Hjælp,- spørgsmål om kat! Hjælp,- spørgsmål om kat!
God morgen..
Jeg er SÅ TRÆT af min ene kat. (har 2 katte og en hund) Den har flere gange skidt og tisset i vores seng, de fleste gange hvis der har været forandringer f.eks. til jul hvor juletræet kom ind i stuen
Nu holder vi døren lukke til soveværelset, men da jeg skulle i seng i aftes havde den gud hjælpe mig gjort det igen! Denne gang mens min kæreste sov og der har ikke været noget som den kunne være fornærmet over! GRRRR Ja vi kunne selvfølgelig holde døren lukket mens vi sover også, men vores dyr er jo vant til at sove sammen med os, dog ikke i sengen.
Nogle der kunne komme med forslag til hvorfor og hvordan jeg undgår det??? Har tænkt på at sætte deres mad derind og så håbe at den ikke gør det, der hvor den spiser. Men det er også lidt irriterende...
Hjælp da der ellers snart er en billig kat til salg :o) Det skal lige sige det er en hankat på ca 3 år som er kastereret.
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Det har hjulpet her ...
Held & Lykke ..
Knus
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
Og jeg vil jo helst ikke skræmme vuffen væk, han plejer at sove ved siden af sengen :o)
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Og mine hunde & katte er ikke flygtet væk fra steder hvor der er sprøjtet med men de tisser der bare ikke mere ...
dec 2004
Tak for Jeres hjælp.
Jo mine katte var HELT sikkert 12 uger da de kom fra deres mor. De har stamtavle og alt er efter reglerne.
De er meget renlige (ellers) og deres wc bliver tømt og rengjort ihvertfald hver 2 dag. Det er kun den ene der gør det, og kun i sengen. Aldrig andre steder.
De får alt den opmærksomhed de vil ha, er ude i haven om dagen og inden for om aftenen og natten.
Nu vil jeg lige tjekke de links :o) Tak
dec 2004
Dens adfærd er ellers som det plejer at være, og jeg har ikke "taget" den i at gøre det..
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Jeg føler med dig, jeg har selv en kat der har tendens til det.... Men jeg nu opdaget at hun tisser i min seng hvis bakken ikke er ren nok eller jeg har været for længe væk...
Jeg har også prøvet Feliway og eddike og alt det andet men det har ikke hjulpet...
Det er tilgengæld blevet meget mindre efter jeg har skiftet foder og kattegrus... hun har kun gjort det 2 gange siden og det var min egen fejl..
Jeg gør det at jeg flytter min dyne når jeg står op om morgen og når den ikke ligger der gør hun det ikke...
Men held og lykke med det.
Hjælp,- spørgsmål om kat!