{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Bodil Dalsgaard
Bodil Dalsgaard
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682

Aktivering, hvad laver du? {{forumTopicSubject}}

Nye ideer til aktivering, det bliver lidt kedeligt i længden for mig, bare at lave søg i fritløbsområdet;)
Hvad kan man lave med forskellige pensionshunde, det skal være noget der trætter og giver glade hunde, ikke decideret træning;) det er ikke alle der syntes fremmede skal træne deres hund;)
Hvad gør du? Forslag ønskes;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering, hvad laver du?
  • #1   8. jul 2014 Jeg laver pølsetræ i haven ved at sætte pølsestykker på grenene i hækken. Og så leger vi bøtte-leg med godbidder under forskellige bøtter, kasser, låg og hvad jeg ellers lige kan finde.

• #2   8. jul 2014 Jeg leger gemmeleg med Linka Ved at hun snuser fx til hendes rem, og får at vide hun skal blive siddene Og så gemmer jeg den mellem nogle træer Så får hun at vide hun skal finde den Men det kan måske godt blive lidt svært for dig, når det er plege hunde, som måske aldrig har prøvet det smiley

• #4   8. jul 2014 Pølsetræ er godt. Og det behøves ikke være pølser smiley
    Ellers foderkegler, viskestykke med godbid i og knude på (så hunden skal åbne knuden - ikke alle hunde den virker ved, nogen æder bare viskestykket).
    Leverpostej smurt ud over en træstamme.
    Kong med fyld.

• #5   8. jul 2014 Den der pølseleg er også fin med rester af pålæg;) bøtter god ide, havde jeg ikke lige tænkt på;)
    Gemmeleg dur ikke med ret mange, jeg har måske et par stykker som vil kunne;) det er da et forsøg vær smiley

• #6   8. jul 2014 De får ofte tomme marvben med dåsemadsfyld;)
    Viskestykke tør jeg ikke rigtig ved ret mange, tænk hvis de åd det ;(

• #7   8. jul 2014 Jeg plejer at smøre leverpostej over alt.. Træer, stakit, flagstang osv. Hundene tager lang tid om at lede, da de vil have alt med smiley

• #8   8. jul 2014 Aktivitetsspil af træ giver hundene stor mulighed for at få brugt hjernecellerne

• #11   8. jul 2014 Du kan også hænge tyggeting (fx. luftrør fra okse) på en snor ved fra træer el. lign og så skal de gnave dem af og sådan - træerne kommer til at se så sjove ud også smiley

Kommentér på:
Aktivering, hvad laver du?

Annonce