1.251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Hvad laver din hund når du ikke er hjemme? Hvad laver din hund når du ikke er hjemme?

Hej HG
Vi får snart hund igen og jeg glæder mig helt vildt! Vi er ved at klargøre både hus og have til den lille ny og jeg kom i den forbindelse til at tænke på hvor i huset de fleste har deres hund, når den er alene hjemme?
Går jeres hunde frit i hus eller have, eller er de i bur eller hundegård? Vil gerne høre jeres gode idéer og erfaringer ??
Det er en Staff hvalp vi får i huset, når den er gammel nok til at flytte hjemmefra ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver din hund når du ikke er hjemme?
  • #2   12. mar 2017 Min har hele lejligheden at være i (45kvm) - minus badeværelse.
    Han går dog altid ind i sengen og sover smiley

• #3   12. mar 2017 Ha ha smiley Det er jo kun godt at hunden kan finde ud af at slappe af når du ikke er hjemme smiley

• #4   12. mar 2017 Mine tøser har hele huset. men de ligger primært i deres sækkesenge og snorker, når de er alene.

• #5   12. mar 2017 Zenta sover i sofaen hvor hun samtidig kan holde øje med vejen og Laika sover i sengen i den anden ende af huset. Det er en fordeling de selv har lavet og de kan selvfølgelig sagtens gå ind til hinanden hvis de vil.

• #6   12. mar 2017 Når det er koldt eller på anden måde ubehageligt vejr så er Charlie inde. Han har hele huset til rådighed, men ligger bare og daser. Når det er varmt og rart vejr så er han ude i haven. Kæmpestort indhegnet område med sol, skygge, fliser, græs og træer, men ligger mest bare og kigger/daser smiley

• #8   12. mar 2017 Atlas er kun i køkkenet smiley . Vi har marsvin som står i stuen, og selvom jeg er ret sikker på, at han ikke vil gøre dem noget, så skal jeg ikke satse noget. Han ligger og sover eller kigger, enten under køkkenbordet eller foran hoveddøren. Nogle gange gnaver han i sin tyggeting, men de bliver som regel gemt, til vi kommer hjem igen.

• #9   12. mar 2017 Ellie sover i hendes stol inde i stuen. Hun har hele huset, når hun er alene, men ligger vidst primært der smiley

• #11   12. mar 2017 Mine går frit i huset, pånær stuen som der lukkes ind til (fordi rotterne bor der... Og jeg stoler ikke på Einstein i nærheden af deres bur, når jeg ikke er hjemme).

Men de vælger altid at ligge på soveværelset og vente, når de er alene. Einstein ligger altid i vindueskarmen og holder øje.

• #12   12. mar 2017 Ja mine har hele huset, bortset fra bryggers, der lukker jeg ud til når jeg køre, for der står foder.

• #13   12. mar 2017 De har hele huset, og når vejret er til det, så bliver bagdøren åbnet ud til en sikret "hundehave", hvor de kan fræse rundt hvis de lyster, og rende ind som de vil.

De ligger i møblerne og sengene som de vil, har sovepladser flere steder i huset, det er fint for mig smiley

• #14   12. mar 2017 Flot at de sagtens kan være i hele huset uden at lave (for meget) ballade smiley Har de kunnet det helt fra hvalp? Det havde vi nemlig problemer med sidst vi havde hvalp i huset. Også selvom den havde en masse legetøj, tyggeben osv..

• #15   12. mar 2017 Lens - tror ikke videoen virker smiley

• #17   12. mar 2017 Selvom Atlas kun er i køkkenet, er der stadig sjove ting, han kunne ødelægge, viskestykker der hænger i hvalpehøjde, papir på køleskabet, sjove ting på køkkenbordet, men han har aldrig rørt noget af det. Han har heller ikke gnavet i paneler heller noget. I starten gik vi kun fra ham, når han var træt, så han har lært, at når man er alene, så sover man. Og så sørger vi stadigvæk for, at han er aktiveret inden vi går fra ham.

• #18   12. mar 2017 Mine ligger foran døren og venter på jeg kommer hjem.

• #19   12. mar 2017 Vores har hele huset, det er lidt forskelligt, hvilke døre til værelserne der er lukket, men de kan altid går i bryggers, køkken/alrum og stue.
    De sover bare når vi er væk, de ødelægger i hvert tilfælde ingenting, men de er nu heller ikke særlig tit alene, og de er aldrig alene særlig mange timer.

