kan hunden mærke man er syg? {{forumTopicSubject}}
Min kan ikke!!!!!!
Hvorfor har jeg ikke fået mig en af de søde hunde, der kan finde ud af at aflæse at deres ejer er syg???
Bæhunden har været en rigtig bæ-hund i dag. Kom hjem fra arbejde med et modbydeligt migræneanfald - som normalt gør at jeg slet ikke kan bevæge mig , sige eller gøre noget som helst. Da jeg lægger mig på sofaen stiller hun sig fluks op 10 cm. fra mit hovede og begynder at gø, hvorefter hun forsøger at hive min hovedpude væk... Da det så er opgivet smutter hun, og det er først da jeg 3-4 timer snere vågner op, at jeg ser hvad hun så har fået tiden til at gå med - alle reklamer og aviser er spredt på hele stuegulvet - hun har skambidt en "bed-roller" og været en tur på toilettet for at hygge sig med toiletrullerne!
Tænker med glæde tilbage på min gamle hund, der altid kom for at putte og altid var ekstra sød og nem, når jeg havde det dårligt!!
Nu har hun fået en lille aftentur og ligger ligeså sødt og sover, og jeg sidder bare og nyder at det ikke længere føles som om der sidder ti små trolde og banker løs med deres forhammere inde i mit hoved!
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.979
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Sådan nogle hunde vil jeg også ha´!!!!!
-Det kan vel være at det hjælper når hun bliver lidt ældre. Hun har enormt meget krudt i måsen, og hun fik jo heller ikke sin lange eftermiddagsgåtur i dag!
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 1.657
fatter heller ikke når jeg er træt .og vil ta en lur så skraber han en og piver til man står op .....hvor han så selv ligger sig til at sove ...
jan 2005
jun 2006
jun 2006
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
*GG* Yep... Min kan også forsøge at vække mig ved at pive, skrabe, hoppe op og slikke fanatisk på alt der stikker udenfor dynen - Når man så endelig kommer op - ja så er målet jo opfyldt, og så lægger hun sig til at sove igen!
jan 2005
jun 2006
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
Når jeg går med Zille, er hun ikke mange cm fra mig.
Selv når hun løber løs, kommer hun hurtigt tilbage og checker eller kigger tilbage for at se om jeg er med.
Hun ved helt bestemt at "den gamle" har det ad h. til.
kan hunden mærke man er syg?