{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering :)
  • #1   10. okt 2009 Går til træning med hunden - træner på de samme øvelser som vi har gjordt de sidste 5 år,
    Det er kondition træninmg, spor, feltsøg, rundering og almindelig lydighed.
    og det bliver til ca. 4-6 timer om ugen.

• #2   10. okt 2009 Hver dag træner vi det vi har lært til hundetræning
    Vi går tur
    Leger i haven
    Hun søger maden på græsset

og en masse andet forskelligt .....

og så glæder jeg mig rigtig megt til jeg har lært noget om hvordan man går spor, det tror jeg nemlig jeg vil bruge meget tid på !

Hvad laver du med din (e) ??

• #3   10. okt 2009 Okay , det lyder spændende smiley

Jamen vi går ture , vi leger i haven , træner lidt forskellige ting som at blive siddende imens jeg går lidt væk , dæk , sit , osv osv. -Han er kun 5 mdr. smiley
    Vi har prøvet at det med at søge efter mad i haven , men syns ikk rigtig det fanger ham smiley

Så søger lidt efter flere ideer til hvad man kan lave smiley

• #4   10. okt 2009 Vi træner også de basale ting, ved lydhed, plads, sit, dæk, bliv osv.
    Så går vi self. tur, og i weekenderne er det ofte ved skoven eller stranden (det kan vi desværre ikke nå i dagligdagen) men de løber fri på markerne her ude.
    Så skal de arbejde for føden, i en aktivitetsbold, i græsset, en flaske eller et paprør, og det syntes de er sjovt smiley

• #5   10. okt 2009 lydighed*

• #6   10. okt 2009 Belinda - Hvordan gør du det med foderet i flasken ? Er det inden de bir fodret , sådan så at de gider eller hva ...

• #7   10. okt 2009 Jeg har desværre slækket lidt på det efter vi har fået to, fordi de skal lukkes hver for sig når de skal aktiveres sådan.

Men vi træner tricks, bruger en fodder bold, og smidder godbidder i en ½L flaske. har tre plastic skåle, hvor jeg ligger en godbid under den ene og de skal så finde den med godbidden i.

Så gemmer jeg gobidder rundt omkring indenfor, som hundene skal finde. Derudover kan kiwi lukke døre og skabe, og så har hun en flaske som kan hænge på døren, der er en snor i, så når hun trækker i snoren vipper flasken og der kommer godbidder ud.

Derudover går carlos til lydigheds træning, og jeg håber at starte kiwi på et sporhold...

• #8   10. okt 2009 Tina, ja det er deres almindelig foder der er i, og nogle gange nogle guffer der dufter rigtig godt, og det er sådan de for deres foder smiley de skal arbejde for at få det smiley

Kommentér på:
Aktivering :)

Annonce