249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Agillity Agillity

Hej allesammen....
Går i til agillity med jeres hunde?
Jeg går til det med molly og hun er bare hammer god og mega hurtig...
hun løber sammen med border collie's og alle folk siger jo altid at en border er en mega god agillity hund fordi at de er så hurtige..
meen SÅ skal i bare se min molly smiley
Hun er bare kanon god og springer alt hvad jeg beder hende om...

Jeg er bare så glad og vi er lige kommet op på det øvede hold,...
og vi startede i september...
hun er bare rigtig god, hun kan sikkert komme MEGET langt..

nå men går i til agillity?

og hvor gode er i?
hehe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agillity
  • #1   19. nov 2004 Nej, træner det ikke seriøst. Tager bare ud på banen en gang imellem, når der skal lidt fart på tilværelsen ;o))
    Selv synes jeg Mille er rimelig god. Hun er lynhurtig (smutter fra mig), og klarer springene så let som ingenting. Det kan være det er hendes størrelse der gør det.
    Lige foreløbig holder vi os til lydigheden. Ønsk os held og lykke til lydighedskonkurrencen i morgen. Vi er dødnervøse (i hvert fald mig).

Mvh Rikke

• #2   19. nov 2004 Hejsa Mette.......... Da jeg købte Nida var det med det formål at løbe Agility med hende. Vi startede i Aug. sidste år, var til vores første stævne i Feb. hvor det ikke gik så godt jeg havde for mange nerver på, men derefter er det gået fremad, og vi nåede det mål vi havde sat for i år, nemlig at komme i klasse 2. Så er vi lige blevet nr. 2 til vores klubmesterskab og blev kåret som årets hund og hundefører og her i nov. er jeg færdig uddannet agilitytræner, så men må sige at i år har stået i agilityens tegn og alting er gået meget stærkt. Mine mål for næste år er at rykke i klasse 3 og komme med til DCH`S DM....... Nok om mig og Nida, syntes det er rigtigt flot i allerede er rykket op til de øvede og Borderne er nogle hårde nysser at løbe imod, så alt muligt held med din agility. Træner du i DCH kan det jo være vi ses til et stævne.

• #3   19. nov 2004 Rikke.
    Du kan saktens gå til det uden at gå til stævner...
    det er abre smedder sjovt

• #4   19. nov 2004 Ja heldgivis kan man som Mette siger sagtens bare løbe for sjov, det er en rigtig sjov måde at værre sammen med sin hund på. Men Mette vil nok give mig ret i det er sværere end det ser ud til..... og Rikke jeg har et par gange til stævner, set en ruhåret gravhund jeg var vildt imponeret over hvor hurtig den var og hvor højt den lille fyr kunne springe. Så det er bare ud af starthullerne, jeg sagde ligesom dig i starten, men som jeg før har sagt man bliver bidt af det, du skal se lille Mo ligger lige nu og drømmer om pokaler, giv ham lige et nat nys fra mig :o))))

• #5   19. nov 2004 Vi går ikke til agility, da Nemo's hofter ikke er alt for gode, og han gider iøvrigt hellere ikke.
    Tilgengæld går vi tit spor, bare for sjov, det er vi begge glade for, og det er han meget dygtig til.
    Der var engang Mor her havde tabt sine bilnøgler i noget temmeligt højt græs, og han fandt dem heldigvis. Og jeg var stolt som en pave.

Knus fra
    Yvette & Nemo

• #6   19. nov 2004 Hejs Yvette........ Ja det er utroligt hvad hunde egentligt kan. Kan godt forstå du var stolt af ham.

Kommentér på:
Agillity

Annonce