spørgsmål / hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej ...
jeg håber i kan hjælpe med at få afklaret nogle spørgsmål
Vi har diskuteret hvordan man forholder sig til hvis ens hund bliver overfaldet eller overfalder en anden hund. ment på denne måde.
hvis man melder det til politiet hvordag forholder de sig / ser på sagen. hvis modpart eller en selv mener hunden bør aflives. ????? hvordan vurderes situationen ??? hvem vurdere???
jeg mener overfald på hund og ikke mennesker her. og kun bid , ikke med død til følge.
synes man høre om mange sager men aldrig udfald mm. det er voldsom sambidning eller drab.
håber i ved noget for man kan ikke søge mange oplysninger og vi har diskuteret det nogle gange.
hilnser herfra
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 72
det er underligt man ikke lige ved hvordan man egentlig forholder sig til sådan noget hvis det skulle ske...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Det hele ligger nemlig på mig, det vil sig jeg har et ansvar, at min hund kan færdes unden problemer..
Men er det sket, så er det lige hvordan situationen er opstået, som jeg vil gå ud fra, inden jeg tager en bedømmelse af hvad der skal ske med hunden..
Kan hunden ikke møde andre hunde, uden at den ryger frem, så vil jeg da nok betænke mig på at få arbejdet med det problem..
Derfor er det altid vigtigt, at man er et skridt foran hunden hele tiden, så man kan gribe ind uden at der sker nogen noget..
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 72
Jeg kan sagtensfølge dig i det du skriver... mener jeg ogsåman skal.
situationerne kan selvfølgelig være rigtig svære at vurdere...
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
eller til hvalpeleg på slagelse dyrehospital, der skal man jo tage halsbånd , seler og snore af så man har slet ikke styr på sin hund når der løber måske 10 hunde rundt og leget også halv vildt, man skal kun gribe ind hvis det er alvorligt ellers skal man lade dem lege, men hvordan kan man der være et skridt foran, det HELT umuligt!.. jeg bryder mig ikke om det.. kan bedre li rundt i byen hvor min hund har snor på så jeg har bedre mulighed for at være hos den og styre legen bedre..
aug 2008
aug 2008
spørgsmål / hjælp