{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Sjove historier/oplevelser :) {{forumTopicSubject}}

Hej . Jeg keder mig noget så grusomt så kom med jeres sjove/pinlige historier smiley

Jeg faldt engang ud af en dør og vred foden om, foran 20 mennesker ! Pinligt smiley
Rev nogle af mine ledbånd over og min læge sagde at jeg skulle slappe af i 6 uger for at det kunne hele .
Fint nok . Så gik der omkring 6 uger og så skulle jeg med bussen .
Ingen problem der, MEN faldt i søvn og vågnede først op da alle var gået ud af bussen inkl. buschaufføren .
Gik fuldstændig i panik og sprang ud fra sædet og skvattede og vred foden om IGEN . Fedt .
Rev flere ledbånd over -.- .
Sad mutters alene i bussen i 10 min med mange smerter før jeg så en chauffør komme gåens .
Råbte og skreg og bankede på ruderne for at få mandens opmærksomhed .
Han så mig og kom og lukkede mig ud , imens han grinede . Dumme mand smiley

Så jeg skulle have min fod til røngten fordi lægen var bange for at jeg havde brækket den .
Men det havde jeg heldigvis ikke smiley
Og lægen rystede på hovedet over at jeg allerede var kommet til skade igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove historier/oplevelser :)
  • #1   15. jul 2008 Looool, så er man også uheldig.

Jeg kender nogen, der vågnede ved at deres brandalarm lød(det var nytårs aften), nogle havde åbenbart smidt en raket i deres bil, og den stod op ad huset, og havde startet brandalarmen. Anyway, det morsomme er så, at de skal så ud af havedøren, da hoveddøren jo er spærret af branden....Jane går så ud først, og i det samme hun træder ud, kommer hun til at tænke på, at hun jo har flyttet trappen(der er 70 cm ned til jorden fra huset) ca ½ m til den ene side, træææææls. Så hun skvatter jo ud af døren. Så går der et par minutter så kommer manden, og gør nøjagtig det samme.

Heldigvis skete der ikke noget med nogen af dem, og huset tog ikke skade, dog skulle de have ny dør og vinduer. Trist at folk finder på sådan noget.

• #2   15. jul 2008 Lykke

Ja det var måske ikke så smart *gg* men morsomt smiley Og godt de ikke kom tilskade smiley

• #3   15. jul 2008 * Sascha Hilton *

Kom med det aller pinligste du overhovedet har gjort smiley

• #4   15. jul 2008 jeg er engang drattet i et dybt udgravningshul ved vejarbejde i en kæmpe brandert.. jeg kom gående med næsen i sky fra et discotek og ville op på en anden bar i storegade i randers.

de var igen med at ligge fjernvarme ned i festgaden og jeg var en rigtig gimpe som lige skulle spille smart. men så desværre ikke hullet og væltede lige ned i det.. selvfølgelig lige foran en grillbar hvor der var proppet med mennesker der stod og åd midt på natten.. selvfølgelig var det den lækreste fyr der måtte samle mig op og han spurgte høfligt om jeg havde slået mig hvortil jeg sagde: nej selvfølgelig ik -- børstede knæene af og humpede videre med min totalt ramponerede stolthed.. virkelig kikset...

• #5   15. jul 2008 Sidsel...Loooooool:-)

Kommentér på:
Sjove historier/oplevelser :)

Annonce