Indlæser...
Sortering
På med "Kræmmerhuset"!!! Så nærmer julen sig og 2 x Rikke S. synes vi skal kåre "Årets Nisse"...så til alle jer der endnu ikke har "indfanget" j...
Generel diskussion
Oprettet:
7. dec 2004
Visninger:
729
Hvor er.... Gravhund Mozart blevet af??? Plejer at se alle de sjove underholdende kommentarer om Mozart som Rikke S. skriver om ha...
Generel diskussion
Oprettet:
2. dec 2004
Visninger:
307
Julenissevovser!! Ved godt det ikke er alle der kan lide at hunde skal have tøj på...heller ikke jeg ...men hunde med nissehuer er da bar...
Generel diskussion
Oprettet:
30. nov 2004
Visninger:
342
Weeee!!! Nyt legetøj til mor her - *gg* - har lige fået mig et sprit-nyt digital kamera og har siddet de sidste timer og install...
Generel diskussion
Oprettet:
25. nov 2004
Visninger:
250
problemer ??? Hej alle interesserede ! Jeg har et problem jeg meget gerne vil have hjælp til at løse? Jeg har to hunde hvorfra d...
Generel diskussion
Oprettet:
23. nov 2004
Visninger:
503
FÅ DEM SÅ UD!!!! ....det drejer sig naturligvis om Tanja J og Kisser H. De er begge fake og man kan stemme dem ud inde på deres sider. T...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2004
Visninger:
354
Agillity Hej allesammen.... Går i til agillity med jeres hunde? Jeg går til det med molly og hun er bare hammer god og mega hu...
Generel diskussion
Oprettet:
19. nov 2004
Visninger:
249
hejsa kig alle sammen mig og meeko har fået nye billeder ind så kan ikke godt snuse til dem og se om de er gode nok (p.s i må meget gerne smi...
Generel diskussion
Oprettet:
2. nov 2004
Visninger:
297
Hvor gammel er det lige du er???? Karina H : (link fjernet) Det er sgu da en åndsvag kommentar du har skrevet til Tinne: (link fjernet) Du er sg...
Generel diskussion
Oprettet:
30. sep 2004
Visninger:
778
nye billeder... hej alle sammen.... vil i ikke være søde at gå ind og se de nye billeder af freddy... og måske give en stemme....
Generel diskussion
Oprettet:
6. sep 2004
Visninger:
173
Endnu en falsk hund!?? Jeg har spekuleret en del over om ikke dalmatiner Sitta var falsk, da pletterne ikke er ens på alle billederne. Jeg søg...
Generel diskussion
Oprettet:
21. aug 2004
Visninger:
451
miko... vil meget gerne udfordres... det er ligemeget hvordan din hund ser ud.... det er jo bare sjovt at se.... alle mine er u...
Generel diskussion
Oprettet:
8. aug 2004
Visninger:
331
Puha Så kom jeg endelig igennem alle udfordringerne. Det tog over 30 min. at komme igennem dem alle. Håber andre også vil gø...
Generel diskussion
Oprettet:
5. aug 2004
Visninger:
333
At sprede 1 taller for sjov!!! Har fået et 1. tal fra Azawach idag. Det der undrer mig er at der ikke er profil, navn eller oplysninger på denne hund....
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
766
Challenge Cup Finale Mange har henvendt sig til mig på den ene og den måde, for at spørge om Challenge Cup aldrig blev færdig. Og jo vi m...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jul 2004
Visninger:
231
Se her alle!!! Sara har fået nye billeder og hun vil blive rigtig glad hvis nogle gad gå ind at kigge på hende. Give en stemme/komment...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jul 2004
Visninger:
342
Hvad skal en hund kunne?? Jeg kom op og diskutere med min kæreste igår. Vi skal snart have hund igen, jeg har haft hund altid... 2 schæfer, en pu...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2004
Visninger:
743
SE LIGE DE HER FJOLDSER I skal ikke stemme på denne hund , da personen der har den snyder i alle hans udfordringer han får venner til at opre...
Generel diskussion
Oprettet:
19. maj 2004
Visninger:
581
Ang kamphunde... Jeg så der var et indlæg omkring den "kamphund" som bed en hvalp til døde. Det er også forfærdeligt.. Ingen tvivl om d...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
5.126

Annonce