Halt hund, næste skridt? Halt hund, næste skridt?
Gaeia har det sidste stykke tid gået og haltet en smule on/off, specielt når hun har rejst sig, derefter er det aftaget. Vi har været meget nervøse for HD og Spondylose og har derfor haft hende i røntgen for anden gang i juli hvor der intet var, og billederne ikke havde ændret sig siden hun blev undersøgt i forbindelse med hendes avlskåring. Hun har jævnligt fået glucosamin hvilket ikke rigtigt har ændret på noget.
What to do? Jeg kan kun sammenligne med hvad jeg ville gøre hvis hun var hest, hvilket i mit hoved betyder kiropraktor - men hvad er jeres bud på næste skridt, og hvad tror I det kan være? Synes jo ikke umiddelbart at hun er en gammel hund, men halt betyder jo at hun har ondt, så noget må der være i vejen
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.078
aug 2013
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 181
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.145
apr 2013
Skal jeg nok, er spændt på hvad hun siger til det. Kender en som har haft meget succes med det.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.169
Ebbe får jævnligt massage, og det har gjort underværker for den gamle. Pokkers morgenfrisk han er blevet
apr 2013
Han har væske i den ene hase på bagbenet og vi skal i røgten igen
Så skal vi prøve Flexadin og så se hvad røgten siger denne gang.
Nå, men syntes det var et godt besøg, men Ludo var selvfølgelig umulig og gad ingenting idag - alle de andre ting var meget mere spændene.
aug 2013
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 181
Vi har fået tid ved Tove Due MLA, så håber hun kan lave mirakler, næste skridt er en massør alt efter hvad konklusionen bliver, tror dog aldrig at hun bliver morgenfrisk, så er der i hvert fald for alvor noget i vejen med damen
Uha, lyder ikke særlig godt, ved heste er det jo tegn på gigt, OCD eller mus - håber ikke det er det samme i den her situation. Håber Gaeia er medgørlig, men det plejer hun nu at være i alle situationer, så mon ikke - vil bare så gerne at hun bliver god igen, selvom det slet ikke er kriminelt på nogen måder er det ikke rart at se på.
Halt hund, næste skridt?