{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Fantastisk dag med Baily.... {{forumTopicSubject}}

Min hund er sær - mange vil nok kalde hende meget sær.. men vi har simpelthen haft den sjoveste og fedeste tur idag...

Skulle træne lidt så jeg startede med at gå lidt nede ved en lille sø. Her gik Pippi over en meeeeget farlig smal bro over vandet.... Hun tog det i stiv arm... ;O)

Så mødte vi to meget fulde polakker der absolut skulle fotografere både mig og hund.... stinkende af sprit og ikke med noget der bare mindede om en hel tand i munden *sss*

Videre til lidt træning hvor det rent faktisk lykkedes mig at BEVARE KONTAKTEN med min hund og det på trods af at der kom en anden hund meeeeeget tæt på os...

På hjemvejen møder vi en MEGET farlig bus der sagde "pruttelyde" med det resultat at Baily blev ca 2 cm høj.... Ergo måtte vi hen til bussen - chaufføren var så flink at invitere os indenfor ..... Øj hvor var min lille pige kæphøj bagefter....

Vi sluttede af med at skulle hilse på en meget tyk mand, der trods alle advarsler skulle ned på hug - det kan hun altså ikke stå for, med det resultat at der pludselig lå 150 kg kødbjerg og rullede rundt på vejen... ups ;O))))

Alt foregik i løs snor og med en Baily der næsten ikke trak... Kæft jeg er stolt af min tøs idag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk dag med Baily....
Kommentér på:
Fantastisk dag med Baily....

Annonce