{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Hvad laver du? {{forumTopicSubject}}

I går var jeg ude at gå en go lang tur..

Jeg gik rundt i boligområder, hvor der om aftenen ikke er så mange mennesker ude.
Jeg bor på Frederiksberg hvor her er maaange cykler! Hvis ikke det ER DK's cykelhovedstad, bør det være det!

Jeg går stille og roligt på fortovet, da jeg ser at der kommer en mand cyklende mod mig på en Nihola-cykel. I vognen sidder 2 voksne labrador...
Han cykler PÅ FORTOVET?? På en stille villavej, i en by hvor langt de fleste indbyggere cykler, og hvor cyklerne flere steder har deres eget lyskryds?

Jeg måtte så finde en plads mellem de parkerede biler, og træde ud på vejen lige ved siden af bilerne.
Der stor jeg og smilte pænt til herren som så bange ud.. Mon han troede at min hund ville hoppe op i vognen til hans?..
Hans hunde rejste sig op og var glade for at se en anden..

Så ja, hvorfor cykle på fortovet? Især når man fylder det hele?
Og hvorfor overhovedet tage hundene op i vognen? De så friske ud, og eftersom han cyklede, kan jeg ikke forestille mig at han skulle langt?

det var meget, meget sært..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver du?
  • #1   10. jul 2009 LOL** ja, man oplever altså de underligste ting ind imellem.

- kan godt forstå du undrede dig...ville jeg også have gjort !!

• #2   11. jul 2009 Kunne jo være, ata det var 2 hunde, der begge havde fårligomme. Min Luna må f.eks kun gå 3x10 minutter pr dag.. Og det er ikke til at se på hende, at der er noget galt.

Men det er da forkert at cykle på fortovet.. dermed ikke sagt, at jeg ikke selv gør det *rødme*

Det kunne også være at de havde løbet ved siden af cyklen den ene vej og så bliver "kørt" hjem..

Kommentér på:
Hvad laver du?

Annonce