438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

løs hund løs hund

Ja da vi var ude og gå aftentur med hundene, kom der en mand gående .. Vi kiggede om han havde hund med, men vi kunne ikke se den .. Så vi går jo bare videre stille og roligt, jeg kigger tilfældigvis lige ud på marken, og der 2 lygtepæle fra os lægger den største schæfer på lur, den rejser sig op og løber hen til os..
Og Manden var bare fuldstændigt ligeglad ?! Bandit han hidser sig så op fordi han er i snor (Han er før blevet overfaldet af schæfere - op til flere gang) .. Vi råber så til ahm om han ikke godt vil komme og tage hans hund, men næh nej .. vi skulle bare slippe hundene .. Det havde vi så ikke tænkt os, for bandit vaar meget gal på den hund der, og det gjorde det ikke bedre at baby også var ret oppe at køre .. men han snegler sig så bare lige så stille hen til os, og begynder at stå og snakke til os, uden at ta sin hund som står og knurrer bandit lige op i hovedet .. Jeg hiver så bandit væk, og hunden går over til abby sdom heldigvis tar det lidt mere roligt .. Og manden fattede så at han nok lige skulle ta fat i sin hund, så han tog den gik lige 5 skridt væk, og begyndte at stå og snakke videre ..

Det kan virkeligt gøre mig sur sådan noget .. Han vidste selvfølgelig ikke at Bandit ik er glad for schæfere, men når vi ber ham lige tage fat i den, burde man så ikke mene han bare ville skynde sig en lille smule ? Og når man har sin hund uden snor, plejer man så ikke også at holde lidt øje med hvad den laver ?

Uuh ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løs hund
  • #1   18. apr 2007 nej folk er bare nogle spassere,,, folk med deres løse hunde, har bare ikke respetk for andre mennesker og deres hunde. de kan i det mindste tage dem i snor når de ser en anden hund.. og så slippe dem igen bagefter, hvis de ikke har fuld kontrol over dem..

så respektløs.

ligesom jeg lader da ikke mine hunde fare rundt i flexliner så de kan løbe over til alle mennesker, for ikke alle mennesker bryder sig om hunde, så af respekt tager man dem jo lidt til sig hvis folk skal fordi, det er så heller ikke alle som gør det..

• #2   18. apr 2007 Ja det mener jeg nemlig også .. Vi kunne da godt bare ha sluppet hundene, men så tror jeg ikek der havde været meget schæfer tilbage bagefter når den står og spiller sådan op .. Det kan simpelthen gøre mig så sur .. Vi slipper også kun vores hunde løs hvor der er fuld indhegning så vi er sikre på at de ikke lige pludselig løber hen til en der kommer med sin hund, som vi måske ikke har set .. Det kan simpelthen gøre mig så gal !

• #3   18. apr 2007 ja også mig,, vi oplever det også gang på gang. har heldgivs 7, 9 , 13
    aldrig været ude for det er en eller anden stjerne syg hund,, de spiller lidt op indtil de kommer hen og så er der ikke noget..

jo en gang med en løs stb som kommer farende en anden han,, tror tyson har fulgt sig truet og siger så noget til den, min kæreste hiver så tyson væk og så sætter stb sig i benet på ham..

men ellers skete der ikke noget heldigvis sagde den andne undskyld og at det vat hans fejl han mente bare d ehavde hilst før. vores havde så hilst på han anden hund men ikke lige den..

men ja det var aldrig sket hvis dne anden var i snor...

• #4   18. apr 2007 Nej netop .. Hvis folk bare gad at bruge den skide snor .. Så kan de evt ha en flexline så hunden godt kan løbe rundt og snuse osv, og når så lige kan se der kommer en anden hund så lige hive hunden til sig, og gi den snor igen når folk er gået forbi .. Så indviklet er det sguda ikke ..
    Da Bandit blev overfaldet som hvalp blev han flået fuldstændigt, og det gjorde det ikke bedre at han er blevet overfaldet to gange efter ..

