{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Mærkelig opførsel!! {{forumTopicSubject}}

Hej. Min mor har netop fortalt mig at hun forleden dag observerede deres sorte labrador have en meget mærkelig adfærd. Hunden er ca. 10 år gammel men har altid været sund og rask. Den pågældende dag begyndte hunden at have svært ved at holde balancen. den havde sværet ved at holde sig oprejst på benene og virkede meget nervøs og utryg. Den dinglede rundt på gårdspladsen som om den var meget svimmel. Dette blev værre i løbet af 3-4 timer blev det værre og min mor valgte ikke at kontakte dyrlægen og den efterfølgende dag var den helt sig selv. Hun undre sig selvfølgelig over hvad der mon var kommet til den, og min far joker med at den lignede en der havde drukket for meget smiley MEN jeg vil vide om der er nogen af jer der har oplevet noget lignende? Jeg er rigtig bange for at det kunne være en blodprop eller noget andet ubehageligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig opførsel!!
  • #2   18. sep 2010 Det er snarere en hjerneblødning. Jeg synes helt bestemt at hunden skal til dyrlæge. Det er synd for den, uanset hvad den fejler, så er det sjældent det bare går over af sig selv.

  • #4   18. sep 2010 Helt sikkert.. jeg synes også at det er fuldstændig vandvid ikke at kontakte en dyrlæge! Men det er åbenbart ikke noget der bekymre dem så meget smiley

  • #6   18. sep 2010 Jeg har oplevet en hund få en blodprop og den kollapsede på stedet den overlevede men vil aldrig kunne gå helt normalt. Det kom het uden varsel. Så ved ikke om det kan være det. Men når en hund er sådan er det et rigtig skidt tegn og kan i mine øjne kun være alvorligt synes de bør få hunden undersøgt for det kan være et spørgsmål om tid før det sker igen og det ikke til at´vide om den så kan dø af det. Puha. kunne godt nok ikke få mig selv til at grine af at ens hund har haft det sådan! Stakkels dig du må føle dig lidt magtesløs smiley

  • #7   18. sep 2010 Jeg har oplevet præcis det samme med min hvalp. Det kom lige pludseligt og så skyndte jeg mig at ringe og spørge dyrlægen til råds, mens jeg ventede på at de ringede tilbage fik han det værre og værre og blev så bange at jeg aftale med dem, at komme med det samme. Men de fandt intet og bad dem også tage blodprøver for en sikkerhedsskyld. Men han var helt sund og rask, de mente han måske havde slået sig, eller spist noget han ikke kunne tåle. Jeg var bare ved ham hele tiden inden. Han havde det fint, faldt i søvn på mit skød, da han vågnede havde han det sådan. Det forsvandt igen i løbet af dagen og har ikke mærket noget til det siden:/

Kommentér på:
Mærkelig opførsel!!

Annonce