650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Charlotte nu 4 år hehe Charlotte nu 4 år hehe

ja ,det har jeg så været her de sidste par dage og jeg nyder det vildt meget.

Årsagen er den , at vi bor på Frederiksberg , i en ejendom med meget lavt til loftet ( hvis i forstår ) , alle følger med i alle , alle retter på alle , alle klager over alle.

Vi har boet her i 4,5 år og har endelig fået en ny lejlighed i Bagsværd.

Vores naboer har været meget efter min søn fordi han skriver musik ( rapper ) , dette har han gjort dagtiden på sin pc , han er piercet OG tatoveret OG meget korthåret.
OG så er hans venner af flere nationaliteter puha , den var grimmer.

Nu har jeg så de sidste par dage spillet HØJT musik i dagtimerne med ÅBEN altandør .

Og jeg fryder mig , for jeg flytter på fredag

Kan i også blive 4 år ?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Charlotte nu 4 år hehe
  • #1   16. mar 2010 Haha, ja det er egentlig ret barnligt. Men tillykke med at du flytter! smiley

• #2   16. mar 2010 Der er da faktisk godt jeg bor på landet, jeg tror ikke jeg holdt i 4 mdr.!!!!!

• #3   16. mar 2010 jep!!! jeg trampede rundt for fulde gardiner da jeg flyttede!!! for jeg var så træt af at kunne hører naboen spille højt musik fra 21.30 og så frem... plus underboen så har en skriger af en kæreste, så nøj jeg var charlotte 3 år!!!!!

• #4   16. mar 2010 ja , det er helt befriende at slippe sit indre barn løs UDEN der kan komme konsekvenser ud af det smiley

• #5   16. mar 2010 ps. glemte lige at tilføje , at min søns venner også kunne finde på at tage deres muskelhunde med herhjem smiley

• #6   16. mar 2010 Jeg boede i lejlighed i 10 år.......

ALDRIG mere!!!!!!!

Jeg HADEDE ikke at have luft omkring mig. Jeg HADEDE at kunne høre når naboen og hans kæreste havde gang i den i 24 timer. Jeg HADEDE at jeg kunne høre ham 3 rækker længe henne og hans druk/stofkammersjukker gik amok.

NEVER again!!!!

• #7   16. mar 2010 Mette :

ja , der er vi så forskellige , vi flyttede netop fra vores rækkehus i Slangerup for at komme tilbage til byen .
    Vi har ellers altid boet i lejlighed og tænkte at det med hus var godt , men vi fandt aldrig melodien.

Jeg glemte bare lige at tjekke `hvor højt til loftet `der er på Fredriksberg.
    Det har jeg så gjort denne gang og det ser godt ud smiley

Ps. iøvrigt for jeg en stue på¨42 kvm med loft til kip og ca. 100 mtr. til Bagsværd sø

jeg glæder mig vildt smiley

• #8   16. mar 2010 Hi hi, det ku jeg osse finde på, hvis nogen er irriterende, får de igen.
    Jeg har en vaskekælder under mit soveværelse - der bliver brugt af 4-5 familier - og det er fint nok, så længe de vasker i dagtimerne... meeeen. da de flere gange på en uge vaskede til kl. 2 om natten og min seng stod og vibrerede og jeg var ved at få fnat af maskinens monotome brummen, listede jeg ned og hældte superlim i deres hængelås.... Nøøøj hvor de undrede sig, da de ikk ku låse den op men måtte have fat i boltsaksen....
    Mit motto.... Don´t get mad - get even.....

• #9   16. mar 2010 AnneLise :

kanon .-) LOL

• #10   16. mar 2010 Anneliese, den va så gu morsom!!! ha -ha jeg syntes ellers jeg har evner!!! men så store har de ikke været!!!!!

• #12   16. mar 2010 Det sjoveste var næste dag at høre 2 af madammerne stå og være meget undrende over de ikk ku få låsen op - lige neden for mit køkkenvindue... men de kender nok heller ikk til superlimens evner... hi hi.... men så ka de lære det!

• #13   16. mar 2010 Åh jo - jeg kan godt blive Dorte 3 år ( ikke 4 - mere 3 ;0)) og jeg er faktisk lige blevet 56.......men jeg prøver om muligt at holde det væk :0)

Men det er altid andres skyld at jeg bliver lidt barnlig ....

• #14   16. mar 2010 Charlotte og Simse - haha.. love it.. jeg kunne sagtens finde på det samme.. hader sådanne naboer smiley

• #16   17. mar 2010 Er bindeledet du har fået lejlighed ved ?

• #17   17. mar 2010 Rene ` ; lige nøjagtig i Bindeleddet smiley

kender du de lejligheder ?

• #18   17. mar 2010 Nej kender ikke meget til dem, men går tit forbi når jeg skal til søen *G*

De er eftertragtet og der er laaaang ventetid på dem

• #19   17. mar 2010 Rene ` :

vildt fede er de !
    vi har fået en af de øverste dvs. dem med det STORE vindue ud til Bagsværdvej.
    Stuen ( som vi faldt for ) er på 42 kvm. med loft til kip + 3 øvrige værelser.
    Vidste du , at de øverste lejligheder ingen naboer har , det er hele øverste etage der er EN lejlighed ?

Vi har altså `kun`været skrevet op i 5½ år , den var først i udbud til 25 som takkede nej , næste udbudsrunde var vi med på en 14. plads , dvs. vi var reelt nr. 39 til denne lejlighed
    Man kan være heldig smiley

• #20   17. mar 2010 5½ år er da også rimelig lang tid *g*

I dab, kan man vist kun skrives op til 2 vær og opefter

I får et dejligt område at gå tur i, plejer at gå langs med søen til radiomarken, går du den anden vej, så kommer du til rostadion, hvor der også er et stort friløbsområde

• #21   17. mar 2010 Rene `:

jeg er faktisk temmelig sikker på at de også har et-værelses bl.a. i Værebro parken ( hvis man lyster dette boligkompleks ) , vi har nemlig kigget lidt på lejlighed til vores yngste søn på snart 20 , men hvor de ellers har 1- værelset ved jeg ved jeg ikke lige.

jeg takker for dine informationer om friløbsområdet for det har jeg da tænkt på smiley

• #22   17. mar 2010 Radiomarken er også friløbsområde, så du kan gå begge veje smiley

Værebro, vil jeg ikke bo

Kommentér på:
Charlotte nu 4 år hehe

Annonce