1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad laver du med din hund? Hvad laver du med din hund?

For sjov kunne jeg godt tænke mig at høre hvad du laver med din hund, for at aktivere den, og for at have det sjovt med den?.. smiley

Herhjemme er vi ude ved hesten hver dag, hvor hun tuller rundt, vi leger med dæk, pinde, bolde, , går tur, og inde i alt det er tæningen lagt ind.. Ja, så er min Rottweiler på 16 måneder også træt:)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver du med din hund?
  • #1   24. maj 2012 min gider ikke lege hun er mere chiller hunden.. smiley

• #3   24. maj 2012 Paco er med mig oppe ved og løbe ved stranden så snart jeg kommer hjem fra skole. Det eeeelsker han :o) Der kaster vi med bolde, pinde og andre ting. Der øver vi også på at komme når jeg kalder - uden snor på. Derhjemme hygger vi med legetøj og godbidder smiley Han har en aktiveringsbold som han også er meget glad for. Den får han hver dag når jeg tager i skole, med nogle små guffer indeni :o))

• #4   24. maj 2012 Vi træner lydighed, både hjemme og hos DcH. For nyligt har vi anskaffet nogle agility-ting hjem til, og det er begge hunde helt vilde med. Så går vi også en del i den lokale hundeskov. Vi er så heldige at have eng, å og skov lige i baghaven, så der går vi også meget. For at aktivere hundene mentalt, leger vi også søgelege, hundespil, gemme godbidder osv.

• #5   24. maj 2012 Forskellige ting. Gåture, hyggeture med andre hunde, strandture en gang imellem.
    Han er ikke særlig aktiv mere. Men han bliver også 5 ^^

• #6   24. maj 2012 Vi er regelmæssigt i hundeskoven med tøserne smiley Og så er vi så heldige at vi bor lige op til en stooor græs-mark som vores nabo ejer, så der tager vi vores daglige ture ud over... Ellers træner jeg Agility med Ollie, både til rigtig træning 1 gang om ugen, men også lidt her hjemme i haven i løbet af ugen..

VI bor heller ikke ret langt fra Rebil Bakker, så er der løbetid eller andet, så får de en tur rundt i bakkerne smiley

Og så selvfølgelig "brug hovedet" leg om morgenen som aktivering når de skal være alene; hvilket kan være alt fra en tom morgenmadsæske med guf i, til en Kong der er frosset med kallun/leverpostej/"alt godt fra køleskabet"!! De får i hvertfald lov til at bruge hovedet smiley

Ind i mellem alt dette er der selvfølgelig at det "normale" lege-, hygge-, kæle- og nussetid :o)

• #7   24. maj 2012 Jeg går hver dag på karensminde og kikker på heste og geder, der kommer alle Charlies hunde venner, så går vi flere gange om ugen i valbyparken. Idag har vi været på amagerstrand og Charlie har svømmet smiley så har jeg også købt en cykelkurv som charlie sidder i mens jeg cykler rundt med ham! Så laver jeg en masse aftaler med mine veninder som har hunde som Charlie elsker

• #8   24. maj 2012 Vi går ture hygger hjemme og nusser...
    Hun kan de komandoer hun skal kunne, lege gider hun slet slet ikke, da hun aldrig har lært at lege med mennesker, de hunde hun kender rigtig godt leger hun meget lidt med og ellers ligger de ved siden af hinanden og sover eller bare kigger på hinanden.

• #10   24. maj 2012 Vi cykler, står på rulleskøjter, kun med Micha, svømmer, leger freesbie, og skyder grand kogler med bat ( yndlings leg ) bliver kun fodret i aktivitets legetøj.

Og så kommer vi dagligt i mosen, og af og til i hunde parker.

Hov, og så er vi lige begyndt til agility smiley

Kommentér på:
Hvad laver du med din hund?

Annonce