586 visninger
|
Oprettet:
Aktivering :) {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jaa , det er egentlig meget simpelt - Hvad gør i for at aktivere jeres hund(e) i løbet af dagen ? Hvad laver i med dem osv ?
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Det er kondition træninmg, spor, feltsøg, rundering og almindelig lydighed.
og det bliver til ca. 4-6 timer om ugen.
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
Vi går tur
Leger i haven
Hun søger maden på græsset
og en masse andet forskelligt .....
og så glæder jeg mig rigtig megt til jeg har lært noget om hvordan man går spor, det tror jeg nemlig jeg vil bruge meget tid på !
Hvad laver du med din (e) ??
jun 2009
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 52
Jamen vi går ture , vi leger i haven , træner lidt forskellige ting som at blive siddende imens jeg går lidt væk , dæk , sit , osv osv. -Han er kun 5 mdr.
Vi har prøvet at det med at søge efter mad i haven , men syns ikk rigtig det fanger ham
Så søger lidt efter flere ideer til hvad man kan lave
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Så går vi self. tur, og i weekenderne er det ofte ved skoven eller stranden (det kan vi desværre ikke nå i dagligdagen) men de løber fri på markerne her ude.
Så skal de arbejde for føden, i en aktivitetsbold, i græsset, en flaske eller et paprør, og det syntes de er sjovt
nov 2005
jun 2009
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 52
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Men vi træner tricks, bruger en fodder bold, og smidder godbidder i en ½L flaske. har tre plastic skåle, hvor jeg ligger en godbid under den ene og de skal så finde den med godbidden i.
Så gemmer jeg gobidder rundt omkring indenfor, som hundene skal finde. Derudover kan kiwi lukke døre og skabe, og så har hun en flaske som kan hænge på døren, der er en snor i, så når hun trækker i snoren vipper flasken og der kommer godbidder ud.
Derudover går carlos til lydigheds træning, og jeg håber at starte kiwi på et sporhold...
nov 2005
Aktivering :)