{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er....
  • #1   2. dec 2004 næe...

• #2   2. dec 2004 hun findes slet ikke herinde mere??! hvad er der nu sket..

• #3   2. dec 2004 Ved det ikke, men så i forgårs at der var en der skrev at hun måtte være dybt skitzofren fordi hun åbenbart skrev kommentarer som hun slettede osv..kan ikk huske hvem det var, men de gav hinanden meget lave karakterer. Kan hun være blevet stemt ud???
    Det ville undre mig da jeg kun har fundet hende og Mozart sjov og underholdende!

• #4   2. dec 2004 måske har hun kommet til at slette sin konto???

• #5   2. dec 2004 Tjaaa...det ville være lidt tilfældigt oven på den grove kommentar hun fik, men man ved selvfølgelig aldrig, hun var ellers en flittig deltager!

• #6   2. dec 2004 Ej...vi kan da ikke undvære dit gode humør, du skal ikke tage dig af skøre folk...jeg ignorere dem 100 % de er heldigvis få...kommer i ikke ind igen??? Havde regnet med en daglig julekalender rapport herinde helt frem til jul!
    VI SAVNER JERES GODE SJOVE HISTORIER!!!!!!

• #7   2. dec 2004 Rikke. Hvorfor har du slettet den skønne Mozart??
    Jeg har ikke rigtig fulgt med de sidste dage, men altså. I var da så underholdende.
    Jeg håber du opretter Mozart igen.
    Andet vil være en skam!

• #8   2. dec 2004 Kom og leg kom og leg kom og leg......Det kan da ikke være rigtigt at man skal slette sin profil fordi der er nogen der er fjolser...synes helt klart det ville være en misforståelse...og den forkerte der sletter sin profil :o(((

• #9   2. dec 2004 Jeg er fuldstændig enig med Birgitte. Kom herind igen. Vi bakker jer i hvert fald op!!

• #10   2. dec 2004 ved du hvad...du får da bare min mail adr....hvis du vil have den...?

• #11   2. dec 2004 jamen vi kan ikke læse hvad der er foregået...kun undre os?!?!? Og ja vi bakker dig da op...selvfølgelig...!

• #12   2. dec 2004 Skriver den på min egen konto. Så kan jeg slette den igen..plejer heller ikk at skrive den....

• #13   2. dec 2004 laver lige en hotmail, så er jeg der

• #14   2. dec 2004 Nina J - Du skriver at du er i familie med Rikke & Mozart, kan vi ikke få en forklaring. Har lige set de ikke er her mere,Øv-ØV-Øv.... Havde lige lovet at tage et billedet af Tammi med nissehue, når kameraet blev lavet... Hvorfor er de her ikke mere????? Kan kun tilslutte mig de øverste kommentarer. Knuz Tanni & Kirsten

• #15   2. dec 2004 Har lige læst hele emnet..FAKE..så vidt jeg kan se er der meget stor opbakning om Rikke...og ja det er for vildt en grov tone..ser for mig ud som "ægget der blev til fem høns"!!!

Så helt seriøst, Rikke kom herind igen og så glem alt om de sarte sjæle, der ikke kan tåle at der er nogen der faktisk bidrager med mange sjove kommentarer herinde. Kan slet ikke se det skulle være dårlig kritik at blive opfordret til mere tekst og flere billeder...det viser da bare interesse?!?!?

• #16   2. dec 2004 Hundegalleriet skulle være sjovt og underholdende og jeg tror godt vi er virkelig mange der finder lille Mozart underholdende...Så skal vi ikke prøve at skabe den stemning der var før og ignorere alt det her pjat!!!
    Ved godt det kan være nemt for mig at sige...men jeg synes virkelig ikke det kan være rigtig at i føler i skal trække jer...kæmp lidt for din profil Rikke!!!

• #17   2. dec 2004 Har oprettet et nyt indlæg og forventer at mange skriver sig på, så hun kan se hvor velkommen hun er :o)

• #18   2. dec 2004 Øv,øv jeg ville også ønske at Rikke og Mo kom tilbage....

• #19   2. dec 2004 Det kan f........ ikke være rigtigt!
    Hvis nogen skal gå må det være dem der har brølet så meget af Rikke at hun er blæst ud af Galleriet her!
    Og undskyld mig - jeg finder ikke Hylerøvens opbakning til Rikke nogen steder - tvært imod har tonen ikke været særlig rar de sidste mange dage - Martin fik et par over nakken for en spøg af ham - han ville ikke slippe skriveriet mod Martin osv. Det var ikke spor rart at følge med i på forum. Claus tog fejl - og Martin fik aldrig nogen undskyldning!
    Men Rikke er en sød og sjov pige med gode indlæg - hun tilføjede siderne noget godt.
    Efter min mening!

• #20   3. dec 2004 den kan du godt få her , jeg syntes også at det er synd at Rikke er blevet stødt, og dermed har trukket sig

men som Rikke skrev til mig: hvis du stikker næsen frem, så tag de slag du for (næsten ordret )

men stadig skal man tale ordenligt til hinanden

Vedr. Martin jeg kan ikke se problemet, han over trådte moralske regler ( omkring fake) måske kun for sjov men alligevel, det var hvad jeg sagde til ham, at jeg ikke brød mig om , det var det ......

og nej !! jeg sider ikke her med stå p.. på grund af dette postyr

du har åbenlyst ikke lært mig at kende

og til Cirkeline :
    jeg håber dette var galant nok til Damen *GG*

venligst

Claus J

• #21   3. dec 2004 Ok, Claus - godt ord igen.
    Og skulle vi så ikke lade det vare de sidste ord om den sag?
    Din bror er inde på noget - også selvom jeg er hylende arrig på ham- som han har ret i - gud forbyde at han læser dette - men problemet har været at få Admin i "tale" herinde og idet hele taget til at reagere.
    Så derfor har undertegnet påtaget sig en rolle som "udsmider" her på siderne - og det er bestem ikke med bagtanker af nogen art og ikke noget andet der evt kan tiltænkes min person. For som du skriver, Du har åbenlyst heller ikke lært mig at kende!

mvh Karin

• #22   3. dec 2004 Og jeg er stadigvæk sur over at Rikke har følt sig stødt ud!

• #23   3. dec 2004 nej det har jeg sikkert ikke

med hensyn til at være udsmider
    så er det nødvendigt, klart.....
    men jeg håber bare at dem der påtager sig den rolle, fremover vil være lidt mere opmærksom på at det er et stort ansvar

men held og lykke med det

dette var en fejl i første omgang , jeg har trukket mig

keep op the good work !!!

• #24   3. dec 2004 Jeg synes også Rikke og Mo skal komme tilbage! Hvor er det strengt at man ikke kan være herinde - synes godt nok også der er nogen der har sagt nogle meget grimme ting til hende! Det er måske dem der skulle finde et andet sted hvis det er sådan de opfører sig!

Kommentér på:
Hvor er....

Annonce