• #20   12. mar 2017 Vores har hele lejigheden at være i, og styre selv hvor de er. Ozzy ligger oftest inde i sengen og bobler, og Mailo ligger enten i sengen eller sofaen under en dyne og snorker lystigt smiley

Vi kan kun lukke af til badeværelse og soveværelse ( bor i en to værelses på 78 kvm) , så og ser ingen grund til at lukke af til de steder. Før boede vi i et 2 plans rækkehus, og der var de lukket inde i soveværelset på 1 salen som var ca. 30 kvm, da de ellers gøede hver gang der kom en bil forbi, det problem har vi ikke nu da p-pladsen er på den anden side af blokken smiley

• #21   12. mar 2017 De to små sover i sofaen. Audi sover i bryggerset. Og Gnocchi ombygger i bryggerset. Pt er hun ved at vælte bærende væge...

• #23   12. mar 2017 Vores har kun et rum at være i når de er alene, vores er i bryggerset.
    Datterens hund er på hendes værelse når de er alene.
    Mellem bryggers og datterens værelse er der et børnegitter, således har de muighed for at alligevel se hinanden selv om de er adskilt.
    På sigt er det planen at de skal deles om begge rum, lige nu går det bare ikke da vores meget gerne så vil lege, og så bliver det for voldsomt i to forholdsvis små rum. Hver rum er ca. 6-7 kvm.

• #24   12. mar 2017 Mine går i haven og bryggerset. Det fungerer perfekt.
    Jeg kan ikke nænne at spærre dem inde når de er alene, fordi de elsker at ligge ude og følge med i verden.

• #25   12. mar 2017 Tucker var et dydsmønster som hvalp, så han rørte intet han ikke skulle når han var selv - selv skoene forblev urørte smiley Det eneste han kunne finde på at snuppe, var hvis vi havde tabt noget papir på gulvet. Så her har det aldrig været et problem at han har alle rum når han har været selv.

• #28   12. mar 2017 I gør mig da optimistisk omkring at vores lille ny sagtens kan lære at være i det meste af huset, når hun er alene hjemme ;):)

• #30   12. mar 2017 Ozzy havde det med at æde mine sko da han var hvalp, og det var både når vi var hjemme og ikke var hjemme, så dem sørgede vi bare for at han ikke kunne nå, ellers har han faktisk ikke ædelagt noget når han har været alene.

• #32   13. mar 2017 Mine går i hele huset, og hele baghaven (adgang via hundelem) Hvis jeg kommer "for tidligt" hjem, oplever jeg dog, at de som regel allesammen ligger i stuen og sover enten i sofaen eller i kurvene.

Det fungerer superfint. Det betyder godt nok, at jeg indimellem må ud i haven og samle de ting sammen, der er havnet derude. Lige nu tror jeg, der ligger 8-10 stykker legetøj, og lige så mange stykker træ, der er blevet stjålet i kurven til brænde ved siden af brændeovnen i stuen.
    Det hænder også, at en sofapude, en støvle, en t-shirt el. lign. på magisk vis, har taget turen ud igennem hundelemmen, mens jeg var på arbejde. smiley smiley

• #33   13. mar 2017 Karina: Det er godt nok nogen frække ting du har, sådan at vandre rundt mens du ikke er hjemme smiley

• #35   13. mar 2017 Vores er i køkkenet. Køkkenet da vi bor i lejlighed, og køkkenet er det rum, der er længst fra hovedindgangen og dermed trappeopgangen. Vi bor i stuen, så vi har en hel del trafik forbi døren hele dagen lang, og jeg synes ikke, det er hundenes "job" at passe på lejligheden, når vi ikke er hjemme.

• #36   13. mar 2017 Anton har hele lejligheden, men han ligger stortset altid i køkkenvinduet ( der går helt ned til gulvet ) og venter på at en af os kommer hjem..

• #39   14. mar 2017 Vores hunde kan ikke gå ud, når de er alene hjemme, vi bor i et villakvarter.
    Jeg kender to tilfælde af naboer, der gav deres hunde lov til at gå ude - det var naboer til mine forældre. De hunde gøede dagen lang og forstyrrede hele nabolaget, så mine forældre måtte snakke med de hundeejere og fortælle, hvordan hundene opførte sig, det anede de jo ikke, for de var jo ikke hjemme.
    Så man skal være opmærksom på flere ting, hvis de bare kan gå ude selv - bl.a skal man være sikre på, at de ikke gøer og forstyrrer naboerne.

Kommentér på:
Hvad laver din hund når du ikke er hjemme?

Annonce