1.177 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Min hund er halt Min hund er halt

hej .
min hund dumle har nu været halt i næste 1 uge og 3 dage
jeg har Prøvet at få ham til at slappe af men han har en masse krudt i røver som gør han hele tiden med en over alt i min lejlighed.
når han stå og kigger stå han ikke på sit forben og når man trækker det ud. så er det lig som at det knækker op i hans skulder han piver over hovede ikke når han gå eller når man rør hans ben. men nu er det blevet slemt.

vid i hvad det muligvis kan være.
og nogle der vid og man kan ringe til dyrelæge kl 7 for at snakke med selv dyrelæge om det.+

håber nogle kan hjælpe for min dyrelæge åber først kl 10 stå der på deres hjemmeside..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er halt
  • #1   30. nov 2009 Han har ikke været ude for en ulykke ?
    Faldet på trapper ?
    Leget voldsomt eller lign ?

• #2   30. nov 2009 du kan altid ringe til dyrlægevagten, men der er flere dyrlæger der starter kl. 7 eller 8
    hvis problemet ikke er forværret tror jeg du sagtens kan vente en time med at ringe.
    uden at vide det, tænker jeg måske vokseværk?

• #4   30. nov 2009 Når hunden har været halt over en uge , så kan den også vente de par timer til dyrlægen åbner. At hunden ikke piver betyder ikke den ikke har smerte. Der skal hos mange hunde meget til før de piver..

• #5   30. nov 2009 Hundetosse
    hvad blev der gjort efter den møg dianose og hvordan har hvalpen det i dag?

• #6   30. nov 2009 ja ofter slikker de sig feks.om munden hvis man feks trykker et sted de har ondt

• #8   30. nov 2009 Hvor trist og tragisk
    krydser fingre for det er voksevæk for trådstraters hundi stedet, det kan altså godt knage og brage, fordi leddene jo så er lidt løse.
    kan se trådstarter er off line måske der er ved at blive ringet.

• #10   30. nov 2009 Har ingen bud på hvad det kan være - men sender varme tanker om god bedring til den søde Dumle!

• #11   30. nov 2009 hej alle sammen tak for svar han skal til dyrelæge kl 15 så kan dyrelæge se på ham om han skal røg.

Ja han er jo kun 8 mdr ghan LEGEr voldsom med andre hunde og kan kan fint løbe to tur rundt om huset hvis han å lov. men er bare bange for det bliver værre hvis han gør det.

ikke sjovt at sidder alene hjemme med ham når han har det sådan . og så ude kørekort men har fået min far til at køre mig til dyrelæge med ham håber dyrelæger siger det ikke r noget slem at han bare skal hlde sig ben i ro et par dage .

Skrive hvad dyrelæger siger når jeg kommer hjem så alle kan hør hvordan det er gået

• #13   30. nov 2009 ja tak han må jo nomalt i ikke være o vores sofa men nu hvor jeg er alene og kæreste er på tur så må han godt få så ved jeg han holder sit ben i ro .

Ja også glad for han hjælper mig . men han skulle også komme idag da vi skal havde købt julegaver. så

håber bare på han har det fint

• #14   30. nov 2009 Håber for at det kun er vokseværk, det har Talut også lidt rigtig meget af, han har også haltet i både en uge og 2 og så er der gået et par måneder hvor der intet var, og så kom det igen.
    Hans startede også i den alder og for nylig havde han en omgang mere, han bliver 2 til Februar.
    Pøj pøj med det :o)

• #15   30. nov 2009 tanja H
    Okay
    ja må se hvad dyrelæge siger .
    håber ikke vi skal røg da det er lidt mange penge for mig som kun er på kontanhjælp.
    men håber han få det godt.
    og han ikke fejler noget

• #16   30. nov 2009 I din situation så overvej at få vovsen dyrlægeforsikret.
    jeg siger om forsikringer ´´ har du råd til at lade være´´ ja jeg har men er altså også 35 år og derfor et helt andet sted end du er nu, jeg har råd til at spendere 15000 på en dyrlæge regning hvis det skulle blive nødvendigt og gider ikke forsikre os i hoved og røv, nu skal det ikke forståes sådan at vi svømmer i penge, men et sådan dyrlæge beløb vil måske sparke bunden hel ud at din økonomi hvor vi stadig står på benene derfor har du ikke råd til at lade være med at forsikre.

det fik jeg vist skrevet lidt kringlet, håber meningen fremgår.
    jeg har været med til at starte en forsikringsafd op i tidernes morgen, så det her er bare mine tanker og erfaringer fra dengang.

• #18   30. nov 2009 hvad koster det har havde den .
    . nej ikke fordi jeg ikke har penge til at gå til dyrelæge med ham ingen problemer har bare ikke råd til at betale over flere 1000kr for at han bliver røg ovs.

må sige siger dyrelæge at de ikke kan gøre mere for ham og han skal være med smertestillen hele tiden må jeg tag den grædefærdig valg da jeg ikke vil fylde min hund med piller.

min far har en han hun som har haft problemer med øre han har være på smertestillen i godt 1 mdr og min søster synes lige hun skulle havde ham til dyrelæge fordi han havde ondt klart når man smækker en bil dør og hans haler er der er det da klart at man ikke fortæler min far at hun var komme til at lukke bil døre. så han kom og skulle havde en masse smerte stillen men
    vi har sagt stop nu skal han til dyrelæge igen og havde en masse smerte stillen må vi sige stop han er 9 år gammel er en cocker spaniel og han er ved at være rigtigt gamel nu må vi sige .

Ikke fordi jeg har noget mod nogle gerne gøre alt for deres hund men her nej min hund skal ikke være på smerte stillen flere mdr. over dyrelæge ikke kan gøre mere . valge jeg kun det rigtigt for ham at han få fred. vil ikke se min hund lide på nogle måder håber i forstå mig

midste min 8 mdr gammel rottweiler/schæffer blandning da han fik meget mave sår pga dyrelæge . så han det ikke godt med alt det pille værk til hund og det

men håber det kommer til at gå fint med dumle til dyrelægen..

• #20   30. nov 2009 ja må høre ham af har penge til dyrelæge ingen problemer for skal betaler ontan der inde man kan ikke få sendt reningen ud.:(

• #21   30. nov 2009 Så er der svar fra dyrelæge

Dumle skal på smerte stillen i 6 dagen
    der var ikke noget at se eller mærke
    Så der er håb og det kunne godt være fordi han har lege for voldsom.

• #22   30. nov 2009 Nåå - godt at høre fra dig. Krydser fingre for din søde hund smiley

• #23   30. nov 2009 Vi takker . håber også det gå frem af nu

Kommentér på:
Min hund er halt

Annonce