Ved slet ikke lige hvad jeg skal sige .. er simpelthen så arrig lige nu

• #5   18. apr 2007 mine er også blevet overfaldet nogle gange desværre.

tyson da han var kun 9 måneder gammel, han elskede alt og alle, så sad der lige en rotte og en labrador i hver side af halsen på ham.. fuck hvor var jeg rystet., og bange, heldigvis slap rotten lidt efter og tyson løb bare rundt og prøvede at ryste dem af sig. og så fik vi fjernet den anden også.. og efter er der en labarador igen hvor han overgav sig, men som stadig lige var lidt sindsyg,,

• #6   18. apr 2007 nej stakkels lille hund .. Det var da altid noget at rotten den slap, for de plejer sgu ikke bare give slip hvis de får fat i noget ..

Bandit han var lige kommet fra hans mor da han blev overfaldet første gang så han må ha været ca 3 måneder .. Og siden der har han ikke været glad for schæfere når han er i snor .. hvis de begge to er løse, så kan de sagtens løbe og lege, men lige så snart han kommer i snor, så går han i forsvarsposition ..

• #7   18. apr 2007 Ja da jeg var ude og gå med King idag, kom der en stor schæfer løbende over mod os, så King smed sig ned på jorden, men schæferen sprang lige over og tog fat i halsen på King, som begyndte at pive , så kom ejeren gående ca 50 meter væk, han begyndte at kalde på sin hund, men den blev bare ved med at bide King, den slap først da jeg havde sparket den to gange. Så kom ejeren endelig og fik fat i den.

• #8   18. apr 2007 Nu må jeg hellere gå ind til min kæreste indne han æder mig .. Vi snakkes her åp hg xD

• #9   18. apr 2007 Det var godt nok en ubehagelig oplevelse .. Hvordan har King det ?

• #10   18. apr 2007 ja ejeren skreg på den og lidt efter slap dne faktisk, men tror det var fordi det var labradoren som startede, men så kendte rotten labradoren så tror bare lige dne ville komme og hjælpe eller vise sig, for nej er fandme glad for det ikke var rotten som begyndte så var den nok ikke sluppet...

tyson løber heller ikke bare glad over til alle hunde mere, han skal lige se dem an, han stoler ikke på alt og alle andre hunde mere som han gjorde engang, men gør de ikke ham noget så gør han heller ikke dem noget.. men prøver de på noget, så er han klar til at forsvare sig kan man se, ærgeligt de ikke stoler på alle andre hunde så meget mere..

lufter generelt kun med hanner vi kender eller tæver. ellers bliver det med begge hunde i snor hvis han skal møde nye hanner, gider bare ikke risikerer noget. men han kan sagtens gå fordi alle og gå sammen med alle mulige hanner i snor han gør aldrig eller knurrer eller spiller op. heller ikke hvis de andre skaber sig.. så det er jo dejligt..

• #11   18. apr 2007 jeg har også mødt en idiot. Jeg har en jack russell der ikke kan lide andre hunde, møder en mand med to løse hunde, og beder ham om at kalde dem til sig. Men nej, jeg skulle f..... bare lade min hund hilse for ellers kunne jeg bare skrubbe et andet sted hen og lufte hund.
    Han truede mig faktisk med øretæver,og så blev jeg sgu tosset og bad ham fjerne sit l... fra min hund og så gik jeg. Er stødt på ham flere gange senere, men går en anden vej når det sker.
    Der må ikke være løse hunde hvor jeg gik

• #12   18. apr 2007 majbritt- er det ikke bare utroligt hvor respekløse folk kan være??? hader det bare. og især den der mine hunde gør ikke noget

men det hjælper jo ikke hvis d eløber over til en hund som ikke kan med andre.. de fleste hunde forsvarer sig vel..

spassere spassere spassere hihi.

• #13   18. apr 2007 King har det heldigvis godt nok, han fik bare lidt rifter.

• #14   18. apr 2007 Vi må jo konstatere der er for mange der ikke ved hvordan man holder hund.
    Men det hjælper jo ikke os andre

• #15   19. apr 2007 Ja og var der nu sket noget, så havde medierne jo haft endnu en sag, hvor de kan lægge presset over på vores DRÆBERMASKINER, er så træt af at os med DRÆBERHUNDE skal tage hensyn i hoved og røv, høre på fordomme alle steder, mens mange andre mener at de kan gå med deres hunde som det passer dem, og hver gang der så sker uheld, så er de fordi vores FARLIGE hunde har KAMPGENER.
    Nårh ja og det er ok når alle mulige andre racer er skide hidsige, men hvis en amstaff eller ambull osv er hidsig, så burde den jo aflives på stedet.

Kommentér på:
løs hund

Annonce