{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

En meget mærkelig hund {{forumTopicSubject}}

Hej Alle... Synes lige pt. at jeg har en meget mærkelig hund. Min søn og jeg gik tur i skovenmed begge hunde i dag. Skoven ligger lige ved siden af hvor vi bor og vi har gået der mange gange før. Da vi kommer ind i skoven på et langt lige stykke slipper jeg hundene løs - som jeg plejer... Men i dag var Geyser ikke lige som han plejer... han satte lige snuden i vejret og væk var han. Vi andre fortsatte vores gåtur - jeg regnede egentlig med at han nok var løbet hjem. Min søn var meget bekymret og troede han havde fundet en anden familie at bo hos smiley Da vi kom hjem var der ingen Geyserhund at se nogen steder så nu begyndte jeg også at blive lidt bekymret. Vi besluttede at gå samme tur igen - da vi kom hen på det sted hvor Geyser var løbet ind imellem grandtræerne løb han stadig rundt derinde det samme sted - frem og tilbage igen og igen - så nærmest ud som om han ikke kunne finde ud imellem træerne. Jeg gik ind i mellem træerne og gav ham snor på - han var helt svedig og mærkelig - dag vide hvad han har oplevet på sin lille skovtur - mærkelig var han ihvertfald efterfølgende - og meget træt!!!
Mange hilsner fra en der var meget glad for at se sin "lille" hund igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En meget mærkelig hund
Kommentér på:
En meget mærkelig hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce