{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Mærkelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ude og gå med Abby og Nilsson igår ville jeg lige forbi bageren. Placere Nilsson i hundekrogen og Abby sidder og glor ind af vinduet, som hun plejer...
Pluselig gøer Nilsson, hvikle han aldrig gør og jeg går ud og siger føj. Tror at det er en scooter han er sur på... Der står så 3 mennesker og glor på ham og han gøer af dem, underligt tænker jeg... Da jeg kommer ud er der er ældre dame(55-60 år) der står og tuder fordi hun er bange for Nilsson... Hendes cykel holder ved siden af ham og hver gang hun prøver at tage den gøer han.... Jeg siger at hun bare skulle have det sagt til mig, så ville jeg hjælpe hende. Men hun mente jeg burde vide det da jeg kom ud af butikken, der sagde jeg at jeg kun havde øjne på min hund, da de lige så godt kunne stå og snakke. En anden dame blander sig og siger jeg ikke burde stille min hun der.... Kors, det var i en hundekrog, så jeg sagde det gider jeg ikke diskutere med hende... Der kom så en mand og sagde at jeg havde gjort det rigtige..... Jeg takkede manden og damen som tudede, tudede stadig og jeg korsede dem og gik hjem......
Så grinede jeg af situationen, hold op de er belastende her i Ullerslev, nu skal det lige siges folk er begyndt at råbe efter mig hvis mine hunde tisser eller skider.... Jeg er nok den eneste hundeejer der samler op efter mig og den eneste hvor hundene ikke stikker af her i Ullerslev... De er sku' mærkelige de mennesker der ikke ejer en hund ;O)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig oplevelse
Kommentér på:
Mærkelig oplevelse

Annonce