{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

fodring af hunde {{forumTopicSubject}}

hej
er der ikke nogen mere der bruger almindelige hunde foder piller mere vi tør ikke barfe vores vi kender en der var ved og få sin lille hunde kvalt den måtte til dyrelægen og blev åbnet og måtte have benet ud det var ved at de mistede sin elskede hund og en kæmpe dyrelæge regning så vores får kun kødben som godbidder de helt store som ikke kan flense
hilsen
Helle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fodring af hunde
  • #1   11. jun 2009 En hund kan også sagtens få en tørfoder pille galt i halsen. Uden at sige for meget fordi det stadig er tæt på, så mistede en nær veninde næsten sin hund pga netop det tidligere i dag.

• #2   11. jun 2009 der er risiko med alt, jeg har også en race er er kendt for at sluge ting og få det på tværs (fransk bulldog) og der hører jeg om hunde der både er døde af ben, tørkost og grene de finder i naturen.

men jeg vil næsten hellere have at den dør sund pågrund af at den får forslugt sig, end at dø pinefuldt af diverse sygdomme der løber over flere år.
    jeg siger ikke alt tørkost er dårligt og mine får det også som godbidder en gang imellem.

men med alt så gælder det om at holde øje med sine dyr når de spiser.

Kommentér på:
fodring af hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce