Jeg tror min hund er djævlen selv.... {{forumTopicSubject}}
Ja - fandme det gør jeg - Jasmin hedder hun -
Hun flyttede ind her 1. januar i år -
En lille sød tæve - alder ikke kendt - men omkring 7 - 8 måneder nu -
MEGET kontaktsøgende - sød - dejlig - Sky overfor fremmede hunde -
TIL AT STARTE MED...
Der var engang - den sætning kan bruges indenfor et tidsrum af en måned -
Nu spadsere hun lige ind foran fx Futte - tager hans kødben - Futte knurrer løs og prøver at fortælle hende det IKKE er ok, - det skider Jass på , - han kan da bare komme - Og gør han det får han tæv...
Futte klør sig på benet - Jass stjæler ALT hvad han ejer imens han lige er 1 sekund uopmærksom...
De andre hunde vil slappe af - næææ nej Jass springer på - for vil hun lege så SKAL der leges...
Hun vokser med lynets hast - og i takt med det vokser hendes selvtillid...
Men dejlig er hun nu - men hold kæft - hun er en bestemt dame -
Og så kan hun løbe - og Dunse som i forvejen har et røversind - er blevet Jasmins store idol - DET skal nok gå godt - griner -
De to sammen - udover markerne - tager 10 sekunder så er de ude for hørevidde - Eller - rettere - udenfor den vidde hvor de syns de behøver hører efter - for de har duftet et spor - og NU skal det forfølges - dog løber de aldig længere end et par marker ud - hvor jeg stadig kan se dem - men de har i den grad begge brug for at strække ud - Så så længe jeg kan stole på mark afstanden - så er vi enige om at strække ture er ok...
Men idag skal vi i hundeskoven - og møde lidt andre hunde - Og vi glæder os meget til at se om den der forvoksede selvtillid også gælder ude på fremmed jord - ss...
Måske hun kan blive sat lidt på plads - Man kan jo altid håbe - ss...
Så vi er alle blevet sat på arbejde herhjemme - med lille Jass i huset -
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Havde du egentlig selv troet du ville kede dig med alle de dejlige kræ i huset? LoooooL...
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 841
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
IKKE at det gør det mindste - kan meget bedre lide bisser end små forsagte hunde - ss -
Hun er lige akkurat sådan en jeg elsker - smiler...
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 473
Jeg tror min hund er djævlen selv....