Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kunne bruge lidt hjælp. Kunne bruge lidt hjælp.

Jeg føler efterhånden ikke længre at jeg kan finde en løsning på mit problem selv længre. Jeg har snart prøvet alt men intet hjælper.
Jeg har problemer med min lille hund Mojo, Vi har haft ham i over et år nu og han er kun renlig når han har lyst. Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om og han er stadig ikke renlig. Jeg lukker ham ud med jævn mellemrum, men regner det eller blæser det så nægter han at gøre noget, om han så er ude i 15 min, men lige så snart han kommer ind så er der med garanti gevindt på køkken gulvet. Men nu er han begyndt at lave på hundetæpperne også smiley Nogen der har et godt råd?
Samtididg har vi et enormt problem med at han stikker af lige så snart han ser sit snit til det. Og vi kan bare ikke kalde ham til os, det er som om han bare bliver døv. Hvis det ikke lykkedes os at fange ham kommer han efter 10-15 minutter når han lige har rullet sig i alt på sin vej. Jeg har prøvet at øve nogle triks med ham hver dag i håb om at det kunne hjælpe da han måske er understimmuleret og det hjælper bare ikke, og efter 3 mdr kan han stadig ikke sitte på komando smiley jeg ved snart ikke hvad jeg gør forkert. Har ingen problemer med de andre hunde, de er begge blevet renlige inden for 14 dage men det lukkedes bare ikke med mojo smiley

Håber nogen har en god ide..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunne bruge lidt hjælp.
  • #1   9. sep 2008 går du til træning??
    Hvilke aktiviteter får Mojo (og de andre) i løbet af en dag?

• #2   9. sep 2008 Hmm han lyder som en hund der virkelig keder sig. tænker på at han måske skulle aktiveres noget mere i form af at han skulle kørers træt oppe i hovedet eller måske skulle han ha noget selvtillid. ved det ikke helt mem hvordan er han overfor de andre hunde???

• #3   9. sep 2008 Har tænkt på træning, men da jeg overhodet ikke har styr på han er jeg bange for at han bare fortsætter ud over markerne da det er det han gør nu, og der er ikke indhegnet der hvor vi går til træning.
    Hundene bliver trænet lidt hver dag, sit dæk og så vidre og får lidt hjerne gymnastik ved at skulle finde guffer i græssert, og så er de ude at lege hver dag, for at rase af så de ikke vælter hele huset. Ture går vi også.

• #4   9. sep 2008 Han er lidt kuet af den ældste vi har da han kan være meget provokerende. Han er slem til at lave ballade og han meget ondt af sig selv når han bliver sat på plads. Han leger utroligt godt med den havlp vi har de har virkelig meget glæde af hinanden.

• #6   9. sep 2008 hej malene..

hvor i det sdrjyske er i fra?

• #7   9. sep 2008 vi bor i bylderup-bov mellem tinglev og tønder.
    Har overvejet at begynde at cykle med ham men er bange for at han er for lille, og evt. kommer til skade.

• #8   9. sep 2008 jeg ville "starte forfra" med hensyn til indkald.. lad vær med at kalde på ham med mindr du VED at du kan kalde ham til dig. og når han så kommer, så vanker der de lækreste guffer!! start indenfor, og efterfølgende ude, men kun når han feks ellers aligevel er på vej hen til dig eller du kan se du har kontakten med ham.. og ikke noget med at kalde 10 gange....... en gang, så skal han være der smiley jeg ved ikke hvorfor han stadig laver inde.. så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig .-(

• #9   10. sep 2008 du kan sagtnes starte til hundetræning. når og hvis du skal øve indkald, skal du have en LANG line, så hunden tror at den er fri og når du klder og den ikke kommer, hiver du stille i snoren til den kommer og hjem og roser den der efter. jeg har selv gået til hundetræning, hvor der også var en som ikke kunne kalde sin hund til sig og det hjalp med snoren!! ejeren blev total glad...

• #10   10. sep 2008 Jeg synes du skal komme igang på en trænings plads med Mojo, det er ikke så meget motion han mangler, men han mangler at blive aktiveret psykisk, Hjernegymnastik ( sporarbejde, opgaver der kan stimulere ham og hvor han skal bruge hjernen for at løse opgaven )
    Hvor gammel er Mojo? nogle racer kan være svære at få gjort renlige, min den ene Jack russel ter. var næsten 10 mdr. inden man kunne stole på at hun ikke gjorde noget inden for.
    PÅ træningspladsen kan du få råd og vejledning i hvordan du håndterer de problemer du har du skal bare melde ud og sige det som det er så vil instruktørerne også tage de hensyn der skal tages til dig og din hund.

• #12   10. sep 2008 Hej
    Jeg synes det lyder som om din hund er meget forvirret i forhold til sin plads i huset. Det at han markere sig inde, kunne være en tegn på usikkerhed, men når han ruller sig i alt ude er det tegn på dominans. Han vil nok gerne være husets alfa han, men er ikke stor nok til at tilkæmpe sig pladsen.
    Der var en anden der foreslog spor træning, og det tror jeg at i kan have glæde af. Hvis du er bange for at han stikker af til træning, så sæt en lang line på ham.
    Jeg vil også anbefale at du snakker med din dyrlæge, men inden du går i gang med at kasterere, skal du være klar over at det også har ulemper - øget vægt, andre hunde kan have svært ved at være sammen med en kastereret hund. Prøv eventuelt en medicinsk kasteration, for at se om det virker.

• #13   12. sep 2008 evt lave en hundegård, hvor han kan komme ud, når i er væk hjemme fra, og når i har luftet ham, eller bare når i kan begynde at se det på ham... da vores lille hund ikk var renlig, gjorde vi at den kunne se hva den har lavet - og det er faktisk hjulpet, med begge dele.. håber du endelig finder en løsning smiley

Kommentér på:
Kunne bruge lidt hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce