{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunden mærke....
  • #4   1. jan 2015 Joy kommer op til mig, og ligger sit hoved sådan beroligende på mig, er jeg meget ophidset, forsøger hun at ligge mig ned, med hele sit vægt, alt i mens hun ligger sit hoved ind til mit.
    Til tider går hun, det kommer meget an situationen.

• #5   1. jan 2015 Jeps, de prøver at dæmpe.

• #6   1. jan 2015 Bestemt. Hvis jeg bliver irriteret, altså sukker, slår i bordet eller lignende, så har jeg med det samme en hund ved siden af mig, der skubber ihærdigt til mig med næsen, slikker på mig og vil kæles på maven smiley

• #8   1. jan 2015 Ja, den store kan. Den store forlader rummet...

• #9   1. jan 2015 Lucky bliver bange fordi han tror at det er ham vi råber af smiley

• #10   1. jan 2015 Bailey gøer ofte hvis vi hæver stemmerne overfor hinanden. Hvis vi giver hinanden et langt kram, gøer han, hopper op, slikker og napper i armene smiley

• #12   1. jan 2015 Nu er det ikke fordi vi tit diskutere eller skændes, men jeg har ikke mærket nogen reaktion fra vores hunde. De fortsætter med det, de nu var igang med.

• #13   1. jan 2015 Vores forsøger også at dæmpe, når der råbes. Hvis min kæreste og jeg slås for sjov, gøes der af os og bides i bukseben osv - det mener pigerne ikke man må, medmindre det er dem der gør det smiley

• #14   2. jan 2015 Mærker det tydeligt på mine. Nu har jeg ikke rigtig nogle at skændes med, men hvis jeg er vred/ked/irriteret bliver især Casey og Chili til nogle klisterhunde og er meget opmærksomme på mig, de viger ikke fra mig. Luna bliver også en hængerøv, med mindre jeg græder. Det er som om at det kan hun ikke håndtere og så tager hun afstand? Ved ikke om jeg tolker det forkert, men det virker som om hun bliver "bange".. Har i oplevet noget lignende? -det er kun når/hvis jeg virkelig græder..

• #15   2. jan 2015 S - Hun bliver nok usikker på din negative adfærd. Min den yngste "trøster", hun kravler helt op i hovedet på mig og møsser <3. Den ældste fatter det ikk rigtigt, hun holder bare afstand.

• #16   2. jan 2015 Tror heller ikke min opfatter så meget endnu, han er kun 14 uger. Når jeg græder vil han gerne lege, så måske det er for at få mig på andre tanker? Dont know. Det kunne være dejligt at vide hvad der foregik i hovederne på vores vovser smiley

• #17   2. jan 2015 jeps. min har den sidste tid gået meget hvileløs rundt efter brudet mellem kæresten og mig da vi endte ud i at blive uvenner (længere historie) er nu venner igen og igen dårlig stemning = hunden er normal igen. Hun er dog noget mere "far se mig, se mig, snak med mig far" da han kun er hjemme i weekenderne efter han havde en periode hvor han ikke ville være i lejligheden (bor her endnu til der dukker anden bolig op til hunden og mig)
    hun mærker også hvis jeg har det skidt, er det rigtig slemt går hun mig i r*ven og holder et skarpt øje på mig

Kommentér på:
Kan hunden mærke....

Annonce