{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Sådan gik vores dag. {{forumTopicSubject}}

I dag startede jeg som altid med at gå en lang tur med Cleo og Salik. Da vi kom hjem stod den på træning af alle 5 hunde. Det gik bare så godt - især Asta gjorde så store fremskridt og er blevet meget modigere - så dejligt at se 5 så glade og motiverede hunde :).
Desværre blev havehygge afbrudt da en fremmed hanhund som drønene ind i haven og sprang på Salik. Jeg fik dog hurtigt fat i den fremmede hund og smidt den ud af haven og overdraget den til ejeren som stod og talte i telefon smiley Men for søren hvor havde jeg ondt af Salik som tydeligt var blevet ret forskrækket (han er i forvejen lidt usikker overfor store hanhunde). Men jeg tog derefter på tur med alle 5 hunde og det var bare super hyggeligt. Det blev til en laaang tur igennem skoven, legen på en eng og et tiltrængt hvil o solen på engen hvor hunden fik spist deres madpakke og drukket et par flasker vand og jeg fik taget et par billeder af mine fantastiske hunde smiley
Vi er næsten lige kommet hjem og nu slapper vi alle 6 af i sofaen smiley
I kan se billederne her :
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/76984-dagens_tur_19_08_2013?status=1

Hvordan er jeres dag gået?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan gik vores dag.
Kommentér på:
Sådan gik vores dag.

Annonce