{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.323 visninger | Oprettet:

Amstaf ? pitbull ? Eller Bully ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg havde lige en diskution med Grzegorz i går.
Vi passer Baby for knægten da han er til fødselsdag, og Grzegorz vil give hundene noget kød, men vælger at smide det hen til Baby, da han er bange for hun bider.
De er alle bange for hende, selv om hun bare er en gammel tøffer, som aldrig har gjort nogen af dem noget.
Vi kommer så til at diskutere, at den race kan være farlig, men det er langt fra dem alle der er det.
Grzegorz påstår vedholdende at der IKKE er Amstaf i Baby, hun ligner slet ikke, og hun er bla alt for lille til at være Amstaf.
Jeg siger til ham at Baby faktisk er lidt for stor ( høj ) til at være ren Amstaf, og at der også er Ambull i hende.
Nej, Grzegorz mener der slet ikke er Amstaf i hende, for hun er for lille på alle måder.
En nede i hans by har en han kender, en ren Amstaf, og den er meget højre, og meget mere bred, og han viser højden på sit ben, og der er vi altså næsten oppe i en GD størrelse smiley Jeg siger til ham om han er sikker på at den nu er så høj, men det var Grzegorz. Jeg siger til ham at så stor er en ren Amstaf altså ikke, og at det må være noget andet.
Grzegorz mener bestemt at det er en Amstaf, og der er tavle på den.

Hvor stor bliver en Amstaf ? Og en pitbull er da mindre end Amstaf eller hvad ??
Kan det have været en Bully ? eller hvad er det nu de hedder, dem som er store og brede som et hus, samt har en mund så stor at de kan indhalere en gravhund uden at opdage det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaf ? pitbull ? Eller Bully ???
Kommentér på:
Amstaf ? pitbull ? Eller Bully ???

Annonce