768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

kan hunden mærke man er syg? kan hunden mærke man er syg?

Min kan ikke!!!!!!

Hvorfor har jeg ikke fået mig en af de søde hunde, der kan finde ud af at aflæse at deres ejer er syg???

Bæhunden har været en rigtig bæ-hund i dag. Kom hjem fra arbejde med et modbydeligt migræneanfald - som normalt gør at jeg slet ikke kan bevæge mig , sige eller gøre noget som helst. Da jeg lægger mig på sofaen stiller hun sig fluks op 10 cm. fra mit hovede og begynder at gø, hvorefter hun forsøger at hive min hovedpude væk... Da det så er opgivet smutter hun, og det er først da jeg 3-4 timer snere vågner op, at jeg ser hvad hun så har fået tiden til at gå med - alle reklamer og aviser er spredt på hele stuegulvet - hun har skambidt en "bed-roller" og været en tur på toilettet for at hygge sig med toiletrullerne!

Tænker med glæde tilbage på min gamle hund, der altid kom for at putte og altid var ekstra sød og nem, når jeg havde det dårligt!!

Nu har hun fået en lille aftentur og ligger ligeså sødt og sover, og jeg sidder bare og nyder at det ikke længere føles som om der sidder ti små trolde og banker løs med deres forhammere inde i mit hoved!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan hunden mærke man er syg?
  • #1   14. sep 2007 Tja vi har fået vænnet vores hunde til, at de tilpasser sig os... Dvs hvis en af os ligger og er syg (mens den anden er på job) så ligger de lige så stille indtil den som kommer hjem fra job er hjemme... Eller hvis vi har tømmermænd - så indfinder de sig også med det indtil vi tager initiativet til at blive luftet... SKØØØNT!

• #2   14. sep 2007 Er misundelig:-/

Sådan nogle hunde vil jeg også ha´!!!!!

-Det kan vel være at det hjælper når hun bliver lidt ældre. Hun har enormt meget krudt i måsen, og hun fik jo heller ikke sin lange eftermiddagsgåtur i dag!

• #3   14. sep 2007 min fatter heller ikke når jeg er syg.. ..det er den jo ikke så hvorfor ikke lege med ham..

fatter heller ikke når jeg er træt .og vil ta en lur så skraber han en og piver til man står op .....hvor han så selv ligger sig til at sove ...

• #4   14. sep 2007 Heidi: Jeg har læst et sted at det er fordi at man udskiller en særlig duft når man er ked - som kommer indefra - derfor reagerer hundene på at man er ked af det... Men ved ikke om det er en skrøne... :O)

• #5   14. sep 2007 ja og når man er ked af det sætter han sig foran en og tuder med ...

• #6   14. sep 2007 så har min ingen lugte sans smiley

• #7   14. sep 2007 Leduce V,

*GG* Yep... Min kan også forsøge at vække mig ved at pive, skrabe, hoppe op og slikke fanatisk på alt der stikker udenfor dynen - Når man så endelig kommer op - ja så er målet jo opfyldt, og så lægger hun sig til at sove igen!

• #8   14. sep 2007 Heidi: De skrev faktisk at det var en duft som kom - fra selve kroppen - ikke tårerne - men ligesom sved kommer ud gennem kroppen. Så udskiller vi også noget når vi græder eller er kede af det - dét kan hundene lugte.... :O) Det er da lidt sjovt...

• #9   14. sep 2007 hehe ...ja og man er ikke lige i det bedste humør når man bliver vækket...

• #10   14. sep 2007 Har pt en svær lungebetaændelse, hvilket gør, at jeg har svært ved at få luft.
    Når jeg går med Zille, er hun ikke mange cm fra mig.
    Selv når hun løber løs, kommer hun hurtigt tilbage og checker eller kigger tilbage for at se om jeg er med.
    Hun ved helt bestemt at "den gamle" har det ad h. til.

Kommentér på:
kan hunden mærke man er syg?

Annonce