{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

snydt på hg {{forumTopicSubject}}

vil gerne have et råd fra jej hger... jeg svarede på en annonce på hg en power sele der var til salg, jeg bød 180kr ink, porto, og jeg satte pengene ind på hendes konto i torsdags og fredag får jeg en lille pakke ind af døren, og jeg åbner og ser en lille møgbeskidt sele der højest koster måske 30 kr fra ny af... så jeg blir mega gal og skriver til hende hva der lige er sket og at hun bedes sende den rigtige vare til mig og gal var jeg så jeg skrev at hvis den rigtige sele ikke kom ville jeg fortælle hg det, og så skrev hun det var en fejl osv hun ville straks sende den rigtige med det samme så jeg havde den lørdag men nej intet, så skrev jeg igen nu truer hun mig med alt, og jeg skal sende den lille sele tilbage før jeg får mine penge tilbage for gider ikke handle med hende og omvendt hun skriver at tyv tror hver mand stjæler bla bla, men det jo mig hun har snydt , jeg får aldrig mine penge igen osse ligemeget men det måden, jeg har gemt alt kvittering fra bank overførsel til hendes konto og alt det hun har skrevet til mig trusler osv og hva jeg selv har skrevet til hende, syntes bare ikke hun skal slippe med at tage røven på folk, hun havde annonce i igen igår med en hunde taske og en pige skrev til hende hvorfor hun tog så meget for den når den var billigere fra ny af, og nu er hendes annoncer slettet, hva syntes i jeg skal gøre og hva ville i selv gøre????????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snydt på hg
Kommentér på:
snydt på hg

Annonce