{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Kunne godt bruge lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Min hund er begyndt at opføre sig meget underligt, hun graver utroligt meget i sin kurv der var også en stor plet i den ene ved ikke om hun har tisset i den. Hun hopper op i sofaen hvor hun godt ved hun ikke må komme, hun har var i løbe tid for en måned siden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne godt bruge lidt hjælp
  • #1   12. jan 2011 Efterløb/indbilsk drægtig?

• #2   12. jan 2011 Tja, jeg bor lidt uden for byen og hun rander meget rundt uden for, for sig selv så ved ikke om hun har hygget sig med en anden hund

• #3   12. jan 2011 Uha- det må man da håbe at hun ikke har. Forhåbenlig er det blot indbilsk graviditet. Hvir hun forsætter med at opfører sig underligt, må du nok forbi dr.dyr. Det er ikke rart for hunden at være falsk gravid. Homonerne farer rundt i kroppen på hende.

• #4   12. jan 2011 Iøvrigt: Sært at lade sin løbske hund rende rundt uden opsyn..............

• #5   12. jan 2011 Jamen kan en anden hund da komme ind på din grund?
    Hunden må jo ikke bare løbe rundt bare fordi du bor uden for byen.

Men jeg vil også sige indbilsk drægtig...

• #6   12. jan 2011 Heidi k : Er der en lov om at ens hund ikke må rende rundt på ens egen grund, hvis den ikke er inghegnet? Spørger ikke for at være næsvis... Har bare aldrig hørt om den lov:o) så vil da gerne lige vide det, hvis det er...

• #7   12. jan 2011 Tror Heidi mente at den ikke må løbe rundt udefor martiklen.............

• #8   12. jan 2011 bor 300 meter uden for byen. og nej den er ikke indhegnet, men bliver indenfor grunden, det har hun lært hun skal siden hun var hvalp. Så kan det jo desværre være de andre der bor omkring der ikke kan finde ud af at styre deres hunde.
    - Desuden kan man se ud i haven fra både køkken og- soveværelse vinduet.

• #9   12. jan 2011 Nårh... På den måde. ku heller ikke lige forstå det:o)

Du siger godt nok at det er de andre der ikke kan styre deres hunde, men vil lige sige at hvis hun er højløbsk så kan hanhunde jo lugte det meget meget langt væk og de kan pludselig forcere en masse, som de ikke plejer;o) Det er set før...
    Så ikke så smart bare at lukke hende ud selv. Bare lige til en anden gang...;o)

• #10   12. jan 2011 Mor til bassedrengen og frk. flyveøre
    Lige præsis Lea, det var lige det jeg mente.

Brian jeg har nu heller ikke hegn rundt om min have for min skyld, men for min hund´s skyld. Håber da ikke for din hund´s skyld at andre hunde kan komme i nærheden af hende, når hun er uden opsyn....

Kommentér på:
Kunne godt bruge lidt hjælp

Annonce