{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært ved at trække vejret
  • #2   21. dec 2011 Præcis som nete skriver, helt normalt ingen bekymring

  • #3   21. dec 2011 vores gør det også, hold ham kort for næsen og munden (bare et par sek,) så holder det op igen smiley


  • #4   21. dec 2011 har haft en periode sidste år med min den ene og det var ikke reverse sneezing, det var værst om aftenen og natten , han kunne dårligt trækkevejret, det mindede meget om slem astma...... så hold skarpt øje med din hund. ( løsningen var behandling med binyrebakomon....

  • #5   21. dec 2011 Jeg har været ved dyrlæge med ham og dyrlægen tror det er en forkølelse eller det kunne være astma. Jeg har hørt ham lave reverse sneezing, og tror ikke det har været det han har gjort om natten. Men jeg må se hvad der sker i nat. Han har nemlig også virket lidt sløv og træt de sidste to dage.

  • #11   22. dec 2011 Min erfaring med Toffi og Guincho og reverse sneezing er at det, der har virket hurtigst og bedst, er at give ro på. Det med at holde for næsen har ikke virket nær så hurtigt. Tværtimod så gør Guincho modstand, og bliver dermed mere ivrig, hvilket ikke er godt, da ivrighed hos ham (og Toffi) netop har været den udløsende faktor til reverse sneezing.

    Jeg oplever at hvis jeg selv tager en dyb indånding med suk, evt gaber, eller siger et par ord meeeget roligt og langsomt, så smitter roen lynhurtigt til hunden, som så holder op med sin sneezing. Og på gåture har det hjulpet fint blot at tilbyde hunden at komme på arm.

    Guincho har det sjældent, Toffi havde det ofte, men det kunne stoppes på den beskrevne måde:)

    Nå, men det er jo nok ikke det der er galt med trådstarters hund, ville blot nævne det:)





Kommentér på:
Svært ved at trække vejret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce