{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

blander i jer...??? {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens.... igår da jeg lander hjemme efter job, ser jeg 2 drenge (14-16 år) komme gående med en hund, hunden går løs og er ifølge den ene dreng ikke lige hurtig nok til at komme over vejen, han skælder på den og ender med at gi den et spark i bagdelen, uden at tænke over det reagerer jeg ved at sige "hva laver du? " drengen svarer " hva blander du dig for " og jeg siger "jeg synes bare det er noget pis at din hund skal sparkes, fordi du ikke kan finde ud af at gå med den i snor" ...derefter blev der udvekslet eder imellem os frem og tilbage, inden vi gik hver til sit.....
bagefter tænkte jeg Åhhh no, nu kommer han sikkert en aften og "nøgler" min bil....NÅ

men mit spørgsmål til jer er....blander i jer også, når i ser folk gøre noget i finder forkasteligt overfor deres hunde ??? eller lader i bare som ingenting....

Lykke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blander i jer...???
  • #1   1. jun 2007 Du kan tro jeg blander mig
    Hvis jeg kører i bil... stopper jeg HELT op hvis jeg
    kan og dytter helt vildt...

Jeg ha' simpelthen ikke ha' det......

• #2   1. jun 2007 Ja da.......kan slet ikke lade være.

Men ikke i alt skal lige siges. Et nøk i et halsbånd som jeg ville mene var unødvendigt, der siger jeg ikke noget.

• #3   1. jun 2007 ha ha ha cool....

Lykke

• #4   1. jun 2007 JA! Både med børn og dyr, kan simpelthen ikke have det!

• #5   1. jun 2007 Lykke..jeg Kan simpelthen ikke holde min mund.
    Og hold op hvor har jeg været uvenner med mange,
    men der er nu også dem der er kommet og spurgte mig til råds bagefter.

• #6   1. jun 2007 på trods af at denne dreng reagerede på en flabet måde.... synes jeg at kunne se på ham at han blev flov..... nok mest fordi hans kammerat var med.... men han har nok inders inde vidst at han var gal på den.... eller lad mig sige det sådan .....jeg HÅBER han vidste det var en forkert handling....

Lykke

• #7   1. jun 2007 Det kommer an på hvor choket jeg bliver... For jeg har oplevet at jeg blev så choket at jeg ikke kunne sige noget(og bagefter hader jeg mig selv for at jeg ikke sagde noget).

men hvis det ikke er "vild" slemt så ja...

• #9   1. jun 2007 Kommer an på hvor groft det er og på hvor farlig personen ser ud.....

• #10   1. jun 2007 LoooL rikke godt gårt....sige til hvis du skal bruge hjælp..

• #11   1. jun 2007 jeg har tidligere blandet mig kraftigere overfor en tøs som havde ladet en hvalp sidde i en varm bil, mens hun handlede ind.... jeg brød simpelthen bilen op, og tog hvalpen ud.... da hun så kom tilbage fra indkøbet, gav jeg hende en moralsk bredside.... hun reagerede også flabet tilbage, hvilket undrede mig meget dengang.... hvorfor bliver folk ikke åbenlyst flove, og indrømmer deres tankeløshed.... det efterlader mig med en flad fornemmelse af at de ikke har lært af fejlen, og måske vil gøre det igen.... øv.....

Lykke

• #12   1. jun 2007 ja Alex.... jeg betakker mig også når det er de der store hormonbrød med muskelhunde der kvajer sig.... nok bryder jeg mig ikke om det de evt gør...men at ende på hospitalet for at pointere det....hmmmm nej tak.

Lykke

• #13   1. jun 2007 Rikke...

Jeg kan høre du bor et sted lige som vores... Jeg går amok... Men her er det også lastbliver med ca.100 km /t og det er en smal vej med bakker så jeg venter bare på den dag det går galt, eller vi har en bil i stuen(vi bor lige på hjørnet og man kan jo sagtens tage svinget med 50 km/t og nej det kan man ikke jo hvis der ikke kommer nogle blier den anden vej).

Det var faktisk en go ide med fodbolden!

• #14   1. jun 2007 Rikke >>> Jeg når aldrig dine højder

• #15   1. jun 2007 Jeg har "skældt" en ung mand ud, fordi han kom gående med sin hund uden snor. Pludselig fik hunden øje på min hund, og så fræsede han ellers over vejen. Hold op hvor blev jeg gal, og bad ham for eftertiden holde hunden i snor...

