Papillon & Phalene.

Papillon & Phalene.

Medlemmer: 191
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad "laver" du med din paps? Hvad "laver" du med din paps?

Mine erfaringer med Panda, er at en papillon er en meget lærenem og lærevillig hund, som elsker at blive "brugt".
Jeg går til agility og rally med ham, og man kan virkelig se på ham, at han nyder det.
Til agility er han utrolig hurtig, og fra næste sæson begynder vi nok at tage til nogle konkurrencer.

Nu har jeg fortalt hvad jeg laver med Panda. Så nu er det din tur, til at fortælle hvad du laver med din paps smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad "laver" du med din paps?
  • #1   7. okt 2008 Jeg laver ikke det store med min da han er 14 år, men han hygger sig med at passe killinger i ny og næ også har jeg ham med alle vejne smiley

• #2   7. okt 2008 Tror jeg har fået en "linselus" hehe, jeg tager billeder og det er som om hun godt ved at hun skal være lækker når den store linse kommer på....
    Og lidt snobbet er hun også indimellem under shootene.

Ellers laver vi ikke det store med Bella, hun elsker naturligvis lidt leg i haven. Har hende også somme tider med på agility bane, men det er kun lidt for sjov og for lidt anderledes leg.

• #3   7. okt 2008 *lol* Man kan ikke ligefrem kalde Panda en linselus, medmindre det er fordi han SIDDER på linsen smiley
    Det er jo ikke sådan, når man prøver at få et godt billed, så man kommer ned på højde med hunden... Og DET er jo interessant ;-P

• #4   7. okt 2008 Jeg går til træning og en masse træf med Bølle... Han er virkelig kvik og hver eneste gåtur er der lige nogle minutter som bliver brugt striks til intensiv træning - resten af tiden er hyggetur og "læse-i-avis" tur :o)

Drømmer om en gang at gå til agility med Bølle, men afhænger selvfølgelig af hvordan fremtiden kommer til at se ud!

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #6   8. okt 2008 Ik det der ligner....og møg uopdragne er de. Det var meget bedre da jeg havde IPO Rottweilere/Bouvier....de kom da alle da jeg kaldte....

Men de er ALTID sammen med mig, om det er med hesten på gåture eller bare oppe og hente mælk - er pensionist.

Glade er de helt sikkert *S*

• #7   8. okt 2008 Jeg skal da prøve at se, om jeg kan få taget en video af Panda og mig, når vi løber agility smiley

• #8   9. okt 2008 En gang om ugen tager vi til hundetræning og møder masse af andre mennesker med deres papilloner. Hver gang et hold har trænet bliver der holdt frikvarter og alle hunde løber rundt i den store have vi er i. De alle 3 glæder sig hver gang for man skal bare sige ordet hundetræning så hopper de alle op af en.
    Ellers tager vi til hunde udstillingen og møder masse af andre hunde der.
    Vi øver gerne hjem med tricks osv.

Kommentér på:
Hvad "laver" du med din paps?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce