{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål. HJÆLP!
  • #1   17. sep 2008 KW har noget øjen rens der sku være ret så godt....
    Men hvis de løber konstant og meget vildt, ku det da være i lige sku høre dr dyr om hva det ku være....

At der er beskidt ved næsen, ja det må i jo bare rense... Køkkenrulle ind i dellen og tørre....

• #2   17. sep 2008 Tak for svaret.

Det vil vi prøve at anskaffe os.
    Dyrelægen siger der ingenting er at gøre , andet end at rense og rense.

• #3   17. sep 2008 oki... jamen det der fra KW har et rigtig godt ry...

• #4   17. sep 2008 diamant øjne mener jeg det hedder......

• #5   17. sep 2008 Så vidt jeg ved, er diamant øjne ikke til at rense selve øjet - men til at få de mørke striber væk under øjnene, som de tit får, hvis øjnene løber meget.

• #6   17. sep 2008 Okay.

Ved du hvor det kan fås???

• #7   17. sep 2008 Karina og møghundene: Han har også nogen rigtig voldsomme mørke striber under øjnene.

• #8   17. sep 2008 Ja i så godt som alle dyrhandlere der er forhandlere er KW... Det er rigtig mange, mig bekendt...

Og ja self, hvis det er inde i øjet der er problemer så virker det nok ikkie... Det er til rundt om øjenen.

• #9   17. sep 2008 Okay, det vil vi få købt med det samme.

Det er fint det er til rundt om , for da har han nogen voldsomme sorte render. Tak for hjælpen

• #10   17. sep 2008 Så lidt smiley

• #11   17. sep 2008 Jeg har to boston terrier som også får snask i øjnene, jeg bruger øjnservietter til hunde til at tørre dem me (lligesom vådservietter). Dem kan købe på heldighud.dk mener jeg og trenddog.dk.

• #12   17. sep 2008 Næsedellen på en Engelsk Bulldog skal vaskes/renses dagligt, og det er vigtigt at holde den ren og tør da der ellers kan gå svamp i den.
    Man kan smørre under dellen med babyzinksalve det hjælper med at holde tør og holder rødmen væk - lige som på babynumser.....

Jeg bruger en engangsvaskeklud vredet op i rent lunkent vand til at rens af med, tører efter med et stykke køkkenrulle så der er helt tørt, og entet pudre jeg med miracle dust elles smører jeg med zinksalve..

• #13   17. sep 2008 Har du været hos en øjendyrlæge?
    Din almindelige dyrlæge har ikke den helt store viden om øjensygdomme.
    Taler af egen erfaring. Min jack russell havde de værste løbeøjne, med render ned af kinderne. Min egen dyrlæge gav øjensalve, han skrabede blinkhinder, og lige lidt hjalp det.
    Så kontaktede jeg en øjendyrlæge, og hundens problem var, at hans tårekanaler var for små. Han fik dem opereret større og nu er der ikke noget tåreflod.
    I øvrigt synes jeg ikke det middel til at fjerne tårestriber er særlig godt

• #14   17. sep 2008 Eva C: Vi renser godt nok også næse dellen daglig og det sammen med øjnene. Vi er nu også begyndt at bruge zinksalve.

• #15   17. sep 2008 maj-britt L: Nej vi har ikke vært ved øjnedyrlægne endnu. Vi prøver lige de forskellige muligheder og fiduser folk har givet os først.
    Og bliver det ikke bedre blir det øjnedyrelægen.
    Tak for svaret

• #16   17. sep 2008 Jeg har brugt at rense øjenranderne for evt. klatter, renser evt. med lidt vand eller øjenskyl (ikke diamant øje, da den slags KUN er beregnet omkring øjnene). Så bupper jeg med lidt kartoffelmel for at tage evt. fugt. og børster det ud igen efter et par minutter.

Og så har jeg fundet et vidunder middel (synes jeg selv) - en "super whitening gel" fra "#1 all systems". (Igen kun uden for øjnene) - det har virkelig gjort en forskel her! På en uge med brug hver 2. dag gik min hund fra at have mørkerødt skæg til lyserød hist og her. Der havde jeg forsøgt med "diamant øje" flere måneder måned - og jeg syntes ikke det hjalp en disse, plus hunden var ked af det stank sådan af alkohol.
    Gelen er noget dyrer, men jeg ærger mig i dag over jeg ikke statede med gelen, og fik taget farvningen i opløbet. Frem for at forsøge med noget der alligvel ikke virkede for os.
    Held med projektet smiley

• #17   17. sep 2008 Ginne:

Okay det lyder til at være vidunder midlet.
    Det vil jeg sq lige forsøge med ...
    Tusind tak for hjælpen.

Kommentér på:
Spørgsmål. HJÆLP!

Annonce