løs hund løs hund
Ja da vi var ude og gå aftentur med hundene, kom der en mand gående .. Vi kiggede om han havde hund med, men vi kunne ikke se den .. Så vi går jo bare videre stille og roligt, jeg kigger tilfældigvis lige ud på marken, og der 2 lygtepæle fra os lægger den største schæfer på lur, den rejser sig op og løber hen til os..
Og Manden var bare fuldstændigt ligeglad ?! Bandit han hidser sig så op fordi han er i snor (Han er før blevet overfaldet af schæfere - op til flere gang) .. Vi råber så til ahm om han ikke godt vil komme og tage hans hund, men næh nej .. vi skulle bare slippe hundene .. Det havde vi så ikke tænkt os, for bandit vaar meget gal på den hund der, og det gjorde det ikke bedre at baby også var ret oppe at køre .. men han snegler sig så bare lige så stille hen til os, og begynder at stå og snakke til os, uden at ta sin hund som står og knurrer bandit lige op i hovedet .. Jeg hiver så bandit væk, og hunden går over til abby sdom heldigvis tar det lidt mere roligt .. Og manden fattede så at han nok lige skulle ta fat i sin hund, så han tog den gik lige 5 skridt væk, og begyndte at stå og snakke videre ..
Det kan virkeligt gøre mig sur sådan noget .. Han vidste selvfølgelig ikke at Bandit ik er glad for schæfere, men når vi ber ham lige tage fat i den, burde man så ikke mene han bare ville skynde sig en lille smule ? Og når man har sin hund uden snor, plejer man så ikke også at holde lidt øje med hvad den laver ?
Uuh ..
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
så respektløs.
ligesom jeg lader da ikke mine hunde fare rundt i flexliner så de kan løbe over til alle mennesker, for ikke alle mennesker bryder sig om hunde, så af respekt tager man dem jo lidt til sig hvis folk skal fordi, det er så heller ikke alle som gør det..
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
feb 2006
aldrig været ude for det er en eller anden stjerne syg hund,, de spiller lidt op indtil de kommer hen og så er der ikke noget..
jo en gang med en løs stb som kommer farende en anden han,, tror tyson har fulgt sig truet og siger så noget til den, min kæreste hiver så tyson væk og så sætter stb sig i benet på ham..
men ellers skete der ikke noget heldigvis sagde den andne undskyld og at det vat hans fejl han mente bare d ehavde hilst før. vores havde så hilst på han anden hund men ikke lige den..
men ja det var aldrig sket hvis dne anden var i snor...
sep 2005
Da Bandit blev overfaldet som hvalp blev han flået fuldstændigt, og det gjorde det ikke bedre at han er blevet overfaldet to gange efter ..
Ved slet ikke lige hvad jeg skal sige .. er simpelthen så arrig lige nu
feb 2006
tyson da han var kun 9 måneder gammel, han elskede alt og alle, så sad der lige en rotte og en labrador i hver side af halsen på ham.. fuck hvor var jeg rystet., og bange, heldigvis slap rotten lidt efter og tyson løb bare rundt og prøvede at ryste dem af sig. og så fik vi fjernet den anden også.. og efter er der en labarador igen hvor han overgav sig, men som stadig lige var lidt sindsyg,,
sep 2005
Bandit han var lige kommet fra hans mor da han blev overfaldet første gang så han må ha været ca 3 måneder .. Og siden der har han ikke været glad for schæfere når han er i snor .. hvis de begge to er løse, så kan de sagtens løbe og lege, men lige så snart han kommer i snor, så går han i forsvarsposition ..
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 15
sep 2005
sep 2005
feb 2006
tyson løber heller ikke bare glad over til alle hunde mere, han skal lige se dem an, han stoler ikke på alt og alle andre hunde mere som han gjorde engang, men gør de ikke ham noget så gør han heller ikke dem noget.. men prøver de på noget, så er han klar til at forsvare sig kan man se, ærgeligt de ikke stoler på alle andre hunde så meget mere..
lufter generelt kun med hanner vi kender eller tæver. ellers bliver det med begge hunde i snor hvis han skal møde nye hanner, gider bare ikke risikerer noget. men han kan sagtens gå fordi alle og gå sammen med alle mulige hanner i snor han gør aldrig eller knurrer eller spiller op. heller ikke hvis de andre skaber sig.. så det er jo dejligt..
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Han truede mig faktisk med øretæver,og så blev jeg sgu tosset og bad ham fjerne sit l... fra min hund og så gik jeg. Er stødt på ham flere gange senere, men går en anden vej når det sker.
Der må ikke være løse hunde hvor jeg gik
feb 2006
men det hjælper jo ikke hvis d eløber over til en hund som ikke kan med andre.. de fleste hunde forsvarer sig vel..
spassere spassere spassere hihi.
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 15
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Men det hjælper jo ikke os andre
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 34
Nårh ja og det er ok når alle mulige andre racer er skide hidsige, men hvis en amstaff eller ambull osv er hidsig, så burde den jo aflives på stedet.
løs hund