{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Jeg tror min hund er djævlen selv.... {{forumTopicSubject}}

Ja - fandme det gør jeg - Jasmin hedder hun -
Hun flyttede ind her 1. januar i år -
En lille sød tæve - alder ikke kendt - men omkring 7 - 8 måneder nu -
MEGET kontaktsøgende - sød - dejlig - Sky overfor fremmede hunde -

TIL AT STARTE MED...

Der var engang - den sætning kan bruges indenfor et tidsrum af en måned -

Nu spadsere hun lige ind foran fx Futte - tager hans kødben - Futte knurrer løs og prøver at fortælle hende det IKKE er ok, - det skider Jass på , - han kan da bare komme - Og gør han det får han tæv...

Futte klør sig på benet - Jass stjæler ALT hvad han ejer imens han lige er 1 sekund uopmærksom...

De andre hunde vil slappe af - næææ nej Jass springer på - for vil hun lege så SKAL der leges...

Hun vokser med lynets hast - og i takt med det vokser hendes selvtillid...

Men dejlig er hun nu - men hold kæft - hun er en bestemt dame -

Og så kan hun løbe - og Dunse som i forvejen har et røversind - er blevet Jasmins store idol - DET skal nok gå godt - griner -

De to sammen - udover markerne - tager 10 sekunder så er de ude for hørevidde - Eller - rettere - udenfor den vidde hvor de syns de behøver hører efter - for de har duftet et spor - og NU skal det forfølges - dog løber de aldig længere end et par marker ud - hvor jeg stadig kan se dem - men de har i den grad begge brug for at strække ud - Så så længe jeg kan stole på mark afstanden - så er vi enige om at strække ture er ok...

Men idag skal vi i hundeskoven - og møde lidt andre hunde - Og vi glæder os meget til at se om den der forvoksede selvtillid også gælder ude på fremmed jord - ss...

Måske hun kan blive sat lidt på plads - Man kan jo altid håbe - ss...

Så vi er alle blevet sat på arbejde herhjemme - med lille Jass i huset -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror min hund er djævlen selv....
Kommentér på:
Jeg tror min hund er djævlen selv....

Annonce