944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sådan gik vores dag. Sådan gik vores dag.

I dag startede jeg som altid med at gå en lang tur med Cleo og Salik. Da vi kom hjem stod den på træning af alle 5 hunde. Det gik bare så godt - især Asta gjorde så store fremskridt og er blevet meget modigere - så dejligt at se 5 så glade og motiverede hunde :).
Desværre blev havehygge afbrudt da en fremmed hanhund som drønene ind i haven og sprang på Salik. Jeg fik dog hurtigt fat i den fremmede hund og smidt den ud af haven og overdraget den til ejeren som stod og talte i telefon smiley Men for søren hvor havde jeg ondt af Salik som tydeligt var blevet ret forskrækket (han er i forvejen lidt usikker overfor store hanhunde). Men jeg tog derefter på tur med alle 5 hunde og det var bare super hyggeligt. Det blev til en laaang tur igennem skoven, legen på en eng og et tiltrængt hvil o solen på engen hvor hunden fik spist deres madpakke og drukket et par flasker vand og jeg fik taget et par billeder af mine fantastiske hunde smiley
Vi er næsten lige kommet hjem og nu slapper vi alle 6 af i sofaen smiley
I kan se billederne her :
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/76984-dagens_tur_19_08_2013?status=1

Hvordan er jeres dag gået?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan gik vores dag.
  • #3   19. aug 2013 Nu med to chier smiley P

meget forståeligt - et par af den også ligne hinanden en smugle - jeg har smidt navn på nu smiley

lyder også som om I har haft en dejlig dag smiley

• #4   19. aug 2013 Der må vist være lidt øgle i salik med den kæmpe tunge.;-)

• #5   19. aug 2013 Du har sikkert hørt det før, men han har altså de fedeste øjne smiley

• #6   19. aug 2013 Alt taget i betragtning lyder det som en rigtig hyggelig dag og hvor er det dejligt med fremskridt smiley
    Og skønne billeder af gøfferne.

Jeg har været på arbejde og fik lov at gå tidligt. Skulle ned til dyrlægen og bestille urne og mindeperle og så har jeg været til rally træning med de to små

• #7   19. aug 2013 Min er gået med at jeg tog syg i skole i morges, og muligvis har halsbetændelse... Så jeg har faktisk ikke lavet særlig meget i dag.
    Har ligget i sofaen, tog en lur, leget en lille smule med pelsklumpen, men ellers har vi bare puttet i sengen. Der er lang tid til min tid hos lægen på torsdag lige nu ):

• #8   19. aug 2013 Øv alexandoria. Kender det. Har selv ondt i hals, hovede, feber og megasnottet og ikke en sk.. vær. Ligger bare på sofa og så på min fødselsdag smiley

• #9   19. aug 2013 Lyder super hyggeligt, (bortset fra det med hanhunden) gid det var mig smiley

Jeg startede i skole idag. Var lidt nervøs over det da alle de andre startede for mere end en uge siden. Men det gik helt fint smiley Så nu skal jeg vidst også snart i seng så jeg er klar til endnu en dag imorgen.

• #10   19. aug 2013 Tine; Jeg ved faktisk ikke engang, om jeg har feber. Men har ørepine, er tilstoppet i næsen, og så har jeg ondt i halsen, tør hoste. Selv lige under min kæbe er lidt hævet og ømt.. Så.. Jeg håber inderligt at de får et afbud hos lægen, det har jeg bedt dem om at kontakte mig omkring, hvis det sker. Det kan bare ikke gå for hurtigt det her, for kan knap nok kæmpe mig i skole..

Kommentér på:
Sådan gik vores dag.

Annonce