{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Jeres oplevelser! {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeglade mennesker!
Måske nogle af jer har lys til at dele nogle oplevelser med jeres vuffere herinde?
Det kan være, sjove,uheldige,pinlige, uhyggelige, dejlige, osv. Oplevelser!
Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres historier om oplevelser I har haft med jeres hund, som alle kan grine og græde af:)
Mange glade vuf fra Nino og co.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres oplevelser!
  • #3   12. jul 2010 Ha ha, Mette. Hvorfor tænkte jeg lige på dine sorte banditter, da jeg læste dette indlæg *LOOOOOOL*

Jeg kan kun fortælle at jeg er ejer af en gravemaskine af format.
    Min kæmpekanin havde gravet et gevaldigt hul under en forhøjet terrasse i baghaven. Det fandt Keesha så ud af og fortsatte entreprenørarbejdet. En dag stod jeg og kaldte og kaldte. Troede sq hunden var stukket af, men næh nej...hun kommer bakkende ud af hullet, som nu nærmere er en tunnel på min 2 meters dybde/længde.
    (Det er ikke til at se dybden, men det ligner næsten en rævegrav*G* )
    (link fjernet)

(link fjernet)

• #5   12. jul 2010 Hihi..
    Min (nu afdøde lab), fik en gang listet sig hjemmefra, og over til den sure kost af en nabo. Her fandt han vej ind i hendes seng, med nyvasket HVIDT sengetøj, og lagde en ordentlig pølle lige midt i sengen. Gik ned, og pissede op ad sengebenene.

Jeg opdagende igenting, før hun kom løbende -knaldrød i hovedet- med en skovl foran sig, og JAGTEDE hunden gennem min have.
    Jeg SVÆRGER, hvis hun havde fået fat i ham, var han død:)

Jeg roste ham selvf. og gav ham et kødben:) Så ku hun lære det, den heks!

• #6   13. jul 2010 Oskar plejer faktisk at opføre sig ret ordenligt sammen med mig smiley

Men ved min far derimod... hehe

En tidlig forårs dag var min far ved stranden med oskar og de gik og kastede lidt pinde i vandkanten...
    Pludselig valgte oskar at ta en svømme tur liidt længere ud, og sys også han skulle begynde at dykke lidt... Min stakkels gamle far blev jo nærmest grebet af panik og troede at Oskar var ved at drukne, så han måtte smide jakken, tømme lommerne og begive sig ud i det meget kolde vand, han måtte ud til vandet gik ham til brystkassen og hente oskar ind smiley Spørg lige om jeg havde en meget sur og forfrossen far som lovede mig at han ALDRIG ville passe Oskar igen smiley Ikke indtil næste gang smiley

Der var de så ved stranden igen, dog lidt længere væk fra vandet smiley men tæt må en komark smiley
    Oskar elsker køer.... Og ko lort... hehe Nå men Oskar stak så af ud over marken og min far stod og råbte og kaldte på ham... Han måtte helt ud på marken og hente ham, og da han stod 1 meter fra ham skyndte Oskar sig at vælte sig ned i en kæmpe stor nylagt ko lort, og rigtig tvære sig rundt i den! smiley Det resulterede så i at Oskar måtte en tur i havet og blive skyllet og hjem i haven og blive skyllet og skrubbet endnu engang smiley

Og en anden gang hvor min far havde bundet oskar i en kæde som sad fast i hans brændeskur, ved bagdøren. Det var sommer og far stod og lavede mad i køkkenet og kunne kigge lige ud til oskar, pludselig begynder oskar at gø og der lyder et ordenligt knald! Der gik en Collie ude på fortovet som han lige ville skræmmelivet af smiley Min far gik ud og bedte Oskar om at styre sig, for det der gad han da ikke høre på!!
    Han gik så ind igen og fortsatte med madlavningen... og lige pludselig står Oskar ved siden af ham... hehe han havde knækket kæden og FLÆKKET en 10cm firkantet træstolpe som kæden var bundet fast om... hehe så var det at han blev enig med sig selv om endnu engang at han ALDRIG skulle passe Oskar igen smiley hihi Problemet er så bare at ligegyldigt hvad Oskar finder på at utøjer så elsker min far ham smiley Så han er sjældent gal på ham længe af gangen smiley hihi

Kommentér på:
Jeres oplevelser!

Annonce