{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

min dejlige vaps {{forumTopicSubject}}

Lilo har idag været rigtig dygtig, vi har været oppe på et område hvor der ikke kommer nogle sådan rigtig og som er rimelig lukket og her rendte Lilo løs, men holdte sig dog så hun hele tiden kunne se og høre mig, jeg prøvede et par gange at stikke af fra hende, uden held, hun er sgu vaks den lille
da jeg endelig kom væk og fik mig gemt, rendte hun rundt og peb, virkelig hjerteskærende, kaldte lidt på hende og da hun så mig ville glæden ingen ende tag og selvom jeg prøvede var det totalt umuligt at gemme mig igen, hun holdt sig inden få få meter og havde øje for hvad jeg gjorde, faktsi så meget at jeg tog hende ud hvor der var åben og begyndte at gå hjem og hun fulgte mig bare og sakkede hun bare ud, skulle jeg bare kalde så stod hun der.
da vi så nåede ned til hvor der igen kommer huse, kaldte jeg på hende og bad hende sitte og det gjorde hun
fik sin line på og så gik vi hjem uden at trække(det var vildt)
hjemme faldt jeg over msn og endte med at komme til at lade det huslige ligge og køre ud til lounala og kigge på en sele og hilse på nala(hun er skøn)
de 2 børster kunne sådan til rimelighed enes, den ene var lidt provokerende og den anden lidt voldsom, men begge skønne og de fik da ikke ædt hinanden, selvom de måske nok gerne ville have været foruden seler og liner på
bagefter kørte vi hjem og hun var så træt at hun faktisk først lige er vågnet op(sovet 2 timer)

men hvor er jeg bare stolt over at min lille hund ikke stak af og kommer når jeg kalder

det bedste er at hun faktisk efter søndagsturen er blevet bedre til hundesprog, hun prøvede virkelig at fortælle nala hun var sød(men provokerende) og hun har siden været meget mere rolig i sin kampe med mikey og bedre til at falde ned igen, jeg tror sgu der gemmer sig en lille klog dame bag det hysterisk ydre *SS*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dejlige vaps
Kommentér på:
min dejlige vaps

Annonce