{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Hjælp til Psykisk ustabil hund {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har desværre lidt problemer med Fluffy, eller hvad man nu siger.

Som hvalp var hun en rigtig strigle hvis hun blev sat på plads eller skældt ud ja så knurrede hun af mig og bed mig i armen, det gik over med tiden og da hun blev 6 måneder havde vi fået et perfekt forhold til hinanden og har det stadig.

Men hun har altid været bange for børn, hvilket ikke har været et problem før nu, men her den sidste måned er hun begyndt at blive meget nervøs, hvis jeg skælder ud flyver hun ind under mit sofabord og lyder som om hun får tæsk (Jeg har ALDRIG lagt en hånd på min hund) når vi er på ture om aften går hun helt i panik hvis der kommer folk eller hunde gående der er mørke, hun råber og skriger rejser børster og prøver at stikke af. For 1½ uge siden havde vi desværre en dårlig oplevelse min mor havde lånt begge hunde med hjem for at hygge lidt med dem og efter 1 time ringer hun og siger at hun kommer med dem igen nu.. Min lillebror på 12 år som Fluffy ellers elsker havde drillet hende, han havde taget en sort maske på med hætte over og en legetøjs pistol og sagt lyde, så hun var gået i panik og gemt sig bag min mor imens hun knurrede af ham... Jeg fik hende jo så hjem og kunne slet ikke komme i kontakt med hende hun hylede og rystede over hele kroppen, jeg prøver først at berolige hende og da det ikke virker tager jeg dem begge med ud og gå, det skulle jeg så ikke have gjort for der var spejder børn over alt i mørkt tøj og med lommelygter og de skulle bare dø synes hun, så hjem igen og så prøvede vi at træne lidt og igen kunne jeg ikke få kontakt med hende.. Først sent om aften faldt hun til ro igen.

Jeg tog hende så med hjem til min mor dagen efter for at vise hende at min lillebror ikke var farlig og det gik fint.. Men i forgårds var vi der så igen og min mors veninde kom på besøg med sin søn på 11 måneder Fluffy har set ham meget fra start af uden problemer, men lige da hun så ham fløj hun op på skødet af mig og begyndte at ryste og knurre igen.. Og igår blev hun panisk fordi der var lyde oven på hvor mine killinger var igang med leg, det er jo lyde hun kender og normalt plejer hun bare at løbe op og lege med dem.. Og den sidste uge har jeg ikke haft nogen god kontakt med hende, hun stresser i stedet for at lytte.

Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg kan støtte hende i det her og måske helt undgå at hun panikker på den måde, jeg får sku ondt af hende for jeg kan jo se hvor bange hun er. men det er jo ikke nemt at undgå børn de er jo alle steder....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Psykisk ustabil hund
Kommentér på:
Hjælp til Psykisk ustabil hund

Annonce