{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

En meget mærkelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

I går aftes lå Kenzo og snork sov ,da han rejser sig op kan jeg se han er våd ned af benene og han står helt roligt og gynger
(bolle bevagelser) jeg kan se han er helt svulmet op
og tænker tilbage på en gang men venindes hund hade fået slikke forhuden så langt tilbag at den ikke kunne komme frem igen
så jeg gik hend for at se om det var det men det var det ikke den var bare kæmpe stor og dryppede jeg lød ham være og han gyngede vider lidt et være svineri
jeg hade aldrig troet hunde kunne gøre sådan noget
jeg har altid bare rystet lidt på hovet af dem der sage deres hunde onanerede eller hvad men skal kalde det,
men tillykke Kenzo du er blevet 2 år og har fået engle fisse

Er der nogle af jer der har oplevet det ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En meget mærkelig oplevelse
  • #1   27. nov 2011 okay jeg kan se der er mange der har læst det men ingen der har oplevet det det er nok bare min hund der er mærkelig eller mig der har skrevet noget jeg skulle have undret mig over i stilhed i stædet for at skrive det

god søndag

• #2   27. nov 2011 Jo jeg har prøvet noget lignende, men jeg lavede dog ikke bolle bevægelser efter at jeg vågnede.

• #3   27. nov 2011 Rasmus - LOOOOL!

• #4   27. nov 2011 ha ha ha så fik jeg også grint lidt i dag tak for de sjove svar

Ja det der med at bolle ting det får han altser heller ikke lov til her hjemme det gider jeg ikke se på og det plejer han heller ikke at gøre

Og det her var heller ikke sådan, han snork sov jo
    ja så rejste han sig så op på alle måder, men var meget stille og rolig og helt i slowmotion gyngede han derud af

Men jo han er nok bare vågnet på et tidspunkt hvor det bare var så rat ha ha

Mon det følger med til at blive 2 år
    Jeg har sku aldrig oplevet det før og det gør enlig heler ikke noget hvis detvar sidste gang sikke noget svineri 53 kg hund kunne lave øv øv øv og øv

• #5   27. nov 2011 Eva . hvor er det sjovt du skriver det . Min gjore nøjagtig det samme forleden aften . Har nu haft hanhund i ca. 25 år , og har aldrig oplevet det før. Min stod også op i ca15 min. bare og vuggede frem og tilbage . Så svandt tissemanden ind til normal størrelse igen smiley Var sgu lidt "chokket" over den oplevelse . Hahaha

• #6   28. nov 2011 Mikael H
    Hvis vi skal køre den lidt længer ;0)
    Så Ja han har en god stor pose, han har faktisk lidt hud prøblemer ved siden af forde hunden får så lidt luft pga sækken

• #7   29. nov 2011 Hahahahaha smiley

• #8   29. nov 2011 Anne P
    Jeg syntes det er mystisk, men jeg er glad for jeg ikke er alene om denne mærkelige oplevelse

Kommentér på:
En meget mærkelig oplevelse

Annonce