Sådan gik vores dag. {{forumTopicSubject}}
I dag startede jeg som altid med at gå en lang tur med Cleo og Salik. Da vi kom hjem stod den på træning af alle 5 hunde. Det gik bare så godt - især Asta gjorde så store fremskridt og er blevet meget modigere - så dejligt at se 5 så glade og motiverede hunde :).
Desværre blev havehygge afbrudt da en fremmed hanhund som drønene ind i haven og sprang på Salik. Jeg fik dog hurtigt fat i den fremmede hund og smidt den ud af haven og overdraget den til ejeren som stod og talte i telefon Men for søren hvor havde jeg ondt af Salik som tydeligt var blevet ret forskrækket (han er i forvejen lidt usikker overfor store hanhunde). Men jeg tog derefter på tur med alle 5 hunde og det var bare super hyggeligt. Det blev til en laaang tur igennem skoven, legen på en eng og et tiltrængt hvil o solen på engen hvor hunden fik spist deres madpakke og drukket et par flasker vand og jeg fik taget et par billeder af mine fantastiske hunde
Vi er næsten lige kommet hjem og nu slapper vi alle 6 af i sofaen
I kan se billederne her :
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/76984-dagens_tur_19_08_2013?status=1
Hvordan er jeres dag gået?
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
meget forståeligt - et par af den også ligne hinanden en smugle - jeg har smidt navn på nu
lyder også som om I har haft en dejlig dag
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.247
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Og skønne billeder af gøfferne.
Jeg har været på arbejde og fik lov at gå tidligt. Skulle ned til dyrlægen og bestille urne og mindeperle og så har jeg været til rally træning med de to små
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Har ligget i sofaen, tog en lur, leget en lille smule med pelsklumpen, men ellers har vi bare puttet i sengen. Der er lang tid til min tid hos lægen på torsdag lige nu ):
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.247
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 733
Jeg startede i skole idag. Var lidt nervøs over det da alle de andre startede for mere end en uge siden. Men det gik helt fint Så nu skal jeg vidst også snart i seng så jeg er klar til endnu en dag imorgen.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Sådan gik vores dag.