{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

fantastisk dag :) hvad med jeres? :) {{forumTopicSubject}}

Hvor har vejret bare været skønt idag, og hvor har vi fået det udnyttet godt smiley

Nu har vi endeligt fået det ordnet så vi kan komme rundt med Nando, til steder som ligger længere væk end som så smiley Vi har nemlig fået sat en "kurv" med sikring på min knallert, hvor Nando så sidder i, mens vi kører. Han tager det bare så flot. Vi har trænet lidt op til det her de sidste par dage, og idag kom vi så endeligt afsted på en længere tur med ham.

Vi kørte først ind til Fredericia og ned på stranden. Så bagefter op i vores gamle lejlighed, hvor vi fik støvsuget og fandt ud af at vi havde glemt 90% af de ting vi skulle bruge til rengøringen på vores nye adresse... Så videre ned på et pizzaria hvor vi sad udendør, og Nando fik 1 stks. Lever bite fra Olivers at gumle på mens vi spiste. Så bagefter ned til lystbådehavnen, hvor den stod på skibe, is og mere strand smiley og så hjem på knallerten igen, hvor nando faldt i søvn i kurven.

Nando har nu snorket i 4 timer, og han er virkeligt udkørt efter en spændende dag. Han mødte en masse nye mennesker, og sågar også en sød stum, autistisk kvinde, som sad i kørestol. han blev lidt bange for hendes kørestol først, men da hun gav ham en godbid og inviterede ham op til sig, så forsvandt den rest tilbageholdenhed *gg* og så lærte han 2 vigtige lektier idag smiley 1. det er ikke alle mennesker, som gider at sige hej til ham. kun ca. 70% *gg* og 2. man kan både lave stort og småt andre steder end på sin egen græsplæne... og når mor har poser med til det store, så er alt jo godt smiley nååh ja, og 3. det er en rigtig dårlig idé at hoppe i havet når mor ikke har håndklæde med (nååhja, det var vel mere mig der lærte noget der: altid have håndklæde med, når man er i nærheden af havet)

Så alt i alt en kanon skøn og hyggelig dag, som vi birkeligt har fået noget ud af.

hvad har alle I andre fået ud af denne skønne lørdag? smiley

knus Cemile, David og Nando

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fantastisk dag :) hvad med jeres? :)
  • #1   14. apr 2007 været på udstilling . .
    og dommeren satte alle dem op som ikke plejede at få noed . . LoooL . .
    vi sad bare og morede os over ham engang imellem . .
    og tænkte lidt for os selv . . *GG*
    rigtig trist dag . . har INTET fået . . :o/

• #2   14. apr 2007
    Team T (Købt hus)

Hvilken nitrobil har du???
    Jeg har også kørt med nitrobil hele dagen (eller min vens hehe) Vi har prøvet og prøvet at få den til at virke men nej. Altså den kører og kører, så pludselig efter 45 sekunder ca går den ud igen? så skal man vente 5 min til 10 min før den kan komme i gang igen?
    ved du hvad problemet kan være? det er ikke standard gløderør den har men et fra Cen og bilen selv er en T-maxx?
    Men ellers har jeg været ude og lufte bilerne i 4-5 timer idag og spist morgenmad haha =)

• #3   14. apr 2007 Jacob Kjær: Rc er osse min hobby, har godt nok ikk en nitro, men det ka da lyde som om den får det lidt for varmt

• #4   14. apr 2007 Jeg har været til føzdag hos min lille fætter, som blev 3... Og sikke da et vejr... smiley

• #6   14. apr 2007 Alex N er du på rcg??? ellers er jeg ham med en Dodge Ram E-savage =) hehe
    hvad har du?

Ja jeg har også en eller anden idé om at den bliver alt for varm men ved godt nok ikke hvad der kan forklare det, måske er glødetråden for tyk? det er jo trods alt en Cen?

Kommentér på:
fantastisk dag :) hvad med jeres? :)

Annonce