Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hund skambidt i Nivå? Er der nogen der har hørt om, at en hund der stod bundet udenfor en forretning i Nivå, skulle være blevet skambidt af e...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
322
Kan snart ikke klare det mere.. Aiya er bare blevet den største ballademager.. Hun er 18 uger og kan bare slet ikke høre eller forstå et nej.. Syntes j...
Off Topic
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
608
kan hunden mærke man er syg? Min kan ikke!!!!!! Hvorfor har jeg ikke fået mig en af de søde hunde, der kan finde ud af at aflæse at deres ejer er...
Off Topic
Oprettet:
14. sep 2007
Visninger:
764
Gammel eller stresset? Ja jeg ved det snart ikke..... I morges skulle jeg ind til en ven og spise morgenmad. Først lige i brugsen.....handl...
Off Topic
Oprettet:
1. sep 2007
Visninger:
249
Jaget ud af skoven... Øv, øv, øv og endnu engang øv. Det er vældig lang tid siden Sakki er blevet overfaldet i vores skov, så havde ham løs f...
Off Topic
Oprettet:
3. jul 2007
Visninger:
276
Så mangles der igen et par ejere Jeps et par mails om hunde som mangler deres ejer amerikansk staffordshire terrier Fundet løs på Nørrebrogade. h...
Off Topic
Oprettet:
30. jun 2007
Visninger:
207
blander i jer...??? hejsa folkens.... igår da jeg lander hjemme efter job, ser jeg 2 drenge (14-16 år) komme gående med en hund, hunden går...
Off Topic
Oprettet:
1. jun 2007
Visninger:
675
Fantastisk dag med Baily.... Min hund er sær - mange vil nok kalde hende meget sær.. men vi har simpelthen haft den sjoveste og fedeste tur idag... ...
Off Topic
Oprettet:
18. maj 2007
Visninger:
614
Er stolt af min hund ja i søndags var jeg tur i herlev, for møde en træner som skal hjælpe mig med træne min hund Chester til jeg kommer på ...
Off Topic
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
187
løs hund Ja da vi var ude og gå aftentur med hundene, kom der en mand gående .. Vi kiggede om han havde hund med, men vi kunne i...
Off Topic
Oprettet:
18. apr 2007
Visninger:
438
Juhuuu. Succes med Mille og andre :o) Yes! I dag kom Mille igennem et langt "møde" med en anden hund. En 9 mdr. gammel Jack Russel Terrier han. Min venindes,...
Off Topic
Oprettet:
16. mar 2007
Visninger:
399
er bare så glad idag har Aya og jeg været ude og gå tur(som vi plejer) MEN på den ene halvdel af turen har vi gået uden snor og det gik...
Off Topic
Oprettet:
27. feb 2007
Visninger:
210
Ufrivillig bad ;) Vi fik lidt af en griner igår ;) Var ude med hundene igår , og gik ned til vores mark lige i området . Som sædvanlig...
Off Topic
Oprettet:
26. feb 2007
Visninger:
216
Siberian husky hej jeg har overvejet meget med mig selv og min kæreste hvad vi sakl havde af hund til sommer.. vi har ville havde en a...
Off Topic
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
397
Jeg tror min hund er djævlen selv.... Ja - fandme det gør jeg - Jasmin hedder hun - Hun flyttede ind her 1. januar i år - En lille sød tæve - alder ikke ...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
1.027
Løs hund På min sædvanlige hjemtur fra arbejde idag, stødte jeg på en hund der luntede hen af fortorvet, tilsyneladende uden eje...
Off Topic
Oprettet:
17. jan 2007
Visninger:
246
Hund løs.. Vi har lige været ude og gå tur med hundene i tølløse.. Der render en løs hund rundt :-S Vi prøvede selvfølgelig at ...
Off Topic
Oprettet:
2. jan 2007
Visninger:
266
min dejlige vaps Lilo har idag været rigtig dygtig, vi har været oppe på et område hvor der ikke kommer nogle sådan rigtig og som er ri...
Off Topic
Oprettet:
28. nov 2006
Visninger:
390
min hund løb væk hej har lige været uden og gå med min hund. og slap ham løs som jeg altid gør. men så løb han sin vej maget lagt var ba...
Off Topic
Oprettet:
23. okt 2006
Visninger:
234
Ny her... og søger hunderåd... :) Hej allesammen... Jeg har oprettet mig herinde, fordi jeg gerne ville lære meget mere om hunde, inden vi anskaffer o...
Off Topic
Oprettet:
10. okt 2006
Visninger:
262

Annonce