647 visninger
|
Oprettet:
hvorfor stjæler folk?? {{forumTopicSubject}}
jeg sider nu her og er meget ked fordi vi har lånt min fars trailer over lang tid og da min forlovet kommer hjem og vil lave sig lidt og spise ser han ud af vinduet og så kan han se at traileren er væk, han havde hørt noget rumlen i nat og syntes også at det lød som en trailer men han stod ikke op da han ikke kunne tænke sig at det var det der skete
<b> hvis nogle ser en trailer med nr pladen TZ 3627 så ring venligst til os på tlf 60160796</b>
så nu er jeg bare rigtig MEGET KED....
hvorfor er der nogle mennesker der stjæler???? jeg kan ikke se hvorfor det er sjovt og gøre andre mennesker ondt.... HVORFOR!!!
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
jul 2005
jul 2005
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Blev fundet totalt skadet .....banket ind i et træ....og stakkels mig her havde kun ansvar forsikring på bilen...
Ik nok med det....sku jo lige ha fundet ud af at få den fjernet fra stedet (langt ude på Lars tyndskids....på en uendelig..og meget mudret skov sti)
Næste formiddag da skrothandleren henter den...mangler den bagerste nr. plade..(den forreste sad krøllet omkring træet)
Og kan sgi kun være tyven selv...da ingen andre end bondemanden der ejer skoven..normalt færdes der.
Mit spøzz var dengang, og nu....hvorfor stjæler man fra folk...bare for at ødelægge og smadre ting........de ku sg da bare ha brugt den til at komme fra et sted til et andet.........men næææææææææææh nej....skal sg ødelægge og smadre mest muligt........
Sårn en gang piz...
jul 2005
hvorfor stjæler folk??