He he Rikke - det hvor jeg bor, må bilerne ikke køre ret stærkt. Det er en stille villavej, med mange børn i alle aldre.
    Der var så en mand, der var overbevist om, at han da kunne køre så stærkt han lystede.
    En dag fik jeg nok, så jeg gav lige børnenes scooter (sådan en lille plasticting) et lille puf, så den helt tilfældigvis kom ud på vejen lige foran ham.
    Lige siden den dag, er han begyndt at køre meget stille gennem kvarteret *GGG*

• #17   1. jun 2007 godt Casio...og velkommen i klubben...he he he

Lykke

• #21   1. jun 2007 Du kan fandme tro jeg blander mig.... Jeg bliver SÅ hidsig når folk slår eller sparker deres hund... Lige gyldig hvad så slår eller sparker man ikke sin hund,i min verden.

• #22   1. jun 2007 Vi har gjordt det at vi har holdt kærestens firmabil over i skoven lidt ude på vejen... Det hjælper også lidt... Men slet ikke nok...

• #24   1. jun 2007 Vi har et softgun giver det har vi truet meget med... Eller sidde oppe på vores taresse og kaste med sten eller flasker... Men det er nok lige volsomt nok...

• #25   1. jun 2007 jeg var engang ude og ride med nogle veninder på Amager og da vi ride rundt om et hjørne se jeg en pige som sidder på sin heste og pisker løs på den.
    Jeg sti så af min hest og går over tager så pisken ud af hånden på hende og giver hende en i røven hvorpå hun skriger,
    ja sagde jeg så Kan du mærke hvordan din hest har det og så gik jeg tilbage til min hest.
    Og pigen sad bare og kigget ned i jorden møg tøs,

• #26   1. jun 2007 Vi har kontatet politiet og kommunen, kommunen vil ikke gøre noget ikke så meget som nogle 50 skilte vil de sætte op, men politiet har været der nogle gange med fotofælder.

Men problemet er at det er først om aften de rigtig køre stærtk og der kommer ikke vanvittig mange bliver men hvis de stod der ville de kunne tage kørekortet på de10-30 bilister på stedet.

• #27   1. jun 2007 Kira og boss...

Hvor har hun godt af det!

• #28   1. jun 2007 HA HA HA Kira

SEEEEEJT

Undskyld, men jeg kom altså til at grine, for jeg fik lige Jim carrey i tankerne - i Ace Ventura, hvor han giver ham der rigmanden et piskeslag...

• #29   1. jun 2007 LoooL Annette ja dan har jeg set....Gg

• #31   1. jun 2007 Ja jeg reagere også, men nogen gange har jeg bagefter tænkt på, at de mishandler hunden endnu mere.
    Tilbage til starten. Jeg tror ikke drengen blev mere fornuftig, eget din verbale opsang, er bange for tvær imod, når knægtene er ude af syne så får hunden bank, for de skal lige afreagere, og du skal da i hvert fald ikke bestemme hvordan de skal behandle deres hund.
    Når børn er grove over for dyr, er det fordi de ikke har ordentlige rollemodeller der hjemme.

• #32   1. jun 2007 Har heldigvis aldrig set nogle gøre noget mod dyr (udover i diverse dyrehandlere og der har jeg også blandet mig - uden held desværre) men skulle engang over vejen og stod pænt og ventede på der blev grønt. Der holdte så en bil MIDT i fodgængerfeltet og jeg ved da godt at hvis ikke jeg går på det felt og bliver ramt af en bil - så er det min egen skyld... Så jeg kvitterede med et slag på hans bil og fortsatte over på den anden side.. Det resulterede i at bilen (pug 206 vist) blev kastet op på cykelstien og fortovet hvor efter en FED mand sprang ud af bilen og begyndte at true min søsters kæreste. Han var fuldstændigt rød i hovedet af raseri og når han råbte stod der spyt alle vegne hen.. adder! Hver gang han spurgte min søsters kæreste om han skulle have nogle på hovedet så sagde jeg helt koldt nej..til sidst fattede han at det var mig der havde gjort det og flippede totalt ud.. Så blev jeg også nødt til at fortælle ham at han IKKE må holde og fylde det hele på et fodgængerfelt og at han havde masser af plads til at bakke et stykke tilbage. Det mente han ikke han havde for tænk nu hvis der kom nogle og kørte ind i ham.. Det var et virkelig dårligt argument fik jeg så sagt, for hvis der endelig kom en bil skulle den først igennem svinget (MEGET skarpt så der blev man virkelig nødt til at sætte farten ned) og fra svinget var der vel 400 meter op til hvor han var.. Så flippede han endnu mere ud - specielt da jeg sagde til ham hvor mange ting han havde overtrådt og om jeg skulle kontakte politiet.. havde heldigvis min søster og hendes kæreste med så der var nok der havde set det.. Det spørgsmål fik ham til at skynde sig ind i sin bil (med eder og forbandelser rettet mod mig) og køre sin vej...

• #33   1. jun 2007 jeg mig også altid.... Med mindre det er fulde folk, så tør jeg ikke!

Kommentér på:
blander i jer...???

Annonce