353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

FÅ DEM SÅ UD!!!! FÅ DEM SÅ UD!!!!

....det drejer sig naturligvis om Tanja J og Kisser H. De er begge fake og man kan stemme dem ud inde på deres sider. Tanja J har oprettet en Mastiff under race: boxer og ved i øvrigt ikke meget om "sin" hund. Hun har taget en runde og givet alle dårlige karakterer og vi vil meget gerne af med hende. Derpå ingen tvivl om, at folk vil af med hende pga hun er fake. De dårlige karakter er jo en personlig sag (eller....)

Kisser H har oprettet en Husky, der skulle være født i 2004. Men billederne er taget i Sne og jeg kan altså ikke huske, at det sneeede tidligere på året?? Det passer ikke sammen og vi gider ikke se på det.

Hjælp med din stemme.
Hilsen Malene

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FÅ DEM SÅ UD!!!!
  • #1   20. nov 2004 Har stemt dem ud allerede da de kom ind!
    Så bak lige op om det her derude.

mvh karin

• #2   20. nov 2004 vi stemmer og stemmer - bortset fra ind og poient..*gg*

Ythskibytten mæ dem...

• #3   20. nov 2004 Hej Rikke

Lad være med at bruge energi på det.
    Vi er jo alle sammen enige om at det kravl skal ud - og så er den jo ikke længere, vel?
    Det billed af Husky i sneen - come on!

Så længe som det tager at få dem ud er jeg lige ved at tro det er Admin selv der opfører de "hunde" for at sætte lidt gang i den herinde *LOOL*

• #4   20. nov 2004 Okay, fandt så lige ud af hvordan man gjorde..
    Er ikke helt inde i dette system, stemte "boxeren" ud allerede da den søgte om optagelse. Men blev meget i tvivl om den nu var fake, der en masse skrev velkommen... hihi..
    Følg altid din første intuition...
    Men der er lagt to udstemninger ind nu fra os...

• #5   20. nov 2004 Hej Karin

Pokkers som du tør sige det - talte med en veninde om netop det med admin. men jeg valgte at slå det hen.... Jeg tænkte at det nok bare var mig og at i andre ville synes jeg var for langt ude hvis jeg sagde det højt herinde..*S*...

Men ja, lad os
    1) sætte navn på dem herinde i forum efterhånden som de dukker op til hjælp for os andre...
    2) informer admin./webmaster..
    3) spørg de pågældene evt. 1 enkelt gang i deres GB..
    4) ignorer dem derefter fuldstændig..
    5) derefter bare stem dem ud....

De får jo i øjeblikket netop al den opmærksomhed de er ude efter og langt - langt mere end de overhovedet fortjæner...

Go' lørdag til alle..

Knuser fra Karina..

• #6   20. nov 2004 Jeg har også stemt dem ud da jeg så deres profiler..
    Tanja ved ikke noget om hendes hund og Kisser skal bo i et andet land hvis der skal være så meget sne...

• #7   20. nov 2004 Jeg har også stemt dem ud.. Hold da kæft hvor bliver jeg sur.. Det er en god idevet der med at hvis man finder en hund man tror er fake, så skriv dem op herinde så vi andre også kan vurdere det..

Mvh Shamira og Liv

• #8   20. nov 2004 jeg har stemt dem begge ud nu, men hvor mange "ud' stemmer " skal de have før de ryger ud?

• #9   20. nov 2004 Jeg ved faktisk ikke hvad der skal til. Om det er Admin der tager stilling til det. Men de har i hvertfald mange stemmer, så de ryger nok snart.

• #10   20. nov 2004 Har heller ikke budt nogen af dem velkommen, lad os håbe de snart forsvinder, men så opretter de nok bare nogle nye, har på fornemmelsen det er de samme der går igen. Men har også haft den samme tanke som Karin.

• #11   20. nov 2004 Har oxo stemt dem begge ud, + den hvide schæfer som også lugter langt væk.
    Kan vi da for f..... ikke finde ud af en eller anden må de at undgå de skide fakes på, eller måske gøre det uinteressant at oprette dem......???

PS: alle jer der har hund, klap den/dem fra mig smiley

• #12   20. nov 2004 Til Gitte P

Jamen hvis du stemmer dem begge ud, så kan de ikke bare oprette en hund, da det er brugerne du skal stemme ud, og ikke hundene.

• #13   20. nov 2004 Mark
    Den nye regel om at tage en hvalp med på under 10 uger trådte føst i kraft i oktober, så.......

• #14   20. nov 2004 Hejsa Anelise..... Har også stemt brugerne ud, også brugeren med den hvideschæfer, men de kan jo bare oprette under en ny email adresse og så starte forfra.

• #15   20. nov 2004 jeg tror nok, at deres ip-adresse bliver spærret, så de kan ikke oprette en ny bruger herinde.

• #16   20. nov 2004 Annelise det lyder som en plan, håber du har ret smiley hvor har du det fra ????? det ville være den bedste måde at gøre det på...

• #17   20. nov 2004 Er der nogen der ved hvad der sker når man stemmer en hund ud ???????? får en eller anden webmaster en mail eller sker der ingenting før man skriver til webmasteren direkte ???????

• #18   20. nov 2004 Til Mark:
    Ja, det kan sagtens have sneet i Sverige, men hunden skulle eftersigende være 3 mdr på billiedet. 3 mdr, det er 12 uger og det er vi enige om, at det er den ikke...er vi ik??

Noget helt andet er, at jeg tror, at vi skal slå koldt vand i blodet indtil mandag. Måske sker der noget, når det igen er hverdag. Vi kan jo sagtens slappe af, jeg har hørt at karakter forsvinder med bruger så don't worry.

Kommentér på:
FÅ DEM SÅ UD!!!!

Annonce