort - men ofte er der gået et par dage, før de har været klar til det.


  • #21   2. maj 2013 Mænd siger mig ingenting.

  • #22   2. maj 2013 LOL *True Angels*
    - efter sidste kamp gad jeg slet ikke se den her. Min tæve er skjult opkaldt efter ham (Jessie)


  • #24   2. maj 2013 Der er en god bøg du kan læse, og efter det vil du forstå mænd ... lidt..

    "Hvorfor mænd intet fatter og kvinder altid mangler sko"

    Jeg gider ikke bruge min tid på at blive ked af at han vil ud med vennerne og se en film vi havde aftalt at se sammen..
    Jeg er nok en af de kvinder der tænker: Vil jeg ødelægge mit forhold til ham over bagateller, eller vil jeg have en glad mand der elsker mig, og ikke fortæller til sine venner at jeg hakker og er en sur K***** .. Så vælger jeg forholdet. smiley



  • #25   2. maj 2013 Jeg har absolut intet at udsætte, på manden i huset her. smiley

  • #26   2. maj 2013 Hehe, Thomas.
    Nej han er sikkert en engel og en ægte gentle mand og meget galant og kan løse alle problemer ikke? smiley


  • #27   2. maj 2013 Selinas Mor
    Du rammer da helt plet der, og faktisk kunne jeg finde mange flere, positive ord om ham, fantastisk mand må jeg sige.:-)


  • #28   2. maj 2013 Noget af et chach, det må jeg nok sige. smiley

  • #29   2. maj 2013 Hehe, sikke pænt navn :-))

    Ja det er lidt røv med Barca, gider slet ikke se CL mere i år.
    Det er få meget sjovt du better på fodboldkampe smiley


  • #30   2. maj 2013 Jeg eeeeelsker min kæreste, pånær om morgenen lige for tiden smiley
    vi har lige fået hundehvalp og det er ligesom om at når hvalpen vågner kl lort om morgenen for at tisse, er det ALTID mig der skal stå op og tage ham ud.. Selvom jeg kan se at han har vækket min kæreste. ARGH! min kæreste vender sig bare om og sover videre. smiley

    Men resten af tiden er min kæreste nu dejlig smiley han har lavet mad 2 dage i streg wuhuuu..


  • #31   2. maj 2013 Solvej - så lad være med at få børn smiley

    Jeg har i 18 dage ( ja og nok maaaaaange måneder frem ) sovet kl 11-12 stykker, vågnet kl 2-3 stykker - været vågen ca 1 time, også vågne igen kl 6-7 stykker

    Og det er de gode nætter smiley

    Her kan manden jo så bare ikke hjælpe overhoved, han har jo ikke madpakken smiley ;)

    Ai jeg driller lidt, sig til ham at han skal tage sig sammen smiley


  • #32   2. maj 2013 Jeg er så glad for ikke at skulle op flere gange om natten. men det er jo også det hele værd selvom det er hårdt.

    Lille fisen sover heldigvis igennem om natten, hvis man bare går ud med ham lige inden man går i seng og så ligeså snart han vågner.

    Men jeg kan godt mærke at min nattesøvn har været bedre. men er nok også fordi jeg vågner tit om natten fordi jeg er bange for at lægge mig på ham. han er trods alt kun en lille gut på omkring 1 kg. smiley


  • #33   2. maj 2013 Med en hundehvalp er det heldigvis så kort tid - det kan være ganske anderledes, når det handler om et lille barn smiley

  • #34   2. maj 2013 Min mand var ude med vennerne igår. Kom hjem kl lort, mens jeg sov.
    I aften skal han til noget med vennerne og, på fredag skal han også med nogle venner, (som jeg er inviteret med til, men hadetr de venner, så tager ikke med) Heheh

    Og vi har an aftale på lørdag - det skal nok blive spændende og han overhovedet får øjne. Men no mater what tager jeg afsted Skal ikke gå glip af noget, pga ham smiley


  • #35   2. maj 2013 Helt seriøst
    Nogle gange tænker jeg osse bare: "Kvinder".
    Forstået på den måde, at vi mænd af og til bare har brug for at lukke os inde i os selv og finde ud af de ting, vi tumler med - helt for os selv.
    Min mand og jeg kan sagtens gå op og ned af hinanden i et par dage uden de store samtaler, da vi begge måske har noget, vi spekulerer over. Så vi lader hinanden gå i fred og ro.
    Min mand har endda sagt til mig, at hvis jeg har brug for det, så skal jeg bare tage til Jylland - over til mine gamle venner - og slå et ordentligt hul i jorden. Det gider han ikke, så han vil hellere sende mig afsted selv.

    En ting, jeg simpelthen ikke kan fordrage, er, når jeg af og til er lidt indesluttet og ikke har lyst til de store samtaler - af forskellige årsager - så gider jeg ikke at skulle "lukke op og snakke om tingene". Jeg vil sgu have lov at gå rudt og være lidt moody. Min mand ved godt at det intet har med ham at gøre, for så ville jeg sige det til ham.

    Vi mænd har kort sagt brug for at finde vores egne løsninger og ikke de løsninger, som vi får at vide at vores kærester/ægtefæller osv. Nej, vores egne løsninger.
    Og er modparten i forholdet heldig, så bliver h*n indviet i vores geniale planer, løsninger, tanker og ideer.


Kommentér på:
Mænd! :-(

Annonce