{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Sjove oplevelser/historier {{forumTopicSubject}}

Ja med lidt inspiration fra Janni's tråd. Så synes jeg det kunne være sjovt at oprette en tråd, hvor folk fortælle nogle sjove episoder, historier og oplevelser de har været ude for med deres hunde.

Min hund Cali er virkelige en tumling, total klodshans på 4 ben.

Her den anden dag så hun at jeg så småt var begyndt at vågne (var morgen) og så bliver hun altid så glad. Så hun hoppede op ved siden af mig, kastede sig ned over mig (med alt sin kraft) og så drejede hun rundt som en flaske der bliver snurret. Hvilket endte med at klodsmajoren kom til at sparke mig i hovedet. Hahaha... Ja det lyder måske ikke så sjovt, men kunne ikke lade være med at grine, for hun er så klodset og det er så morsomt.

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove oplevelser/historier
  • #1   26. feb 2007 En anden sjov historie er, at nu sker det jo til tider at Cali prutter lidt, for det meste af de de lydløse stinkere. Men her for et stykke tid siden, der var der en med MEGET stor lyd på og hun gik nærmest i chok over det. Stak sit hovede ned til numsen som åbenbart lugtede for hun fjernede det hurtigt igen, og så begyndte hun at gø af numsen/prutten.

hahaaha

• #2   26. feb 2007 Louise: Haha.. Ja der er altså et eller andet meget spændende ved at stå oven i hovedet ;)) haha og nøj man vågner hurtigt med 4 poter godt placeret haha

• #3   26. feb 2007 Tyson glemmer tit vhor kanten af sengen er. Han har det med at løbe ind og hoppe op i min seng også skal absolut rulle sig i den og rode helt vildt rundt i dynerene..........

Men nogle gange går det alt for stærkt og der lyder et kæmpe "bump" derinde fra. Det er såmen bare Tyson der er faldet ned på gulvet.. *GGGG

• #4   26. feb 2007 Oplevede den gode med Twoface for et styke tid siden.
    Bor jo i byen, så vi går selvfølgelig på gaden.
    Twoface går med hovedet dybt begravet i fortovet - optaget af en eller anden spændende duft - og BANG - så var der en trappe... hun så godt nok sjov ud i hovedet!

Kommentér på:
Sjove oplevelser/historier

Annonce