343 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Julenissevovser!! Julenissevovser!!

Ved godt det ikke er alle der kan lide at hunde skal have tøj på...heller ikke jeg ...men hunde med nissehuer er da bare for herlige op til jul!
...og så kan man smide dem på et julepostkort og plage hele familien med det, kan se der er ved at komme flere med nissehuer herinde...herligt herligt!
Så er Zeus ikke...(om end lykkeligt uvidende), den eneste der er udsat for sin mors "juleflip" :o))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julenissevovser!!
  • #1   30. nov 2004 dejlig VapS..;-]
    JaH, hunde med Nissehuer er det dejligste..!!

• #2   30. nov 2004 ja synes også nissehunderne er så søøøde :o)
    Tænkte på at tage et billede af Tasha i nissehue,men nu er huen pludslig pist væk.....

• #3   30. nov 2004 Hehe...nææææh, Zeus's mor anbefaler stretch til Mozart for så er der ingen vej udenom at den ikke passer osv...og så kan man håbe at den bliver siddende på hans kønne hoved :o) *lol*

• #4   30. nov 2004 sif har dog ikke nissehue på, men rensdyr horn.. hehe

• #5   30. nov 2004 Hej Marie...
    Skønne billeder...kan virkelig godt lide det hvor de begge ser ud som om de snakker om dig og dine tossestreger som du skriver...herligt.
    Billedet af Zeus har ligget herinde hele tiden det var Rikke S. ( med Mozart) der foreslog jeg byttede dem rundt op til jul.
    Det er taget i 1996 og sendt som julepostkort til familie og venner der lige synes jeg skulle have et af deres børn...hvad er så mere passende end at kvittere med et af Zeus!! Ja, det fik vi meget sjov ud af :o)

• #6   30. nov 2004 Hihi....hvor ser Sif sød ud med rensdyrhorn...genialt billede...den ser helt forbløffet ud over at du kunne finde på det...lidt sjovt er det og så er det dejlig harmløst :o)

• #7   30. nov 2004 Tak tak...jeg vil gerne takke photo care for god fremkaldelse og ikke mindst min dejlige umulige Zeus som var knap så tålmodig til sidst...efter ca....50 godbidder, 2 hårspænder som forsvandt i processen...og så lige 36 billeder, men mor vinder altid...næsten.... *lol*

• #8   30. nov 2004 Synes iøvrigt det er lidt sjovt at se flere og flere af hundende dukke op med nissehue...rensdyrhorn osv...hvis ikke herinde...hvor så?!? :o)

• #9   30. nov 2004 Hihi...May-Britt....var Bundy for stor at tvinge en nisse hue på??? Cool billede..er det lavet i Photoshop...?
    Kan godt se jeg har startet en jule nissehue lavine her...men hva pokker...der skal vel også "snuse" lidt af jul herinde ikk? :o)

• #10   30. nov 2004 Ok, det må jeg prøve. Fantastisk hvad man kan lave, vil også gerne prøve at lave det Cirkeline29Fyn har lavet med Borka og Lotus i photoshop, det ser godt ud :o)

• #11   30. nov 2004 Jeg mener Cirkeline skrev at det var lavet i Photoshop...så jeg have tænkt mig at tjekke det ved lejlighed...!
    ja her er dødt idag...men det er jo også alm. hverdag!
    Men, men, men...der er jo kun 24 dage til jul...sååå...vi forventer at se så mange hunde med nissehuer, rensdyrhorn, bjælder eller postkort herinde som muligt...ligegyldigt hvad bare det "snuser" lidt af jul ikk :o) *lol*

• #12   30. nov 2004 Så de har slet ikke tid til at skrive herinde...de arbejder på at få kastet "julepynten" på hundene og knipset et billede i en fart.... :o)

• #13   1. dec 2004 Ja...måske er vi lidt tossede..men jeg giver ham dog ikke en trøje på eller anden beklædning...jeg kender dog hans grænser...han er en gravhund med meget fine tænder...*LOL* ingen grunde til at gøre ham sur....!Hehe...jeg skammer mig kun en lille smule...godt nok startede jeg det her nissehue halløj op...meeeen det skal vise sig at blive god underholdning i december måned...jeg tror der kommer MANGE billeder af jule vovser mon ikk?!?! Jeg har ikke prøvet at sætte mig ind i hvordan man gør i photoshop endnu, jeg ville også bare nøjes med lidt tekst på billedet i første omgang... skal nok sige hvis jeg finder ud af hvordan :o)

• #14   1. dec 2004 Hey..se lige, det lykkedes at få tekst på... det slap vi da rimelig godt fra ikk? :o)

• #15   1. dec 2004 jamen jeg fandt ikke photoshop i denne pc, det må være i den gamle. I denne fandt jeg noget der hedder Ulead Photo Express som jeg ikke har prøvet før, der kunne man trække sit billede ud og vælge tekst og forme og lægge skygger på. Ikke så indviklet som det lyder, men jeg skulle lige prøve mig frem...det så ud som om man kunne en hel masse jeg ikke ved hvad er endnu, det må afprøves en anden dag! Kender du det program?

• #16   1. dec 2004 hey, der er da også tekst på Bundy, så lige en faretruende tekst...i dysten...uha!!! *lol*

• #17   1. dec 2004 Aiii...det er da en vildt flot hjemmeside...det er du da meget mere garvet til end jeg...! ved ikke om man kan downloade det. programmet var installeret på min pc da jeg købte den...har bare først prøvet det nu. Men det er vidst ikke det mest indviklede, så det må kunne laves ligesådan i Photoshop. Nå nu må jeg hellere logge af og gå en tur med Zeus, han skal lige ud og "læse" aftenposten inden vi går i seng. Sov godt når du når dertil, er spændt på at se om du finder noget i photoshop. Ser ellers godt ud med tape stykker i hjørnerne..måske skal der stå noget andet i teksten??? *Loooool*

Kommentér på:
Julenissevovser!!

Annonce