766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

At sprede 1 taller for sjov!!! At sprede 1 taller for sjov!!!

Har fået et 1. tal fra Azawach idag. Det der undrer mig er at der ikke er profil, navn eller oplysninger på denne hund....bør der ikke være det? Kan iøvrigt se at andre også har fået 1 taller fra samme hund. Alle må have deres egen mening, men det virker meget tilfældigt. Hvad mener i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sprede 1 taller for sjov!!!
  • #1   3. aug 2004 Sikke en tumpe.

• #2   3. aug 2004 Nok en FAKE!!!
    jeg har fornylig slettet bedømmelserne på mine hunde som protest over at man ikke lige kikker nærmer på yhvem/hvad man stemmer ind!
    For min del ville jge aldrig godkende en profil med kun et billed - og absolut heller ikke når det ikke er samme hund der er på flere billeder!
    Jeg kan kun appelerer til jer alle om at være lidt mere oppe på dupperne når der stammes nogen ind fremover.
    Jeg vil hermed slette bedømmelserne igen!
    Og takker til alle der har gjort sig den ulejlighed at stemme fordi I mente det!
    mvh Karin

• #3   3. aug 2004 Har også lige sendt en besked til administrator om at afvise vedkommende. Har indsat et "link" til "ejeren" af Azawakh og håber det bliver en kort fornøjelse for denne!

• #4   3. aug 2004 hvor åndsvagt at gøre...
    fatter simpelthen ikke hvad folk får ud af det....

• #5   3. aug 2004 Ja, jeg har netop fået 1 af en bruger uden navn - med en oprettet hund ved navn Bamse, og der er igen kun ét billede af den hund. Tror det er en fake - igen igen... *suk*. Jeg har for lidt tid siden spurgt admin herinde om man ikke kan blokere de Ip-adresser når man alligevel afviser en falsk hund, da jeg tror at det ofte er de samme personer som opretter nye falske profiler. Men har intet svar fået fra admin. Måske hvis nogen af jer andre skriver det samme til admin, at der vil ske noget?

• #6   4. aug 2004 Jeg skrev som sagt til Admin tidligere og sendte et link til dennes ip-adresse...og regner med det bliver blokket, men som du selv hentyder er det somregel de samme personer og hvis de er kreative nok er de svære at bremse. Men regner med at det lykkes i denne omgang.

• #7   4. aug 2004 Synes det r noget slemt noget..Puha..:P

• #8   4. aug 2004 Skulle hilse og sige at personen er slettet..da jeg har truet denne person!! Så nu er alt ved det gamle.!

• #9   4. aug 2004 din hat, vidste godt hvem det var, og vedkomne har slettet sig selv! efter mig og sonic tog en lille snak med vedkomne

• #10   4. aug 2004 Ja...Han var en dør..p.s hotdog tak for i går..grrr..;)

• #11   4. aug 2004 yeah.. selv tak... det kan man i hvertfald kalde hotdog det igår smiley

• #12   4. aug 2004 Nejjj..Det var da noget værre noget..Grrrr..;)

Kommentér på:
At sprede 1 taller for sjov!!!

Annonce