Stjålet - muskelhunde?? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det ALTID muskelhundene der skal snuppes fra deres ejere!?
Jeg har ikke noget imod indvandrere, men i mange tilfælde er det dem der stjæler hundene og sælger dem videre enten bare for pengene eller ødelagt (som kamphund)
Hvorfor snupper de ikke en Chow Chow eller Peingeser (staves) ??
Jeg havde en ven som fik stjålet sin skønne hund af en udlænding og den var nær blevet solgt videre !
Hvad er der galt med folk!? Hvorfor kan de ikke lade andres hunde være i fred .. hvorfor snuppe de dejlige muskelhunde? har de ikke lov til et liv uden forvirrig og kamp!?
Og allesammen, husk ikke at stille hunden udenfor supermarkeder eller kioske ! Især hvis du ejer muskelhunde og især i nærheden af storbyerne.
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 538
Men kender jo så også selv en der fik stjålet sin muskelhund
dec 2007
Men muskelhunde der ikke er brugt til kamp (dermed ikke kamphunde) kan man nemt gå med uden det skulle være et problem.
Synes bare man skal holde fingrene fra andres hunde ..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Både små hunde og muskelhunde er jo blevet en modehund.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.177
Kan det ikke tænkes, at de folk, der får stjålet muskelhunde er nogle folk, der er i et mindre spændende miljø? Ikke at det gør det ok overhovedet, men jeg tror nu ikke, at der er større risiko for at hr. og fru Jensen's muskelhund bliver stjålet end at naboens labber bliver det... Men igen - bare en tanke. Når jeg tænker på stjalne hunde, sy's jeg tit det er taskehunde.
Men all in all - HOLD NALLERNE FRA FOLKS "BØRN" !
dec 2007
dec 2007
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 145
Folk kender risikoen, så hvorfor lade dem sidde foran en butik?
Køb en dog lock! (Hundehalsbånd med lås og løkke) så folk ik kan stjæle hunden hvis den nu SKAL stå uden foran en butik...
Personligt, står mine ik uden for... never ever!
feb 2007
dec 2007
men i KBH ville jeg ikke gøre det
dec 2007
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 103
tror alt i alt bare at politiet er for sløve og straffen er for lav mht når hunde bliver stjålet.
det er for nemt at stjæle lille tyson eller tingerbell fra sin mor og sælge ham videre for 4000 - 6000 kr når der næsten ingen konsekvens er når man bliver snuppet med en andens hund.højst en bøde men fængselsstraf er vi vel alle enige om at det får de ikke med mindre de har gjort det 800 gange før.
jeg syntes det er for sløvt og hvem er det der må bøde for det.....det er oz....ejerne der render rundt i konstant frygt for at miste vores familiemedlemmer og det syntes jeg ikke kan være rigtigt.
stemmer herved for opstramninger inden for området og så lad oz da for hulen få noget hundepoliti som tager sig af sagerne for politiet har jo ikke tid for de skal lede efter stjålne knallerter og fange indbrudstyve.
SÅ LAD OZ DA FOR HELVEDE HAVE VORES TING I FRED !
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.177
Jeg har hørt, at man et sted (aner ikke hvilket land) har bure udenfor butikken, som man kan sætte hunden ind i, mod at man putter en 10'er i, som i indkøbsvognen. Samme princip, som nogle butikker har til tasker. Det sy's jeg altså er ret smart... det burde butikkerne herhjjemme måske overveje.
feb 2007
Men sådan er verdenen bare ikke skruet sammen mere. I dag kan man altså bare ikke, fordi der efterhånden er flere og flere som ikke ved hvad der er korrekt og hvad der er forkert.
Det er efterhånden en noget trist verden vi lever i, men det er fakta.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 103
jeg giver dig helt ret. folk har slet ikke hverken hæmninger eller samvittighed mere.læste for et stykke tid siden at der blev stjålet et helt kuld hvalpe en dag hun ikke var hjemme men de havde sku ladet moderen til hvalpene blive. fatter det slet slet ikke.syntes snart vi nærmer oz amerikanske tilstande med at folk render rundt med pistoler og kamphunde for at lege gangsta´s eller for at deres kærester ønsker at være en paris hilton look a like og hr og fru familien danmark sidder hjemme med nedrullede vinduer i frygt for at blive overfaldet når de går ud.
men der er jo ikke nogen til at beskytte vores hunde andet end oz selv og hinanden. ringede til politiet for nylig for at fortælle at jeg havde fundet en bortløben hund som ikke havde skilt på....og det skal lige siges at det var en ganske almindelig kedelig onsdag hvor der skete nada i byen så tror ikke lige politiet havde travlt. de valgmuligheder jeg fik at den "rare" mand var at enten kunne jeg slippe hunden fri og håbe på at den selv fandt hjem....hvilket jeg ved at den ikke kunne da vi havde prøvet med snor på da vi bor omkring mange rigtig farlige veje. eller oz kunne jeg finde ud af hvor den boede....men nu er det ikke sådan at jeg bare lige har en chip scanner i lommen og dyrelægen havde lukket. den før omtalte "rare" politimand var ikke til megen hjælp da han ikke mente hunde var deres område.....men hvem hulen skulle man ellers ringe til når hunden rendte rundt på vejen og var ved at blive kørt over kl 22 om aftenen.han kunne ski da lige henvise til et eller andet sted hvor man kunne ringe hen så den kunne komme hjem.
og hvis det ikke er deres område hvorfor ligger de så inde med en chip scanner????
fatter det ikke men ved bare at min hund kommer ikke til at stå uden for butikkerne fra nu af......om jeg så skal lave en KÆMPE taske så mangos 55 kg tunge korpus kan være i så jeg kan tage hende med ind
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
Ohhh hvad ??? så er man eddemame da syg i skalden
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 567
Stjålet - muskelhunde??