{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Meget mærkelig, bange opførsel {{forumTopicSubject}}

Ja min hund har opført sig meget sært idag smiley vi var nede ved middags tid, ja havde noget pap og aviser med der skulle i containere..
Mens jeg står og smider ud begynder hunden at trække og løbe i forskellige retninger, tror han er utålmodig eller evt søger sted at gøre stort, så skænder lidt og siger han skal stoppe (jeg er højgravid og tåler ikke rigtig at han hiver) han fortsætter og jeg kalder ham hen til mig og beder ham sætte sig, men opdager så han små piver og virker bange/usikker..
Skynder mig lige at smide det sidste ud, han prøver at løbe hjem og kan næsten ikke holde ham.. Prøver at berolige ham og finde ud af hvad der er galt men kan intet se, høre eller lugte.. Går tilbage med en hund der bare vil hjem, så snart vi er oppe i lejligheden er han ok.. Helt afslappet og sig selv..
Prøver igen ca 4 timer efter, han vil gerne ned, men denne gang når vi kun 15-20 meter fra døren så vender han pibende om og fare tilbage og kaster sig ind i døren så den går op, jeg må små løbe for kan ikke holde ham.. Så snart vi er hjemme er han sig selv..
Og lige nu ligger han helt roligt og sover, her om lidt prøver manden at lufte ham for at se om han stadig reagere sådan, jeg tør ikke gå ned med ham, da jeg er gravid og pga bækken problemer ikke kan klare han hiver og ikke kan stoppe ham..
Vi snakker en 40 kg lab blanding, der normalt glad og tillidsfuld hund, der aldrig har opført sig sådan før ..
Vi jokede lidt med at han ikke ville være fødselshjælper og derfor ikke vil gå langt væk med mig, men det er jo næppe rigtigt smiley
Men hvad pokker sker der lige med vores dejlige hund


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget mærkelig, bange opførsel
Kommentér på:
Meget mærkelig, bange opførsel

Annonce